19.6.09

Behlül Bihter ile sonunda mercimeği fırına verdi :P

Yazan: Ukturk | 19.6.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Behlül Bihter ile sonunda mercimeği fırına verdi :P

Sonunda ya sonunda işte bu ya. Televizyonlarımızda beklenen sevişme gerçekleşti. İzleme imkanım yok olsa bile dışardaydım hadi evde olayım izleme imkanım olsa bile izlemezdim ama bu sahnenin daha olmamasına çok şaşırdım:P Daha önce götürmemiş miydi Behlül alalla:P:p Ne kadar ayıp:P

Az önce eve geldim hemen Twitter'da mesajlara bakayım dedim. Çünkü genelde burda sevgili bloggerlarmız dizinin gidişatı hakkında bilgiler veriyorlar. Babagazelle ve Pucca özellikle:P Diziyi ordan takip ediyorum... Şu mesajı gördüm ve hemen googladım. Twitter mesajı şyleydi. "hepimize hayırlı uğurlu olsun behlül sonunda tokmağı vudu bihtere darısı nihalin başına bi sezonda nihallen yiyişmelerini izleriz artık" :P:p

Heyecanlandım tabi haliyle ahah:P Habertürk'te soluğu aldım birden. Hemen alt manşette gördüm. Başlık aynen şöyle "Aşk-ı Memnu 'da beklenen sevişme" Haha tüm Türkiye ne zaman ne zaman diye bekliyormuş demek ki. Ahaha:P:P

Bu diziyi anlamak çok güç değil aslında. Daha önce burda Damat bir şema paylaşmıştı Aşkı-ı Memnu şeması diye. Orda herkes Bihter'e veriyordu şöför bile demek istiyorum ama yok malesef hehe:P:p Beklenen sevişmenin videosunu aradım aradım youtube'da hemen upload etmişler:P Buraya koysam mı ki belki hit yaparız falan haha:P:p Talep gelirse koyarım :P

Hadi bir beklenen sevişme daha gerçekleşti. Darısı diğer dizilerini başına. Amin. Bu arada Cumhurbaşkanı mayın yasasını onaylamış bir de belge çıkmış ortaya:P Bir de Ayşe Arman soyunmuş onun için Prensesin yazısını okuyun.:P

İyi geceler:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bir dönem de yaprak dökümündeki Fikret'in sevişmesi bekleniyordu. O oldu hatta çocuk geliyor şimdi:) Bihter ile Behlül mercimek fırında pişerken yakalandı ve sezon finali oldu:)

  2. @rahat yazar kime yakaladı peki aha çok heyecanlı:P Nasıl bir kiatpmış bu ya Halid Ziya çoşmuş valla zamanında:P

  3. vatana millete hayırlı olsun siorum kaç bölümdür bunu beklioduk ailecek izlemek pek bi zevkliydi muhahaha yanlız ne salak karıymış bu bitter mis gibi otelde takılın işte sen binbeşyüz kişinin yaşadığı evde ne cesaret al böle yakalanırsın işte :D

  4. ahha:P Babe heyecan adrenalin olsun diye yapmıştır:P:p Demek ki Bihter'in öyle bir fantezisi varmış ahah:P hehehe:D

  5. bu diziden tiksiniyorum... valla bok ettiler güzelim eseri...

  6. evet, evet, bihter'in public fantezisi varmış =P aha kesin beşir yakaladı bunları, bi' de bihter'i nihal sandı yine kesin. çok mal bu beşir de ya, ömrümü çürüttü yemnederim.

    neyse, seviştiler ya seneye izlemem ben artık bi' daha dagsdfasd.

    *bkz. televizyon izlemiyorum ben diye geçinip, aşk-ı memnu'yu katiyen kaçırmayan insan modeli*

  7. iki güzel insanın beraber olması kadar güzel daha ne olabilir ki :p

    bende bu böyle şarkısının dizide yer almasına pek sevindim nedense: )

    bloğumda izleyebilirsiniz efem...

  8. firdevs yakaladı bence. sonlarını izlemedim ama içimden öyle geçiyo.

  9. salak bihter mis gibi otel banyolu bide abdestini alır eine dönerdin, ne namus yaptın ayy sevişemem diye triplere girdin allahın kaşarı o parnağını yalayıp behlüle melül melül bakarken hiç düşünmüyordun..
    topukluyla yürümeyi bilmiyor ama iş yiyişmeye gelince o attıra attıra o saçları döne dolaşa pis sürtük. öl bihter öl :pP
    ayy çk siirlendim :PP

  10. Behlül den şanslıbir insan evladı varmıdır şu dünyada:))) helal olsunkoçuma huheh:))


Leave a Reply