8.7.09

Sıkıntıdan isim şehir oynamak

Yazan: Damat Ferit | 8.7.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Sıkıntıdan isim şehir oynamak

* Çok sıcak lan. Bir de denizden böyle nemli bir hava geliyor ki yapış yapış oluyor insan, ama hiç neşe dolmuyor insan:)) Gidip denize, havuza girmek gerek. Sıcakta biryerlere de gidilmiyor. Klimanın karşısında evde pineklemek en iyisi. Akşam olsa da dışarı çıksam diyor insan, akşamları neşe dolabiliyor bazen insan.

* Dün halısaha maçı yaptım başka ne yapar değil mi bir erkek bünyesi. Maç yapar kızla gezer, maç izler, yemek yer, uyur, çalışır, bazıları blog yazar, bazıları okur, bazıları güdülür, bazıları güder. Bazıları arabesk dinler, bazıları pop,jazz,rock. Ama sonuçta hepsi erkek familyasından, onlarda insan, lan :)))


* Annemi seviyorum. Oğlucum diyerek sürekli beni besliyor. Pasta, börek eksik olmuyor. Geçen gün vişne kompostosu yapmıştı, bugünde piramit pasta diye birşey yapmış onu yiyorum. İçinde muzlu puding ve muz var, dışında kakaolu puding, hindistan cevizi. Çok güzel. Kola ile iyi bir ikili oluşturuyorlar. Bazen pasta istiyor insan bu da can, şımartılması gerekiyor bazen lan :))

* İlerde çok param olursa gemi alacağım lan. Tayyip gibi gemicik almam ben. Aldın mı hakıını verecksin böyle kocman gemi alacan:)) Ayrıca içinizden bir bloggerın kendisiene ait gemisi var. Kendisi bir kaptan kızı. Her ne kadar inkar etsede bir kaptan kızı o. Bir tur Çeşme'ye kadar gidip geleceğim ben de izin verdi bana. Çok iyi bir insan o, dan dan dan :)))

Karikatür'de olduğu gibi bazısı skıntıdan isim şehir oynar ben de böyle yazarım sıkıntıdan, ama Neşe doluyor insan bazen lan huhe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. +1907. Hani sıcak sıkıcı falan o konuda. ayrıca fbli değilim ama bunu yapmak hoşuma gidiyor. fb nin yakınından da geçmedim ama olsun.

  2. sen eskiden bu kadar çok "lan" demezdin sanki?:)

    anayın ellerine sağlık, sana da afiyet olsun.

    bi de, sen gemi alırsı tayyip gemicik.. herkes bütçesine göre :P

  3. Gaia valla arap olayım hiçbirşy anlamadım sıcak ya ondan mı acaba beynim gitti galiba huhe:)))

    bi dost yavru kuş kafiye yapayım dedim insan başkan ve lan dan başka kafiye yapacak kelime bulamadım lan huhe:)) afiyet olsun bana o kadar yiyorum göbek yapmıyor orası da güzel:)) huhe:D

  4. Eskiden isim şehir oyanrdık :P:p acaba burdakiler biliyor mudur ingilizce oynarız haha:P halı saha maçı yapalın damat gelince unutturma:P bizim takım sizin takıma karşı:P

  5. damat seni cok pasif gördüm bu hayat sana göre mi hiç silkin at üzerinden su hali :P kendine gel :))

    ufff bende böyle evde pineklemek istiyorumm bananee bananeee :)

  6. şimdi kuzenler balkona plazma koymuş sabah kadar turnuva düzenliyorlar gel sevabına aralarına karııştırayımn damatçım seni de :D Çok eğleniyorlarmış ama beni aralarında istemiiyorlar bide sıkılma lan =)

  7. ukturk siz bize dayanamazsın oğlum biz daha genciz ağlamayın sonra huhe:)))

    isveçpeyniri yer değişelim gel istersen sıkıldım sabahları evde oturmaktan:))

    perikızıııı sıkılmıyorum lan aslında akşamları geziyorum paso gündüzleri sıcak yaa evde kaldım:)) ne turnuvası bu Pes mi, ezerim onları ben:)))


Leave a Reply