8.7.09

İnsan görünümlü hayvan nasıl olur

Yazan: Ukturk | 8.7.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: İnsan görünümlü hayvan nasıl olur

Bunları heryerde her ortanda görebilirsiniz. İnsan kılığındaki hayvanlardır bunlar. Yani doğan görünümlü şahin gibiler. Dışardan fiziken insana benzerler ama ruhen hayvandırlar bunlar. Bu insan kelimesi sadece insanlara yönelik değil mecazi olarak bazı ülkelere de uyarlanabilir. Mesela Çin'de insan görünümlü bir hayvandır. Mesela;

- Yolda yürürken yerlere tüküren, burnun sümküren, sağına soluna çarpa çarpa, elini kolunu açarak gezenler insan görünümlü hayvanlardan sadece biridir. Bunları anlamak kolay değildir. Medeniyet yoksunu hayvanlardır bunlar. Çok değişik bir türdür, tehlikeli gibi gözükselerde aslında fazla bir halt değillerdir. İçi boştur bunların tıpkı dışardan insan içerden hayvan oldukları gibi.

- Dünyada yaşanan katliamlara karşı sessiz kalan devletler, devlet büyükleri de insan görünümlü hayvan kategorisine girer. Bunlar önemli yerleri işgal ettiklerinden dolayı çok tehlikelidirler. En büyük hayvan bunlardır. Bile bile göz yumarlar çeşitli rantları ve ticari ilişkilerinden dolayı. Her ülke de böyle insanlarla karşılaşmak mümkündür.


- Kadınlara karşı sarkıntılık yapan, onlara bel aşağı laflar atanlar, küçük kızlara tacizde bulunan şerefsizlerde birer hayvandır. Bunlara göre kendi anası ve bacısı dışındaki herkes potansiyel bir sarkıntılık abidesidir. Ama kendi ailesine yapılınca namus olur orası ayrı. Çok değişik bir hayvan türü bunlar. Bu tipleri dolmuşta, otobüste, sokakta, cafede birşeyler içerken hatta şimdilerde internette görebilirsiniz. Sayıları epeyde çoktur. Kımıl zararlısıdırlar. Bunların dövülmesi sizi cennet mertebesine yükseltebilir. Yakaladın mı affetmemek gerekir:P

- Hayatı sadece yemek yemek, bir şeyler içmek, oarada burada sürtmek marifetiyle gezmek ve seks yapmak olanlarda insan görünümlü bir hayvandır. Günümüzde bu tip hayvanlar, toplumun iyice pragmatik ve materyalist olmasıyla çoğalmıştır. Hiçbir şekilde birşey düşünmezler. Dünyadan bir haberdirler, ayrıca doğal olarak bir üretimde ve katkıda da bulunmazlar. Hayvandırlar aslında. İnsanları hayvanlardan ayıran şey düşünebilme yeteneğidir zekasıdır. Yoksa diğerleni hayvanda yapıyor farkı yok. Çalışın,üretin,katkıda bulunun,tartışın yoksa insanım diye gezmenin manası yok..

Bu hayvanlardan daha çok ama ben bukadarını yazayım gerisi size kalsın:P Ama bu hayvanlara karşı hiçbirşekilde müsama gösterilmemelidir. Arsızdırlar daha fazla yapmaya başlarlar. Fırsat buldukça ezilmeleri caizdir bunların. Gerekirse falakaya da yatırın fırsatınız varsa:P:p haha:D Dövün onları acımak yok iltimas hiç yok. Tm stresinizi bunlar üzrinden atabilirsiniz. Bunlara küfür etmekte caizdir. Fetva benden. Ukturk Hocadan. Ramadan Sohbetlerini özledim nan bir de haha:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben onların anas....avrad... :)

  2. evet aynen böyle yapmak gerekyor bunlara karşı olacak olacak:P:p

  3. Ukturk bi de bunların ilk bakısta anlasılmayan versiyonları var. dısarıdan bakınca hiç çaktırmaz öyle oldugunu cok kibar görünürler ama azıcık tanı altından neler neler cıkar..

  4. İsveç Peyniri isveçten misin. Kışın ben de ordaydım:P Konuya gelisek, öyleleri de var doğru bunlardan çabu kurtulmak gerekir özellikle bir deevlediysen bunlarla aman allah çok kötü, iyice tanımak için çeşitli tesetlere tabi tutulabilir:P:p

  5. "Mesela Çin de insan görünümlü hayvandır"

    Bence hayvanlara haksızlık bu yahu hayvanlar en azından doğaları gereği vahşiler..Sıfatsızlar..Bak yine çok sinirlendim ki bu sıfatsızların yanında askıntılık sarkıntılık yapan insan görünümlü hayvanların alnında mı öpsek ne :Pp Yok yok abarttım..Yada olmadı bu insan görünümlü hayvanları sıfatsızlara bırakalım :)) Çin işkencesi hohohoo

  6. BiGaripWoman haklısın aslında hayvanlara hakaret oluşturuyor bu sıfatsızlarla bir tutmak. Hayvandan da beter bu kedi yemeyi zenginlik sayan , sapkın insanlar ülkesi:P

  7. Sade kedi yeseler iyi cenin yiyolar ya ! Allahım gidicem en sonunda Çin'e bi çançinçon çekicem darmaduman olcaklar ciddi söylüyorum rüyama girdi böle bi çançinçonmu dedim bişi dedim adamlar tarumar oldu düşün koskoca çin :Pp

  8. hahaha:P:p adamlarda her türlü pislik var zaten:P tam olarak ne dedin anlamadım ama galiba çançinçocon abrakadabra nın çincesi gibi birşey galiba:P:p

  9. döverim de küfür de ederim o zaman, günahı boynuna bak ukturk:P

    bi de şey var, yolun ortasında birini görüyo, öyle bi konuşmaya başlıyo mesela ama bi yandan da ilerliyo, ya yok ilerlemiyo da, şimmesela yukarı tarafa doğru yürüyo diyelim, gördüğü kişi de aşağı iniyo. bu vücudu itibariyle yukarı dönük, ama kafası aşağı bakıyo. sonra bi anda konuşmayı kesip yoluna devam ediyo, karşısından gelene çarpıyo bu sefer.. hayvan gibi atılıyo çünkü, önce kafasını çevirip sonra yürümeye başlamıyo, direk yürüyo hayvan.. uzak durulası tiplerdir bunlar da, ama anlatabildiysem ve anlaşıldıysa tabii, sanmıyorum :D

    insanı hayvandan ayıran özelliğin bilinç olduğunu düşündüğümüzde, verdiğin örnekler için rahatlıkla hayvandır denilebilir, hayvanlar bizi affetsin..

  10. hahaa:P biliyoum onu da kafa aşağıda ama yukarıya doğru yürümeye devam trafik tabelasına ağaca çarpar bazende bunlar:P aşağıya giden kızın anaotomisini inceliyor tıpa merak saldığı içn bu hayvanlar:P

  11. Onlarda insan huehehe:)))) azda olsa:D


Leave a Reply