19.7.09

Tayyip en seksi erkek listesinde yeahh :)

Yazan: Damat Ferit | 19.7.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Tayyip en seksi erkek listesinde yeahh :)

Hürriyet yine ilkeli ! gazeteceliğini gösterdi. Yaşayan en seksi 50 Türk Erkek'i açıklamışlar:)) Ta uzak diyarlardan bedenimin her yeri ayrı güldü bazı seçimlere:)) Süper liste seksilik kavramı ne zaman bu kadar ayaklara düştü arkadaş. Yuh.! Bir daha haydi hep beraber söylüyoruz komple Yuuhh.!! :))

Listede yolda kimsenin dönüp bakmayacağı isimler de var. Onların cüzdanı seksi olabilir doğru aslında:)) Bazı kadınlar için seksilik cüzdandan geçiyor. Ayy ne seksi adam, villaları varmış, ayrıca bir arabası var muhteşem, çok geniş (geniş arabadan kastı anladınız galiba:D )

Tabiki de listede gerçek yakışıklı, seksi erkeklerde var ama yok artık Lebraamm deditterecek isimlerde var. Misal, Recep Tayyip Erdoğan, Cem Boyner, Ahmet Hakan'in ne işi var orda:)) Hürriye acaba Tayyip'e smpatik ni gözükmeye çalışıyor anlamış değilim.Arap olayım lan anladıysam.:)) Hürriyet bundan sonra AKP yanlısı gaztesi mi olacak yoksa:)) huhe:D

Üff tayyip çok seksi baby huhee:)) Bizim gibi gençlere de yol göstersin el versin lan:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. pucca da seksi buluyor tayyip erdoğan'ı. o da pucca yani, bence bu kadar hafife alma:P

  2. Hadi canım ordan ben de malezya cumhurbaşkanıyım huhe:)))

  3. hahaha ben de bakmıştım şok olup kapamıştım, hangi ünlü varsa yaşayan onu koymuşlar oraya zaten hahah :)) yabancı biri görse türkiyede ucubeler yaşıyo genel olarak der haha (:

  4. Tayyip forever hahaha:P:p

  5. sHASUHAUHSUAH baya güldüm buna ya tamam çirkin bi milletiz de bu kadar da değil yani

  6. Adsız dedi ki...

    muıhahhahhasdhasjdşldsa

    sexi tayyip zuhaah

  7. Şu an daha bir 'ateşli'... Ustalık döneminde ya...


Leave a Reply