25.7.09

Eski sevgilime kapak olsun (video)

Yazan: Damat Ferit | 25.7.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Eski sevgilime kapak olsun (video)

Merhabaaa:)) Son olay yaratan mimden sonra facebook'ta karşılaştığım sonra youtube'da karşıma çıkan bir videoyu paylaşacağım yine. Ülkemiz insanlarının ne kadar iyi niyetli ve sazan olduğunu anlamış öğreniyoruz bu videodan. Videoyu çeken oynayan, seneryoyu yazan iyi düşünmüş gerçekten. Çok güzel bedava reklam:)))


Bize bir master dersimizde üniversitedeki hocam, piyasadaki fırsatları iyi değerlendirin, saf insanlar olmazsa çok kazanamazsınız demişti. Biraz etik değil gibi dursa da çok doğru. Gittigidiyor yılın reklamını yaptı. Valla alınlarından öpüyorum :))) Süper olmuş. O topu bana satsaydınız lan. Hahah:)) Bu arada videoda gösterdiği herşey 1 lira:)) Aha bak bende reklama alet oldum bir reklam daha haha:P

Mert bu kız bırakılır mı şeklinde yorumlar vardı youtube'da aha:P Normalde bırakmaz belki ama reklam lan işte. Bağırıyor gittigidiyor diye kız. Ama reklam güzel, senaryo güzel ama kızın söylediği küfürler falan kurumun imajına ters düşer mi diye düşünmeden edemiyorum. Aman canım bişey olmaz aslında. Daha sempatik kılar:)))

Aşağıdan şahaser videoyu izleyebilirsiniz. Bomba lan:)) İntikam soğuk yenen bir yemektir:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. puhhahahahahaa...ödüm koptuuu hemcinslerimdeeen:)))

  2. Kız güzelmiş gerçekten. Maşallah:P Ama kadınlardan korkmak lazım, böyle rezil ederler sonra, reklam falan olsun dikkatli olmak gerek:P

  3. çok güzeldi :))

  4. kullanıcı adı itinayla seçilmiş olmalı: şuna bak: intikam :)

  5. bir önceki postta yazdıklarından ötürü, senin sevgilin de yapabilir böyle birşey. yakalarsaaa muck muck :D

  6. imajı filan boşverin. kaba tabirle "viralin babası"nı yapmış gittigidiyor. reklam reklamdır ;)


Leave a Reply