6.7.09

pşşt, okuyucu...

Yazan: Yesari Ka. | 6.7.09 | Kategori: , |
Yazı: pşşt, okuyucu...

şiii, seen...
Bak okuyucu, bozuşucaz söyliim. Sakın gitme, devam et okumaya, sana söylüyoruuuum. Bak ben geldim buraya , böle neşeli, şen şakrak bi yer olacak, paraya para demiceeem:P , hergün eller havaya olacak filan sandım. Ama nerdeeee, sen çok sessizsin yahu. Üzerimize ölü toprağı serpilmiş sanki burada. Tamam yazarların hepsi pek bi neşeli, pek canlı ve ellerinden geldiği kadar enerji dağıtmaya çalışıyor ama anlamadım sorun nedir.

Yani sen hiç bizimle fikirlerini paylaşmıyorsun , yorumlarda hep aynı insanların isimleri. Hiç tepki göstermiyorsun, ne bilim bi ses çıkart bi tepki göster, bi fikrini söyle,eleştir kız , sev bizi mesela. Ama ne bu tembellik, hoşlanmadığın ne var bi de bana hele. Neden sessiz sedasız geçip gidiyorsun. Temayı mı sevmedin, konular mı sıkıcı, ne yapalım var mı bi istediğin bizden.

“Bu da nerden çıktı , sonunda böle böle deliriyor insan “ diyebilirsiniz ama bu şimdi olmadı. Ama ben buraya yazdığım yazıları sanki ben yazmıyormuşum gibi hissetmeye başladım, terk edilmiş şehir sanki. Hani rüya görürsünüz ya , sürekli çığlık atarsınız ama kimse sesinizi duymaz. Hah , aynı öleee iştee. Bir iki eleştiri aldım ama daha çoğunu duymak ve bilmek istiyorum, yapılması gereken bir şey varsa yapalım isterim. “orası sana ait değil sanki,sen yazmıyorsun , senin yazılarına bile yorum yapmak istemiyorum, nedense Ahkam defterinde daha rahat” diyen var” teması pek yazıları okunası kılmıyor” diyen var. Ki bu tema konusunda biraz haklıkar. Buradan yetkililere sesleniyoruuum . ne bu erkek teması durumu, bin tane şey yanda.Headerı çok seviyorum ama. Bakın orda resmi olan yazarların saaaadece 2 tanesi erkek saaadece 2 tanesi. Biraz hatun eli mi değmeli ne temaya sankimm. (anammm sakın çiçek böcek, pembe kelebekler istediğimiz sanmayın, keserim bileklerimi). Bu tema konusunda Siminya uzman vesselam. Birkaç siteye de destek verdiğini biliyoruz. Apla bi el atsan şu temamıza, sihirli dokunuşlarda bulunsan fena mı olur. Hıh..

Sende söyle okuyucu , lütfen ama lütfeeeen. Körler sağırlar birbirini ağırlar olmasın.

Birde ben okumak istiyorum siminya hangi blogları okuyor bu sıralar, neleri tavsiye ediyor, tanıtsın birkaç blog mesela. Yajades’in kalemi çok iyidir, yazsın iki kelam gülümsetsin bizi, sizi, onları. Üfürükten Prenses neden tepkilerini birazda buradan vermiyor yada. Kızlaaarrr , neden bu kadar sessizsinizzz. Huuu, böle alıp blogu içindekilerle birlikte sirkelemek istiyorum böle bi duygu var. Titreşim göndermek kendine getirmek istiyorum. Olduğum yerde durağanlığa tahammülüm yok ,ondan sanırım. Hepinizin affına sığınıyorum blogmania yazarları, özellikle damadım Feridimin ve zeusumun . Yani böyle düşünüyorum napiim, böle bi çığlık atma isteği duydum.Siz beni biliyorsunuz.

Lütfen herkes fikrini söylesin, burası blogmania(ismine bayılıyorum, biraz manyaklık eğilimi var sanırım:P) varsa bi eksiğimiz bilelim, varsa bi isteğiniz dikkate alalım. Yaz geldi, atalım üzerimizde ki rehaveti lütfeeeeeen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 24 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. evet yorum almamak çok can sıkıcı bir şey sonuna kadar katılıyorum :((

  2. hmmm.. demek isteklerimizi size söyleyebiliyoruuuz...

    o zamaaan, ben başlangıç olarak
    fındık lahmacun ve içli köfte
    salata olarak yeşillik alabilirim
    ana yemek, adana istiyorum acılı ve 2 porsiyon
    içecek olarak ayran alayım,
    sonrada tatlı olarak irmik helvası alabilirim yanlız dondurmalı olsun lütfen.. ;)

  3. harika bir noktaya barnak basmışsın yesu.
    313 izleyicisi olup da böylesine az yorum alan, okurken eğlendirdiği ve kih kih diye koynumuza koynumuza güldüğümüz halde pasif insan modunda oku-geç yaptığımız için, başta kendim olmak üzere, bu zihniyeti kınarım ben.

  4. Huhe güzel bir tepki olmuş Yesari, bana kalırsa o kadar güzelim yazılar yazılıyor öyle çok çok yorum almamasının sebebi bu kaan denen herif yüzünden..:))) çok fazla ukala ve antipatik duruyor :))

    Millet de diyor ki ne yaacam lan oraya yorum kendini beğenmiş:))) ama ben öyle değilim okuyucu valla:))) huhe tema yeterince kız teması kanımca pembe pembe lan işte huhe:)) headerıda be yaptım uheh:))

    Son olarak yazımım bloglara seslenle bitirmek istiyorumm:)) bağrınıza basın lan bizi:)) öyle çok yorum kaygım yok benim şashen bizzat ama fzla mal göz çıkarmaz.:))

  5. Eleştiri diye manyamışsın aha sana eleştiri :))
    Yazılar bit kadar ya bu nee :))
    Güzel blog güzel öyleki eleştiricek bi yan bulamoorum :)

  6. bak o şey konusunda katılıyorum sana ben, siminyaydı ne bilim yejadesti üfürüktü filan kimse gelip burda yazmıyo. baktığında bilmemkaç tane yazarınız var ama iki kuzen almış zaptetmiş burayı gerisi fıs :P uğramıyolar bile sanırım bana öyle geliyo. azıcık çok seslilik olsa daha fazla severim ben blogmaniayı. her yazıda yorumum var zaten ama öyle olsa her yazıya 3 yorum atarım falan :P :DD

  7. aslında sorun yorum almamak değil...ben burda bi yazı yazdım...hiç tepki yok...noluyo yahuu dedim...iddalı bi yazıydı...aynı yazıyı kendi blogumda yayınladımm daha farklı bi tepki aldı...sanırım burayı hiçkimseye ait görmüyor kimse...

    LA; ne diiim benn sanaaa neeeeeee...bi daha yemekten sonra yorum yaz seenn...ye sen daha yeeee...maşallahhhhh sana...

    eleştiriler için teşekkürler...ben de yazı karakterinin küçük olduğunu düşünüyorum ve temadan dolayı insanlar yazıya değil yandaki widgetlere konsantre olabiliyor...biraz daha sade bir tema işe yarayabilir..

    ayyy hala konuşuyorum, yine ben konuşuyorum yinee yineee...

  8. bu arada damattt, noluyoo hayırdırrrr bi çekememezlik mi var zeusu:))
    gerçi biraz yakışıklı diye erkek bloggerlar gıcık oluyor olabilir:)))(ara gaz mı versem, tepki toplamak iyidir):D

  9. Yesari o beni çekmesin huheh:))) ben daha iyiyim:)) ama eey bir kitlenin gıcık kapdığını düşünüyorum ama anlamakta zorluk çekiyorum bunu oysa ne kadar sempatiğim ben sen o onlar:))) (sırıtmaaa) :)))

  10. Sırf yorum yazıldığında mutlu hissettiğimden yorum yazıyorum şimdi bu yazıya, zaten konusuda yorumsuzluktan dolayı serzeniş olan yazıya anlamsız bir yorum,en azından yorum olduğundan garip durmaz sanıyorum kolay gelsin... :)

  11. yaa biliyorum ben sizi uzmanamator...şimdi yorum yazarsınız...bir daha uğramazsınız...daha geçerli şeyler istiyorummm...devamlı yorum yazmak için ne olmalı mesela , ne yok yada..bu kadar insansınız yahuuu...niye yalnız hissettiriyorsunuz baana kendimiii:((

  12. yesaricim demek ki(ayrı mı yazılıyordu on saat anlamadım neyse) :P... demek ki içlerinde yaşatıyorlar seni bobeeemm :P... haykırış, bir sitem, bir isyan yazısı gibi olmuş :D

  13. sen bana laf yetişrimeee sarışın bomba...yazı yazzzz...yazmıyorum siz yazana kadar...önce seen hattaaa:))

  14. Yesari çok yerinde bir değerlendirme olmuş teşekürler yazın için içimdekiler böyleydi gerçekten

  15. benim bu blogu takibe almam henüz çok yeni.. elimden geldiğince, dilim döndüğünce yorum bırakırım. ama hani insan yeni bi mekana, yeni bi ortama girince çekingen olur ya.. (en azından ben öyleyim. ortamda ne döndüğünü anlamadan konuşmamayı izlemeyi tercih ederim) o çekingenlik oldu 2 günlük blog takibinden payıma düşen. tüm yazarlara içtenlikten, açıklık ve netlikten ötürü saygı ve sevgiler..

  16. Şimdi mesajınızdan alıntı yapamıyorum blog olayı değişik tabi fakat cevabımın itaf edildiği yorum yukarda biryerlerde,aslında uzun zamandır okuyorum bloğunuzu yani birçok konuyu, neden yorum yazmıyorum sorusu geliyor akla ,ofiste çay molalarımda okuyorum yazıları ve okuyup okuyup okuyup gidiyorum,klavyeyle haşır neşir olmuyorum :) ama söz bundan sonra her okuduğum yazıya yorum yazıcam okumadıklarımdan sorumlu değilim :)

  17. çilekperisi, teşekkürler yorumun için...bana ilk zamanlarımı hatırlattın...kısa sürmüştü ama..."waaay bee insanlar nasıl bloglara sahip" diyerek uzaktan izlediğim insanların postlarında bır bır bır çene yarıştırıyorum şimdilerde...gerçekten çekinecek birşey yok...söyleyecek birşeyin varsa hiç durmayacaksın...hiç hemdee...bir saniye bile düşünme yaz...aklına gelen ilk şey en doğru yorumdur zaten...
    biz sana teşekkür ederiz:)

  18. :)) uzmanamator; korkutmak değildi amacım yaa...yorum yorum diye de çırpınmıyorum...dediğim gibi sessiz bi çığlıktı benim ki , sesli hale getirdim...yazıda da dediğim gibi sadece bir silkelemek blogu ve takip edenleri...

  19. işte sonunda böyle çıldırtıyorlar insanı.. bende bakıyorum site istatistiklerine gayet iyi, günlerdir bir tek yorum almadım. gerçekten can sıkıcı bir durum. bende mi böyle bir isyan yazısı yayınlasam diyorum :D

  20. ben sonuçlarını sana söylerim ona göre hareket edersin kedi kardeşşş.bak torpil olsun diye kardeşliğe ilk adım olarak kedi resimli post yayınladım:P

  21. şimdiye kadar hep okur geçerdim yazılarınızı yorum yapacak vakit bulamazdın :) haklısınız böyle olmuyor hatırlattığınız için teşekkürler...

  22. :)teşekkürler...
    bide diğer yazarlarımıza da yazı yazdırabilirsek olacak bu işşşş:)

  23. aaa ben bu yazıyı kaçırmışım..tam netsiz zamanlarıma mı denk gelmiş nedir.. :/ valla buranın izleyici sayısına oranla az yorum aldığı gerçeği benim de dikkatimi çekmişti..insanlar üşengeç :P
    yazarların yazmamasına gelince..her yazardan ukturk ya da damat ferit kadar aktif olmalarını bekleyemeyiz elbet..ama evet yazan bir kaç kişi var burada sadece..benim de 1 yazım var gerçi şimdiye kadar ama kendi bloguma da pek yazamıyorum eskisi gibi..bir yaz üşengeçliği var üstümde..güzel bir blog burası..yorumlarla, yazılarla daha aktif kullanılabilir diye düşünüyorum..güzel yazı olmuş yesari :)

  24. nasıı kaçırırsın nasıııl delinin birii...cinnet halinde yazmışım baksanaaa:)) ama farkeden birşey var mı bilimyorum...teşekkürler...


Leave a Reply