18.7.09

Kadınlar Yazıyor | Blog

Yazan: Ukturk | 18.7.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Kadınlar Yazıyor | Blog

Bu yazıyı yazarken önüme bir sürü engel çıktı ama kimse engel olamaz bu yazıya:P Engel derken çok fazla dış müdahaleye maruz kaldım yazıya zaman kalmıyordu az daha:P Çok öenmli ve beğendiğim bir oluşum olmasa yazmazdım belki de bu yazıyı.

Blogun Adı: Kadınlar Yazıyor

Yeni bir oluşm kendisi daha çok yeni. Şu ana kadar da çok güzel ilerliyorlar. Sürekli bir yazı girişi var bloga. Blogta anladğınız üzere kadın blog yazarları yazıyor. Kadrosu da epey geniş. İlerde daha da büyüecek gibi kadro. Şimdilik Cesetizleri, Delinin Biri,Yaşamla Dans, Nesli, Zehra, Efsa Biggee, ozztrojen, kIrmIzILI ve muge cumcum. İnşallah unuttuğum yoktur:P:p

Blogta ayrıca kadınların yaşadığı sorunlara ilşkin yazılara da yer veriyor. YAni çok çok sesli bir blog. Siz de eğer yazınız varsa kadinlaryaziyor@gmail.com adresine mail atarak yazınızı gönderebilirsiniz. Şu ana kadar 2-3 tane yayınlanmış yazı var böyle rumuz belirterek veya belirtmeyerek. Kadınların yaşadığı sorunları dile getirdiği bir yer, bir kaynak olacak gibi duruyor blog. Blog yazarları blogu şu şekilde ifade etmiş.:)

"Kadınlar Yazıyor, kadının toplumdaki yerini somut delillerle ortaya koymayı amaçlayan bir grup kadının çeşitli yazılarını içeren bir blog.Bu blogun kahramanları sen, ben, o; hepsinin ortak özelliği kadın olması ve kadınlığın zorluğuyla her gün defalarca yüzleşmesi.Kimimiz iş kadınıyız, kimimiz öğrenci, kimimiz ev hanımı. Hepimizin söyleyecek sözü var. Hepimiz kendimizi anlatarak, gündemi kadın gözüyle takip ederek kadının sesini duyurmayı hedefliyoruz."


Sizi de bu blogu takip etmeye ve destek vermeye davet ediyorum. Sadece kadınlar değil tabi ki erkekler de takip edebilir. Öyle bir ayrım söz konusu değil zaten:P Erkeklerin ilgisini çekmeyebilir belki ama kadınların çekmesi lazım. Birbirinize destek veremeyeceksiniz de bana mı vereceksiniz:P

Devam etmesi halinde ilerde iyi bir kaynak olacağını düşünüyorum blogun. Başlangıç olarak çok iyi. Allah tamamını erdirir inşallah:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aminn, amin.. çok güzel bişey oldu bu blog, sei de tebrik ederim buraya taşıdığın için.. hakikaten faydalı olacak inşallah, yalnız şöyle bişey söylemek istiyorum ki, kadınlardan çok erkeklerin izlemeye alması lazım o blogu. görün kendnizi görün:P

  2. İlk takibe alanlardan biriyim:P Ama google beni birinci gösteriyor ilk benim yani takip eden haha:P (değişmediyse:P) Ama güzel blog iyi düşünmüş kim düşündüyse:P

  3. Teşekkürler Uktürk, kurucumuz Cessin önderliğinde oldu. Bizde ona eşlik ediyoruz yazılarımızla. Amacımız bir kadının yaşamında karşılaştığı zorlukları aktarmak, Onlara yalnız olmadıklarını hatırlatmak ve çözüm yollarını sunmak. Evet şuan taciz konuları ile başladık ama bu demek değildir ki kadınlar bir tek bunu yaşıyor. Bunun fiziksel şiddetinden tutunda iş yaşamındaki ezilmeye kadar varıyor. Amacımız çözüm yolları sunmak.. İleri ki aşamalarda uzmanlar ile röportaj ve yardımlar bile var. Umuyorum bu süreçte köstek yerine destek görebiliriz. Teşekkür ediyorum tekrardan.

  4. Yazarlarımız: delininbiri efsa yesari yasamladans zehra biggeee ozztrojen kIrmIzILI muge cumcum nesli

    Çok teşekkür ederiz ukturk :D

  5. Efsa ve Ces benden teşekkürler size:P Çok güzel olmuş blog. Birde daha fazla yazar varmış onları da ekliyorum yukarıya:P


Leave a Reply