30.7.09

Lise aşkım komşu kızına görücü gelmiş...

Yazan: Ukturk | 30.7.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Lise aşkım komşu kızına görücü gelmiş...

Epeydir yazmamışım bloga. Bugün Damat'ı İstanbul'a postaladım. Ayrıca uzun tatilden sonra bugün yeniden iş başı yaptım, galiba tatil zamanları bloga yazamıyorum, epeyde blog listeledim aslında bismillah deyip hepsini güzelce servis yapacağım:P Bomba gibi geliyorum :P


Bugün teyzemle konuştum Damat geliyor diye, o arada teyzem rahat durmadı yine bana, eski kız arkadaşım olan aynı zamanda komşu kızı saylır kendileri, hıı ona görücü gelmiş bugün:P:p Aslıdna umrumda değil ama Lise aşkım olduğundan dolayı böyle içim bir hoş oldu nan:P Galiba Balık burcuyum ya ondan bazen çekiyor işte salaklaşım,alıklaşıyorum:P

Kız sınıf öğretmenliğini yeni bitirmişti, Kpss ye falan girecekti, aslında tam aradığım kişilik öğretmen işte:P:p Ama ayrı dünyalarının insanlarıyız biz olmaz:P Neyse demek ki öğretmenleri herkes kolluyor,. Mezun olur olmaz hemen görücü gelmiş:P Azcıkda güzel olunca işte hemen akbabalar dadanıyor.

Sordum teyzeme, gelmeden önce haber veriyorlar mı bu görücüler diye. Yok oğlum bazısı haber verir kıza bakmaya geleceğiz diye, bazısı da direkt çat kapı gelir dedi. Normal bunlar dedi:P:p Duyduğuam göre oğlan da matematik öğretmeniymiş:P Annesinin elinde oğlanın fotoğrafı varmış galiba:P:p Eğer kız evet derse olacakmış bu iş:P Önce tanıştırıyorlarmış falan kızla oğlanı:P Hayırlısı ne diyelim:P Bütün görücü usulünü de öğrendi bu sayede:P

Teyzeme sordum yine fotoğrafım var değil mi sende diye. Var oğlum Damat'tan aldım dedi:P:p Sıra bendeymiş. Ben sıramı seve seve veririm ama:P Ben de yok falan demedim, belki güzelini falan bulurlar, öğretmen olur belki hem:P:p Ayrıca Damat'ın dediğine göre bir de böyle laf getiren götüren teyzeler varmış, şurda şu kız burda bu kız var yeni mezun şöyle böyle diye. Bildiğin sektör olmuş:P:p

Okulu bitirenler ayağını denk alsın, her an görücü gelebilir size de:P Sonra şok olmayın:P:p İyi geceler:P Sabah okuyanlar için Günaydın. Sonra Tünaydın:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. sesin gelmiyor oldu görüşürüz.. :)

  2. Sen de yeni mezunsun Kpss falan haha:P:p sesim gelmez tabi:D

  3. öğretmen olmanın en zor taraflarından biri de bu görücüler :P mezun olur olmaz haber göndermeye başlıyorlar :D (yeni mezun bir öğretmen olarak başım dertte bu ara :p )

    1 ay kadar önce ortaokulda aşık olduğum çocuğun eşiyle karşılaştım bir yerde, sahiden tuhaf hissediyor insan, seni anlıyorum :P

  4. @SLn, aa sen de öğretmendin deil mi. Şimdi anladım Ces ile senin blogu neden bu kadar çok seviyorum:P:p Öğretmen blogu:P

    İşiniz zor gerçekten herkes öğretmen istiyor valla:D Hayırlısı, kısmet bu işler:D

  5. böhüüğğ üzülme abi :D ayrı dünyalar derken, kız komünist miydi :Pp hayırlsı olsun ya genç çifte mutluluklar, sana da arayışlarında başarılar dilemek düşer bize artık.

  6. bi dost, ayrı dünyaları laf olsun diye söyledim:P:p Hiçte öyle değil aslında:D

  7. öğretmenlerden nefret edebilir miyim:Pp

  8. bi kere ögretmene görücü gelir olayi yalan:)

    cünkü görücü dedigin öyle herkese gelmez, bu kisi ögretmen olsa bile:D
    bi kere hanim kiz tavrin olacak, gelene gidene "cay icer misiniz efendim, kahve yapayim size, yorulmussunuzdur su getireyim" diceksin. böyle her an amelelik yapmaya hazir olacaksin yani. hah öyle degil misin o zaman kendi yoluna kendin bakacaksin. unut sen görücüyü filan. bul bir tane ipsiz sapsiz taktir yüzügü tamam:)

    tevekkelli degil ben de diyordum ki lan eski arkadaslarimdan hepsi evlenip iki cocuk yapti, bana da hayatimda bir görücü bile gelmedi diye:P lan naapsinlar ki beni, misafir gelir dötümü yayar otururum bir güzel, annem kas göz yapar cay getir diye, cay icer misiniz derim yok kizim zahmet etme derlerse gerisin geriye yerime otururum, yemege oturur herkesten önce yer bitirir bir de sigara yakarim, car car her konuda muhalefet, e simdi ogluna beni isteyip naapsin o kadin:D

    söyle bi gelin olucak ki, dantelden ütülük, caydanlik yapip herseye peki dicek.

    senin lise aski da böyledir yoksa yalan yani ögretmene görücü gelir olayi:D

  9. çok hüzünlü bi yazı olmuş zeusum....yazıda bolca dağıtılan" :P:p " karakterleriyle beni kandıramazsıııın..üzülmüşsüüün seeen....balıkmışşş bideee...ba ba ba ba...:)) sana tüm komşu kızları fedaa olsuun beeee...

  10. Sanırım Ces bir ara yazmıştı, şu şekilde geliyor teyzeler: "Oğlumuz subay, öğretmen kız arıyoruz" :D Öğretmenlik bir bayana en uygun meslek diye bir düşünce var ya, bizi böyle hanım hanımcık kibar kızlar olarak hayal ediyorlar bence, bütün sorun orada ;) Yoksa ben teyzeler gelince odasına saklanan bir insanım, neye benzediğimi bile bilmezler :D

    Mezun olunca böyle oluyormuş, senin komşu kızı da yeni mezundur, hemen kapıya dizilmiştir görücüler :p

  11. Yuri yok edemezsin lütfen :P:p

    Zehra yok bence öyle değil, öğretmenler ideal eş olarak görünüyor bu zamanda maaşı var tatili var falan:P:p

    Yesari, ehe üzülmedim valla bak:P:p

    Sln, bence çok hanım hanımcıklar Sln:P:p Yeni mezun evet:P Öğretmenler bu zamanda bulunmadık hint kumaşı bence. Var mı öğretmen gibisi hehe:P

  12. görcez bakalım iki sene sonra ne geliyor xD

  13. :)) o kız bana yanıktı aslında lan, sen üzülme diye sana bakıyordu bazen:))) ama ne sana ne bana yar olmadı lan huhee:)))

  14. neden sende şımarık zengin çocuğu havası sezdim ben ? :p yi çok kullanmandan mı yoksa ? ilk kez bir yazını okudum konu ve anlatım tarzı güzel blog konseptine uygun anca :p :p :p ile doldurmuşsun... itici geldi

  15. Gasteci, olabilir :)


Leave a Reply