5.7.09

Sex and Coffee | Yabancı Moda Blogu

Yazan: Ukturk | 5.7.09 | Kategori: , |
Yazı: Sex and Coffee | Yabancı Moda Blogu

Merhaba. Yeni bir blog ile karşınızdayım. Aylar aylar önce daha buraları dutluk iken yabancı blogta tanıtacağız diye ahkam kesmiş perez hiltondan bahsetmiştim. Ama gel gör beni beni aşk neyledi ikinci bir yabancı blog tanıtımı yapmadım:P Çok utandım bu süre içinde vicdan azabı çektim çok, bunu gidermek için güzel bloglar aradım sonunda buldum çok beğeneceksiniz:P:p


Blogun Adı: Sex and Coffee

Blogun ismi de çok güzel Sex and Coffee. Çok seksi:P Blogumuzun neler içerdiğini bloga girince göreceksiniz zaten ama blogumuz bir moda blogu. Blog sahibesinin adı Melissa. Tanıdık bir isim. Bu kızımızın hangi millete ait olduğunu bilmiyorum ama kendisi ABD sınırları içerisinde yaşıyor galiba. Bence Thailand'lı kendisi çok benziyor o tarafa:P Gözleri de çekik.

Melissa blogunda kendi kombinlerini yayınlıyor. Bunun örneklerini görebileceğiniz boglar mevcut. Ama Melissa'ya şöyle bir baktım. Çok güzel seçimlerde bulunuyor bence. Kızlar sevecektir bu blogu.

Ama bir tespitimi paylaşayım. Melissa'nın bir mini etek takıntısı var galiba. Genelde mini etek kullanmış çünkü. Acaba bir marka sponsor mu oldu kendisine:P Ya da çok seviyor ve kendine güveniyor ne güzel:P

Burda ki linkte de Melissa'nın youtube sayfası yaptığı makyajları görüntülemiş falan. Belki işinize yarayabilir burdaki videolarda. Hepsini izlemedim:P Sonuç olarak beğendim bir moda blogu olarak Sex and Coffee'yi.

Eğer böyle güzel bloglar varsa bana mail atın paylaşalım:P İyi bloglamalar iyi okumalar, modalı günler efendim...:P:p
...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Valla dolu var aslında say say bitmez :)

  2. Nil :P çok galiba sen moda blogu ihtiyacını fazlasıyla gideriyorsun zaten ama belki gençler yabancılar da trendler nasıl diye merak eder değil mi:D

    Ben bir Karla bir de Melissa oldu şimdi. 3. yü arıyorum:D

  3. Melissa ablamız baya baya bacak çalışmış:)
    Şaka bi yana bende sevdim blogu.kombinler güzel...

  4. Abla güzelmiş maşallah, harbiden çok bacağa çalışmış. Çok dikkatlisin lan huhe:))

  5. blog güzel..hatun güzel..ukturktan kaçamamış tabi :Pp

  6. ozerlla ve damat evet güzel bacaklarına güveniyor bence:P:p maşallah:D

    delinin biri, hehe bizden kaçmaz:P:p

  7. ulan erkeklere bak hemen söylem demişler :D ...hahah biri blog hakkında edebi yorum yapmamış :P... hehe neyse espri bir yana bu blogu ve videoları biliyordum :D ... cici hatun klasik moda blogu işte... bir farkı yok diğerlerinden ne diyim şimdi bloga... ben moda blogu için pazar blogu açıcam yaw... bu kadar para sıçamam kıyafetlere D: ... kendi paramı kazanınca artıkın :D

  8. sıkıyosa böyle giyinsin türkiyede en iyisi ben hiç izlemeye almıyım canım ister filan :)


Leave a Reply