7.7.09

Kız nicki ile chat yaptım sonuçlar çok feci

Yazan: Damat Ferit | 7.7.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Kız nicki ile chat yaptım sonuçlar çok feci

Geçen akşam twitter hesabımdan duyurmuştum chat yapıyorum çok güzel lan diye. Ama bunu sadece sınırlı sayıda takipçim gördü. Çok şanslılar huhe:) Çok önemli benim chat yapmam birileriyle ondan dolayı çok şanslılar :)))

Amacım chat yapıp bir tanesini ağıma düşürüp geyik yapmaktı aslında ama malesef kimse konuşmadı lna benle. Bir milyon insan var sitede kimseden yani kızlardan ses çıkmıyor. Olmaz ki. Sonra kız ismi ile girmeye karar verdim ta dammm:)))


Peliinn kod adıyla abaza gençlerin arasına daldım. Sisteme girş yapar yapmaz bir 10 kişi heme slm cam var mı diye daldı huehe:)) Sonra bu sayı her saniye de artmaya başladı. Gerçekten sapıklıkta çok yaratıcı arkadaşlar var:))) Şimdi onları size aktracağım. Kadınların internet ortamında çok zor durumda olduğunu anladım lan çok kötü durum. Sırayla veriyorum:))

greenapple:
Selam fıstık
sıcacık bi sohbete ne dersin?
Ayakların yerden kesilecek, çılgına döneceksin inan bana ;)

yalova_men: mrb sıtelerde fılm ızlıyorum eslik edermsın
_serseri_: kameralı sekkse nedersin
yaksıklı_xxx: tanga giyermsin canımmmmmmmm?

hakan_30_06:

mrb
yagmurlu bir havada senin için yağmur damlası toplasam avuçlarımla
seninle konuşmaya 1 adım daha yaklaşmış olur muyum acaba güzel bayan?

kanii:
slm
camda şov yapacam
izlemek istiyormusun

Sadece: Selam. Müsaitmisin? Müsaitsen Sana 10 Dk. Asılabilirmiyim ?:)
hayduttt: ne reng iç çamaşır giyiyorsun
Ünv_gencc: pelinn öpem mi seni
mutlu_43: şu an evde yanlızsın bende bir hırsız banyodan çıkıyorsun ve karşında ben ne yapardın?
gökhan01kuşadası09: size yazılan sapıkça kelimelere inat bende dostça bi merhaba demek istedim.

Son bomba ise bu arkadaş iyi okuyun:)))

yakısıklıcocuk: slm biraz yaramazlıga ne dersin kameran warsa tabi msn istemiycem ve yuzlerimiz gozukmeyecek nasıl mı olacak ben sana bi msn wercem ve şifrede wercem sen ordan gireceksin anlastıkmı warmısın yaramazlıga kameran yoksa yada acmıycaksan hiç cevap bile yazma erkeksen yazma cunku bende erkeğimmm

Sıkıldım lan aman.. Ne sapık herifler var bu yukarda yazılanlar en normal olanları diğerlenini BlogMania RTÜK ekibi engelledi çok sansürcü bir blog burası yahu huhehe:)) Yukarda da gördüğün gibi hepsi ayrı telden çalıyor ama tek bir amaçları var mesela bazıları masumca yaklaşıyor son mesajda olduğu gibi vay çakall:))) Dostça merhabaymış kime anlatıyorun sen:)))

Bu yazıdan ne sonuç çıkardık peki. Sonuç, kızlar chat yapamaz, yapmasın ruh sağıkları açısından hiç iyi değil ben bile bir hoş oldum lan bir anda o kadar adamla beraber oldum gibi hissettim huhehe:)) ahha:D Fuckk:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 22 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hahahah :))
    Çok merak etmekteyim bunlar acaba otobüslerde sarkan lavuklardan mı ? :)
    Sarkmak kelimesini törpüledim tabii daha ağırını yazasım geldi ya neyse :) Kişiliksiz sapıklar bi kızın yüzüne bakıpda bunlardan herhangi birini söylemeye cesaret edebilirler mi acaba ?

  2. Omegle'de yabancılar da böyle artık :)
    Konuşuyorduk ne güzel kahvaltı etmeye gidiyorum dedim, yer misin ... dedi.. elinin körü defol git pis sapık dedim.
    noktalama işaretleri kullanılarak yapılacak koca koca şekiller var yukardaki noktalı yerleri düşün heh o şekli ekledi. Ben de hoşt dedim çıktım :)
    bu da böyle bir anımdı niye anlattıysam.. :)

  3. BigaripWoman evet onların internet türleri bunlar aynı kabileye mensuplar:))) otobüste sarkıntılık yapar (törpüledim huhheh:) sonra beğenmiyorsan binme burası böyle yavrum der :)))

    Cesetizleri, omegle da türkler kendilerine benzetmişler galiba herkes huhe:)) aa ben bilmiyorum o işareti aşmış adamlar işi, kelimelerle değil şekillerle anlatıyorlar artık, huhe:))

  4. Öyle diyeni itinayla indiririm :)) Bi kaç tane ses çıkaramayan kız yüzünden iyice türediler ama çemkirmek gerek hatta ben gibi aşağı atmak gerek bişey sölemeye gerek yok tekmeyi basıcaksınız haha :)) Çok ciddiym valla minibüste daha kolay oluyo tekme atmak otobüste kapıya yakın durmuyolar minübüste heryer kapıya yakın :))Bende amma dertliymişim bu konuda ha birden coştum :Pp Yok hergün biri sarkmıo yanlış anlaşılmasın işte toplamı 3-5 lavuk okadar :)))

  5. huheh imdat sapııkk var hanımm yetiş diye bağıracaksın o anda diğer delikanlılar hey ulen diyerek atarlar onu :)) ses çıkarmak gerek:)) 3-5 lavuk demek :))

  6. aman ne yapmışsınız siz yahu ben tavla oynamaya yahoo ya giriyorum asla bunu vurgulamak isterim asla bayanı çağrıştıran nick kullanmam,ebleh konuşanlara selam dahi vermem zaten,tavla oynarken sohbet de etmem :Den güzeli bu ..
    neler olabileceğini tahmin edebiliyorum ...

  7. uzmanmator huhe:)) olabilecekleri gösterdim ben de:))) kız nicki ile internette birşeyler yapmak çok cesaret ister insanın yaşama sevinci azalır:))

  8. o kadar adamla beraber olmuş gibi mi hissettin, nası bi duygu bu firit ahahahajgfjgjngfjgf :D

    aha bak gör işte nası ayı bi milletsiniz sözüm meclisten dışarı afedersin..

    yalnız ben bazılarına koptum, bak söylliyim.

    30 yaşındaki angaralı hakan çok duygusalmış yazık:D

    sadece nickli şahıs da baya bi açık sözlü, zarar gelmez ondan :PP

    bi de ünv_genc olanı, o çok sıcak geldi bana bak. sıcak derken o anlamda değil yani:D böyle bi egeli havası var sanki, öpem mi falan ahaha:D

  9. huhehe bi dost öyle hissettim birden :))duygusal ayaklarına yaıyor ayy ne romantik çocuk diyecek sanki kız:))) öpem mi huheh:)) çok doğal, safça hueh:D

  10. Ben bazen bunlara hic cevap veren/cesaret veren ne biliyim herhangi bi tepki veren kadin var midir diye de dusunuyorum! ICQ'da gorduk, yonja'da gorduk, facebook'da surekli goruyoruz bu tipleri...manyak midir nedir?! Gercekten bekliyor olabilir mi, aaahhhh evet evet evettt aciyorum kamerayi hep senin gibi bi magara adami bekledimmm diye cevap verecek bir normal kadin? :))

  11. ıcq bilmem,mırch hiç kullanmadım nette sohbet oyun adına yaptığım aileyle msn görüşmeleri mailler yeni yeni facebook olayları (buna da pek ısınamadım ya neyse) bir insan (cinsiyet ayırmıyorum)tanımadığı başka bir insanla(yine cinsiyet ayırmıyorum) ne konuşur,hiçbir ortak olayla başlamayan bir konuşma,biryerde karşılaşmadınız ortak biryerde birşeyler yapmıyorsunuz ,yaw tamamen sanal bir ortamda ne ediyorsunuz bu nasıl bir tatmin duygusudur ,bu bir duygu mudur ? nedir bu ya yok mu bu veya benzeri mesajlar gönderen dürüstçe öğrenmek isterim :)

  12. Eliza evet yaa huheh demek ki bu kadar herif bunlarla uğraştığına göre cevap veren ablalar var :))) ama çok olduğunu sanmıyorum, bence bunlara böyle öğretiliyor kıza şöyle yaklaşacaksın diye çok yazık :)))

    uzmamator buna isviçre bilimadamları şöyle diyor; gerçke hayatta bulamadığı ya da açılamadığı kızı sanal ortamda arama arayışı içine kapanıklık veya baskı ortamı , mahalle baskısı ayıp kızla konuşma dan kaynalanıyor.. Adam da bilinçaltındakileri yansıtıyor böylece, ama ordakilerin çoğunun yaşı küçük olsa gerek yok değilse çok daha kötü :)))

  13. ahhh Feritcann..peliinnn sen miydinnn...bende hakan_30_06...hahahhahahaha...ban Ankara...;)

  14. ne diyorsun Yesari huheh:))

  15. ya bende çok eğleniyorum rastladığım zaman bu oluşumlara. dün batak oynuyodum işte, nihat34 nickli bi amca geldi semina'ya mrb demeler nbr'ler falan derken işini söyledi, maaşını söyledi. nerelisin diye sordu, mersin cevabını alınca nesi meşhuru yapıştırdı. neyse oyun bitiyodu offflamaya başladı bu, işim var erken kalkcamlar falan :) en son evli olup olmadığını sordu amcam. semina'nın bekar ve evlenmemiş olduğunu öğrendikten sonra iyice azıttı telefon numarasını yayınladı. sanırım semina'dan çağrı bekliyodu ama o çağrıyı ben gönderdim. :))) ödemeli attı hıyar sonrasında bende yüz vermedim :Pp

  16. "kanii" nasıl bi şov yapcaktı insan merak eder. açıp baksaydın ya adam erkek olmana pek aldırmazdı bakarsın.. "show must go on"... :))

  17. abdülrezzak hüdevardi müttalip koyuverdi huheh güzel isimmiş:)))) amca çok böyle yaa vallahi her yerden çıkıyorlar, bilinçaltlarına işlemiş batak bahane:)))

    çilekperisi :)) ne şovlar vaad ettiler hiçbirine kanmadım huhe:)))sexy webcam show huheh:))

  18. ben olsam yalova men cam açardım lan hem yeri belli yurdu belli :p bide böyle ortamlarda sürekli bi pipi boyu dolanır (= yeni şeylerle gelin lan.. olum sana biile yazılmışlar tiksinç be pelin :D

  19. insanlar cok garip :)

  20. bende yaptım bunu hemde gerçekten kız olarak nickimde %&+öptümseni&%+ çok komediydiii... ama genelde asılan abza kızı oynadım :D:D eylendim :D:D

  21. Hahah :P:p hiç keyfim yoktu ta ki yazıyı okuyana kadar ilahi:P hehe:D abaza kaynıyor heryer erkek ismiyle girsen bile sorar bunlar kız mısın diye :P:p öpem mi harika:D

  22. perikızı huheh bir tanesi söylemişti bana 23 diyordu ama huhehe:)))

    isveç peyniri hayat ne garip vapurlar falan:)))

    wmina, o da güzel olur onu da tecrübe etmek gerek:))

    uktur, neşen bol olsun canımm:)) huhe:D


Leave a Reply