11.7.09

gece yarısı muhtırası gibi geldim!

Yazı: gece yarısı muhtırası gibi geldim!

herşey, ukturk abimden gelen bir mesaj ile başladı...

saatler 23 civarıydı.. ve o gün benim doğum günümdü..

olmuştu, bu da olmuştu; ukturk bendeki star ışığını farketmişti!

kimbilir neler söylemek, ne övgüler yağdırmak istiyordu bana da, çekiniyordu; "seni de blogmania'da görmek isteriz" gibi soğuk bir cümleyle yetiniyordu..

olsun, anlıyordum, hak veriyordum ona ben.. neden hak verdiğimi bilmeksizin, laf olsun diye hak veriyorum yazıyordum işte..

ve sonunda olmuştu.. bi dost da blogmania'ya gelmişti.. artık hiç bişey eskisi gibi olmayacaktı..

SESSİZ YIĞINLAR SESSİZ KALMAYACAKTI ARTIK!!

BİZ YÜZDE BİLMEMKAÇIZ DİYEN KESİM, BLOGMANİA'DA TEMSİL EDİLEMİYORUZ GEREKÇESİYLE HAYIFLANAMAYACAKTI ARTIK!!

VE DAMAT FERİT'E RAKİP GELDİ ARTIK! EN İYİ BEN SAÇMALARIM DİYORUM ARTIK! HODRİMEYDAN ARTIK!!

uzun lafın kısası ben blogmania yazarı oldum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 30 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hahaha:P:p böyle muhtıraya can kurban:P Hehe %47 nerdesin temsilcin geldi:P.p hehe:D

  2. hoşgeldinn :D

  3. ukturk; evet bekliyoruz artık akapelileri filan ben burdayım korkmasınlar sizden :P

    delininbiri; hoşbuldk bebişim :D

  4. bir "bi dost" eksikti burada o da olmuş hayırlısı :)

  5. ha bi sen noksandın :D

  6. rahatyazar; sevinmediysen ne olayım:P

  7. kırmızılım; yakıştıramadın mı aşk olsun:P

  8. bugun acayip tavsiye veresim var sağa sola;e sende yabancı değilsin cancan..."hızlı koşan at,dikkat!" ;)

  9. ohooo bütün hatunları topladın resmen.. sende hoşgeldin bi dost töbe billah sırtınız yere gelmez artık sizin:Pp

  10. Pucca beybi sen de gelseydin keşke ama reddettin bizi tek kalemde:P:p

  11. zanzara; cancan'ım sağolasın güzel öğüdün için ama 9 ay oldu yaw hızlı demeyelim şuna alınıyorum :Pp

    pucca; teşekkür eder gözlerinden öperim, de niye öyle alaycı yorumlar falan bak yine alınıyorum :Pp

  12. Adsız dedi ki...

    oehh.. yanlis bir secim olmus.. iyice civiyacak buralari anlasilan.

  13. Hadi hayırlı olsun bidost, daha okunasımı oldu blogmania nedir :))

  14. anaaaa..neler olmuş yokluğumda...çok kitap okunmuşşş...süperrrrr...çok sevindim...hoşgeldin...damat feriiiiiiiitt...bu kız cidden sana rakip olabilecek gibi ne dersiin:)))

  15. vaay rakip blogtan transfer bombası ha.

    şaka şaka, ne rakibi hepimiz kardeşiz. (mahsun kırmızıgül tonlamasıyla)

    hadi hayırlı olsun.

  16. vallahi başlığı gördüğümde senin olduğunu anladım. :D nasıl bi etkiyse bu artık sjdajdahk

  17. yesari hoşbulduk :D evet damat ferit korksun benden, ki korktu da bak görünmüyo ortalıklarda :Pp

  18. adsız ben başlıklarıma bidost diye eklerim sen onları okumazsın tamam?:)

    bigaripwoman; amanın şımardm mı nedir? teşekür ederim:)

    rectoa; hadi sağol:) bomba derken benden bahsediyoruz ama yanlış anlaşılma olmasın :P

    findu; ona tarz denir bikere ahaha:D

  19. Lütfen lütfen:)) kulvarlarımız farklı bir kere:)) rakibim olarak görmüyorum kendisini ben şahsen huhe:)) okulun önüne önüne gell huehe:D

  20. ayıp değil mi koskoca damat feritsin mahallenin bıçkınlarını toplayıp gelmişsin okulun önüne hı? çok kınadım şahsen :Pp ayrıca hoşbulduk :D

  21. yaaa kavga etmeyin bakiiim...dış güçlere karşı birleşelim derken bide içimizdeki tartışmalarla mı uğraşalım...öpün bakiim birbiriniziii...hadiii...hadi feriiittt...centilmen erkeksin sennn..:))

  22. Cıkk ben centilmen değilim hiç valla:)) Ama bi dost hoşgelmiş artık bizim namusumuz o, ona yan bakan bize bakmış demektir lan :))

  23. güldüm açıkçası :P Allah razı ola damat ferit :D

  24. Altuğ evet dediğini düşünüyorum ben de ama çok fzla yazar var hepsini sağ tarafa koyarsak, görüntü kirliliği yapar mı sence:P cevap bekliyorum rss biçimde koymayı düşünüyorum son 5 yazısı diye

  25. Altuğ yok seviyorum hepsini karıştırma :P saptırmayın lütfen heh:P Bir deneyelim bakalım nasıl olacak ama herkese etiketlemeek gerek şimdi bir damat ferit etiketliyordu yazılarını bakalım:P zor olacak:D

  26. ayy nihayet birileri fikirlerini söylüyor...benim şuna az sayıda yazım...bence etiketlemek zor olmaz zaus...sonuçta herkes kendi yazısını direkt görüyor kayıtlar kısmında...ben yaparım...hem yazarlar da belki yazmak isterler!!! daha fazla;)bir tür motivasyon olur....

  27. bana kızdın. burada yazmaya başladın dimi :)

  28. ne alakası var şimdi miraycan? :) sen hürriyet yazarlığı teklif ettin de yok mu dedik :Pp

  29. burda da takibimdesin bebeyim :D gözüm üzerinde :P

  30. ehiehi bana sahip çık arada bebeyim:PP


Leave a Reply