14.6.09

Kırmızı butona basma:P haha süper:P

Yazan: Ukturk | 14.6.09 | Kategori: , , |
Yazı: Kırmızı butona basma:P haha süper:P

İnternette salak salak dolaşırken böyle elim çenemde:P buldum bu zamazingoyu:P Süper birşey. Her ne kadar üstünde do not press yani sakın basma nan bu butona desede sizi o kırmızı butona basın. Akıllara zarar adamlar yapmış süper yahu:P Gece gece iyi eğlendim:P Siz de eğlenin diye paylaşıyorum. Ayrımız gayrımız mı var canım:P

Basmaktan usanmayın bitmiyor hiç:P Yok yok bitiyor ama bitirebilirsen:P Soldaki resim ona tıklamayın:P Altta asıl olan:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. eğlendim gece gece :P

  2. Ben de çok eğlenmiştim sevindim eğlenmene::P süper yapmışlar:P

  3. İyiymiş ya :D

  4. Sln evet evet:P:p

  5. huhahaha :D harikaydı :D başa döndü ama ya :(( o kırmızı noktanın içinde adam olduğu fikrine iyice alışmıştım :D:D:D:D

  6. hahahaha süber ya:D ama azmettim başardım bi süre sonra başa dönüyo :D:D

  7. bide yeni farkettim geçemediğiniz yer olursa sağ tuşuna tıklayıp ileri demek yetiyomuş:D:D

  8. @depik malaesef olsa dükkan senin biliyorsun:p:P

    @zanzara lütfn hileli yollara başvurmayalım haha:P:p arada nokta kelimelerin arasına kaçıyor orda koptum ben haha:P

  9. superdı gercekten :D hahah deli bisey :P

  10. yaa insan böle böle deliriyor işte...bi tek ben mi çığlıık atmak sitedim...delirdim yaa...eğlenmişsinizzz...deli olduumm deliiii...

  11. güzelmiş. :D bunu yapanın da cişi gücü yokmuş herhalde. :D

  12. ben buldum ben buldum.P:p deli olmak ile eğlenmek arasında çok ince bir çizgi var haha:P:p

  13. bu ne bea eğlenmedim ben bas bas kafa atsım geldi düğpmeye

  14. lanetlendim. 2. kez başa dönmeye kalkarken zor engelledim kendimi.

  15. süper bişeymiş bu tam deli işi :D


Leave a Reply