21.7.09

Blogculara özel maniler | İlk 10

Yazan: Ukturk | 21.7.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Blogculara özel maniler | İlk 10

Dün gece saatlerinde yine mani aşkım tutuşmuştu. Bugün de devam ediyor o:P Bildiğim, sevdiğim, blogculara maniler yazmaya karar verdim. İnşallah unutmam kimseyi diyerekten başlıyorum:P Bakalım nasıl olacak:P


Pucca

En sevdiğim çiçek sarmaşık
Onu görmeden oldum aşık
Pucca kapıdan girince
Pilava daldım çalakaşık:P

Bi Dost

Bloga yazarım mani
Ne yapayım başka yani
Bi dost akşam annemler size gelecek
Yoksa bir mani :P

Cesetizleri

Gitarımın Telleri
Başımda esiyor kavak yelleri
Hiç sevmez o çinlileri
Çünkü o bir Cesetizleri

Delinin Biri

Yeni aldım 4 çekeri
Pilav yaptım çok diri
Deli ama güzel biri
Ankara'dan Delininbiri

Üfürükten prenses

Askerden gelmiş yar aman
Uyan Prenses uyan
Millet düğün yapıyor
Sizin düğün ne zaman? :P

Yesari

Telgrafın telleri
Kırdım zincirleri
Pek bir güzeldir
Yesari'nin erkekleri

Kelebenk

Osmaniye'de bir yayla var adı Fenk
Maniler yazdım dillere pelesenk
Şimdi Cenk zamanı Cenk
Kelebek değil tatlım "Kelebenk"

Selin (Vodoo Girl)

İstiklal'de attım nara
Kalbimde açtı bir yara
İsmi Selin olunca
Kızamıyor insan yar'a

Efsa

Elması,vişnesi,kirazı
Şuramda var bir sızı
Öpünce geçti
Adı efsa olan bir akrep kızı

Findulias

Dallarda kayısı var kayısı
Kulaklarımda hala tınısı
Ne güzelde yazıyor
Tuşların Tıkırtısı :P

Daha da yazacaktım da yoruldum:P Daha çok blogger var valla. Kırılmasınlar aklımda hepsi ama hatırlatın yazarım ben yine:P Ayrıca isteyen alıp kullanabilir manileri blogunda:P hehe:P Adios:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 23 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. :)))

    fevkalade mükemmel....aşık veyselin tahtını sallarsın sen yakındaa..

    becerebilsem ben de sana yazardım:D

  2. çok güzel olmuş ya...Ramazan davulcusu olup bunları davul eşliğinde söyliysim geldi sahur vakti :)))

    çok kıskandım stop :)))

  3. Yesari hehe :P aşık veysel kim ya hehe hemen de havaya girerim :D sağol:D

    yalnızlık okulu, ramazan gelsin sohbetlerim başlayacak kaçırma o zaman sen:P:p geleneksel ukturk hoca ile ramazan sohbetleri:P:p

  4. buyrun gelin abi, bekliyoruz yok bi mani :D ahaha teşekkürler:))

  5. ahaha bu ne lan..sen benden de delisin :D olmuş beendim :P

  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  7. bi dost çikolata mı alıp geliyorum ayıp olmasın hehe:P:p

    delininbiri dünkünden daha iyi bu bence:P beğenmene sevindim:P

    Findu, teşekkürler beybi:P tuşların tıkırtısı en güzel tıkırtı kulağımdaki hehe:P

  8. fevkaladenin fevkinde :))

  9. Teşekkürler Mert:P sizlere layık olmaya çalışıyoruz hehe:D

  10. harika olmuşlar, bayıldım :D

  11. Bütün ilhamı benden aldı, prim yapıyor şimdi huhehe:))

  12. bende istiyorum yaaağğ :D:D

  13. Sln, teşekkürler:P:p depik tamam yazdım kenera ikinci 10 uda yazacağım:P

  14. kaçandepik kıskanma lütfen :P

  15. hadi ordan bi tost bak yazmış da kenara not bile almış ayrıcana kıskanırım bana daha önce bi mani yazmışlığın mı var böyle ukturke yalvar damat ferite yaran... tost dedik bağrımıza bastık bide :D

  16. Depik yazının sonuda unuttuklarım varsa kırılmasınlar demiştim:P valla yazacam bak sana iki tane hem de:D sen eski dostlardansın:D

  17. yalvar, yaran mı??? puuuuuuu köpeeeek :DD

  18. ay pardon yanlış anladım galiba.. sen misin yalvaran ben mi anlamadım:D

  19. ya tamam kurduğum cümle acaip bozuk olmuş şimdi farkettim itiraf ediyorum yalvaran yaranan benim :D:D:D

  20. yaşasın ukturk kahrolsun emperyalizm huni:

  21. I love you:P:p

  22. herkese benden çay :D


Leave a Reply