22.7.09

Artık sevmeyeceğim gari (video)

Yazan: Damat Ferit | 22.7.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Artık sevmeyeceğim gari (video)

Arkadaş bilgisayarım var sözde 2 gündür dokunamıyorum eniştem ve kaan yüzünden. Sonunda cebren ve hile ile kaptım ve bu güzel mi güzel yazıyı yazıyorum. Ben mani yazamıyorum öyle eksantrik yetenklerim yok ama facebook ta haftanın popüler videosu galiba anasayfa bunla dolu ben de ne lan bu izleyeyim dedim güzelmiş paylaşmaya değer:)))

Muğlalı iki kafadar öğrenci artık sevmeyeceğim şarkısını bağlama eşliğinde ege şivesiyle söylemiş .Pekte güzel olmuş.Aferin keratalara huhe:)) Epeyde komik olmuş hani. Tüm sevipte kavuşamayanlara gelsin.:)) Hadi bizim oğlan davran bakim:))



Hala youtube a giremeyenler için açılan linkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. başlık çok komik olmş ben ona güldüm:)))) hani şehirliler köye gider de bi yandan ayak uydurmaya çalışır bi yandan da kibarlığı bırakamazlar ya, aynen öyle :D artık sevmeyeceğim demişin kırıta kırıta (:P) bi de sonunda gari ahaha tezat :D

  2. bizim bu tarafların insanı bi başka oluveriyo gari xD süperler bu çocuklar yaa xD

  3. artııııııııık sevmeyeceğimmmmmmmm
    youtube videosu; facebook da en popüler olup blogger da görücüye çıkmış ilginç bir yol hikayesi :)

  4. sevme tabi bence de boş beleş işler:) Sana ihanet etmiş gibi hissetim gemiye gittik blogcu arkadaşla sen geldin ama aklıma he :D

  5. Adsız dedi ki...

    süpersiniz yeminle devam ettirin siz bu tür şarkıları çok tutlursunuz ağzınıza sağlık

  6. Adsız dedi ki...

    artık bunada yorum yok gariiii çok süper olmuş gariiii

  7. Adsız dedi ki...

    yeminle süper olmuş herkez sizden bahsediyor herkez net başına kosuyor izlemek için

  8. Adsız dedi ki...

    oğlancazım sen kimlerdensin bakem eh söliverin gari bunlardan daha cok da dinleyiverek,hadi bakem:D Alper


Leave a Reply