27.7.09

Kızım senin kapak zaten açıktı (video)

Yazan: Damat Ferit | 27.7.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Kızım senin kapak zaten açıktı (video)

Son günlerin en popüler en geyik olayı malumunuz bu Fulya insasının malum bir site için şimdi isim verip çok çok değerli blogumuzda bedava reklamını yapmasını istemiyorum, ona verilen cevaplar var malum.


Facebook'taki arkadaşlarımı çok seviyorum lan. Ne popülerse hemen paylaşıyorlar:)) Bu videoyuda orda gördüm beğendim, paylaşıyorum:D Bu kızsız adam kısa filmini çeken sonra Turkcell'in kıza mesaj reklamında oynayan:)) kahramanımız yine karşımızda. Çok komik arkadaş:)) Özellikle videonun sonuna kırldım gülmekten. Herbiryeri ayrı komik.

Harbiden süper tiye almışlar. Milleti salak yerine koyan malum siteye de kapak olmuş bu video:)) Hepimiz mertiz lan:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ahaha, Allah Mert Bey'den razı olsun :)

    Çocukta çok fena Egeli aksanu var yalnız üstat...

  2. amin :))) büyük yetenek :D ayrıca annesinin önünden geçmesi süperdi:))

  3. Hahahah :))
    Baştan sona sıkıcı bi video ama sonu dehşetmiş yahu :)

  4. hehehehe =)=) cok komik yapmış =) bencede qüzel cvp olmuş =)=) tam kapaklık =)=)

  5. çok güzel ama biraz uzun sanki =]

  6. reklam içinse başarılı. Harbi aldatılmışsa da başarılı ama bizim millet ana avrat orospuluktan gir bilmemneden çıkmış her zaman ki gibi anca böyle konuşmayı bilir. Ama bunun ki de güzel olmuş. Zaten bu kızsız adam değil mi :D ? :D

  7. evet kızsız adam Yeja:P:p


Leave a Reply