13.7.09

Yaşasın Öss .!!!

Yazan: Damat Ferit | 13.7.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Yaşasın Öss .!!!

Merakla beklenen ÖSS belli oldu geçenlerde malumunuz. Birinciler hangi illerden, işte hangi iller daha başarılı bu sene, sonuncu il kim, ÖSS şampiyonların sırları neler, (ben söyleyeyim çok çalışmak arkadaş, zeka ile biryere kadar çalışmazsan olmaz) bunun gibi şeyler dönüp duruyor kaç gündür. Kusacağım artık:))

Bir de klasiklerimziden olan bunları genelde fakir edebiyatı olarak görüyorum. Arkadaş nasıl bir sistem ne biçim adalet, hayatımı 3 saatlik sınava bağlıyorlar olmaz ki nerede hak, hukuk bilmem ne falan fiş konak :))) Kaç gündür bunları duyuyorum ,görüyorum. Herkes ezberlemiş papağan gibi tekrarlıyor bunları. Genelde bunlar hiçbir baltaya sap olamamış sınava girecek ama kızlarla gezmiş , avarelik etmiş sonra sistem böyle sistem şöyle. Ya da çalışmamış yeterince bahaneler yaratıyor kendine. 3 saatlik sınavla olur mu 10 saatlik sınav olsa olur bak nasıl yaparım ben o zaman hueh:)))


Neyse, bu adamlar sınav kalksın olmaz böyle sistem diyorlar ama sorarsan ne gelsin yerine diye nasıl bir önerin var yok önerisi falan. Kalksın sadece herkes alınsın demek istiyorlar galiba.:) Üniversite lan bu boru mu herkes girsin. Zaten eli ayağı düzgün kaç uni var ki şu ülkede. Veya okul not ortalamasına göre alınsın ohh paşam başka.:))

O zaman torpilin babasını görmeniz mümkündür. Nasıl olacak o. Bazı okullar var not verince sanki namusunu veriyor gibi davranıyor. Büyük haksızlık doğar. Ben olsam o sistem de giderim bir özel okula veririm parayı veririm bağışı ohh 5.00 sana:))) Boğaziçi bekle beni. Ayrıca o kadar mezun olacak 5.00 olan. Hangi birini nasıl yerleştireceksin. Sınavsız olmaz yani. O zaman da üniversiteler Yüksek Lisans alımı gibi mülakat yaparlar. Orda da torpil, hepsine girer benim gibi dayısı bol olanlar ne yapacakın sen o zaman:))

Kim ne derse desin sınavlara verip verişterenlere inat. Yaşasın ÖSS,KPSS,KPDS,ÜDS,ALES var mı daha:))) Hepsine girdim Kpss hariç.:)) Bu sınavlar olmasa o zaman görürsün sen adaletsizliği, en azından şimdi sınav var biraz şansın oluyor kaderin kendi elinde, çözdün mü soruları girersin biyerlere , diğerinde ise sadece cüzdanına veya referanslarına bakarlar.

Sonuç: Elindekinin değerini bil, gelen gidenden iyi olacak sanma, boş konuşma, çalış adam ol baban gibi, eşek olma, ya da çalışma gez dolaş baban gibi eşek ol :))) sen karar ver:)) huhe:D

Yukardaki sorunun çözümünü bulana sürpriz hediye huhe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hahahaayyyyttt :) her türlü sınava girip her türlü sınavdan başarılı olmuş biri olarak tam destek benden sana. zaten hayatının bi dönemini inek olarak geçirince alışıyosun diğer sınavlarda inek olmak gerekmiyo. alışmak beter bi şey yani. olsun sınavlar. ben giririiimm hepsini de alim allah geçerim :)

  2. @çilekperisi aslında bakarsan benim için iki durumda da farketmez:)) sınavlaarda da pek kötü değilimdir alıyoum yani huhe:)) ama sınav olmasa da var dayı, amca bende:)))

  3. aynen ben de böyle düşünüyorum:P Sınav kalksında görsünler dünya kaç bucak:P

  4. Bence de sınav saçma nedir öyle insan ayırmak falan. Arkamda Ankara varken,milletvekili varken, param varken e bide senin dayın varken nedir yani sınav falan :D Ben anlamıyorum bu insanları dediğin gbi sınav kaldırılırsa sen o zaman gör curcunayı. Rahat adamlarız yahu, hiç bişey için çabalamak istemiyoruz. Neyse lan çok annem gibi konuştum. Aferin saçmalama böyle (=

  5. sınav kaldırılırsa başka çözüm tabi ki yok da, tek bi sınav yani hakkate çok kötü. sen demişsin, buna isyan edenler genelde çalışmayan malaklardır diye. ama öyle değil, herşey 3 saate endekslenince insanlarda heyecan sorunu şu bu oluyo. netleri çok iyi giden bi tanıdığım bi girdi sınava, hıçkırık krizi tuttu heyecandan, haydii çıktı mecburen.. seneye bidaha girdi, netler falan yine süper, bu sefer de önünde oturan öküz bunun kağıdına su döktü.. sonuç: kız bidaha hazırlanacak takati kendinde bulamadı ve lise mezunu bi insan oalrak devam ediyo yaşantısına.. yazık yani. sınav olsun ok ama tek sınav olmasın, gibi öneriler sunabilirim şahsen :P

  6. o da pek bi bahtsızmış beee.. kazansa üniversitede zaten yapamazdı zaten o. o kötü kaderi kovalardı onu. :)

  7. perikızı huhe teşekkürler kapankızı:)) bazen anne gibi konuşmak gerekiyor, illa armut piş ağzıma düş olmaz öyle lan:)))

    bidost, o arkadaş istisna, bahtsız kadersizmiş o, öss yi geçse sonra başka birşey gelirmiş onun başına, benim kağıdıma bri sus dökse onu orda öldürürüm lan, bu nasıl bir salaklıktır :)))

  8. bu sorunun çözümü çok basit! Bunu çözemeyen össye girsin ama iyi bir şey beklemesin sonuç olarak.

    Yarı çaptan giderek köşelern uzunlukları falan diğer saılar buluncak sonra işleme geçilecek. Özledim cebir ve geoetriyi bea!


Leave a Reply