7.6.09

Rober Hatemo - Esmer yarim herkes hayran

Yazan: Damat Ferit | 7.6.09 | Kategori: , , |
Yazı: Rober Hatemo - Esmer yarim herkes hayran

Maruzatım var arkadaş. Beni blog yazmaya ikna ederken, beni kullanmadan önce, bu bog alemi şöyle hareketli şöyle ihtiraslı hatta kızlar kendi teklif ediyor diyorlardı. Arada havuz partileri oluyor demişlerdi. Duygularımla oynadılar lan. Hiçbiri yok bunların. Sırf onun için yazmaya başlamıştım ben. Bugün olmaz yarın olur hadi daha yaz gelmedi havuz partilerine daha çok var diye kendimi avuttum..Ama yok hiçbirşey:))

Ben de bu hayal kırıklılığını nasıl aşarım diye düşündüm önce rakı balık mı yapsam diye düşündüm ama artık onunda suyu çıktığından yeni bir şey bulmam lazımdı. Ben de kendimi eski şarkılara videolara verdim. Ne alakası var değil mi? Ben de anlamadım zaten boşver:)).

Onlardan biri Rober Hatemo esmer yarim şarkısı. Bazen eski şarkıları dinlemek gerekiyor. Yenilerde de hayır yok arkadaş nerde o eski şarkılar diyip klişeye bağlayıp bitiriyorum bu yazıyı:)) Youtube linki koydum artık aşın şu engeli arkadaş.:)



Güzel şarkı değil mi yaa :)) Şimdi yok böyle güzel şarkılar:):) İzleyemeyenler için Ktunnell linki. Yok ben kesin çözüm istiyorum diyenler şuuu yazıdaki yöntemi yapsınlar alayına girebilirler:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ahhahahahaha...:)))))
    bana da ne brad ler ne clive owen lar söz verdi...ama tık yokkk...sen yazmaya devam ett damatt..çok iyi gidiyorsunn:)))çok güldüm yaa...

  2. ay o şarkıya bayılırım ben. çok oynak bee :)

  3. oysa benim aşkım yalağğn değildi.. böhöööyyy..
    o zaman bu şarkı da benden sana gelsin..
    begüümmmm begümmm huuuuuu suçu kendine at beybi.. ahahahah.. heralde ismim begüm olsa, ferhat güzel yüzünden adımı değiştirirdim.. valla ne varsa eski şarkılarda var..dum kah kah lı çelik şarkısı favorim.. :)

  4. Yesari hiç yaa tık yok gençliğimi harcadım :)) tşkeler:D

    bidost oynak ötesi Rober bir oraya bir buraya gidiyor.Zannedersin Tanyeli mübarek:))

    Ayroooo hadi yaa sen esmer değil misim:))begüm şarkısını internete ilk yayan benim yahu:)) huheh:)) çelik bile değişti huheh:)) ilgisiz ama içimden geldi:D

  5. esmerin ben.. hatta ESMERİM!! BİÇİM BİÇİM ahahah :)o begüm şarkısının sözleri zaten bi sinir bozucu, hele de ferhat güzel, hele de o dans şekli, hele de "bıktım ben pandomimden" kafiyesi.. AAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!
    CİNNET!!

  6. Maşallah maşallah:P:p güzel şarkıdır severiz kendisini:P ben yokken iyi idare etmişin Damat:P allah razı olsun haha:P

  7. nostaljilerden en sevdiğim klip Harun Kolçak- Gir kanıma yok böyle güzel bir dans, hele o saçlar kıvır kıvır:) tavsiye ederim, hayal kırıklığına iyi gelir belki:p

  8. ayrooo:)) esmerin sen:))) huheh bu ne diyalektik :))

    kaan darbe yaptım ismini değiştircwm blogun damatın yeri diye artk:)))

    İrma serdar ortaç karabiberim de sana gelsin huheh:)) nostalji ya o anlamda :)))


Leave a Reply