14.6.09

Bana kullanıcı adını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim

Yazan: Damat Ferit | 14.6.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Bana kullanıcı adını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim

13 Haziran Cumartesi saat 07.01 olduğunda benim gibi bir kullanıcı adı alma hevesindeki insanlar ki bunlar genelde blogger veya internet işiyle uğraşan kişiler. Ya da ya da Google da öne çıkayım beni kimse geçmesin havasında olan insanlar:))

O geri sayım yaparken ne kadar heyecanlandım bilemezsin eğer sen de o arada geri saymıyorsan. Böule kalbim güp güp etti ya alamazsam diye.:D Facebook’u hiç bu kadar ciddiye alacağım aklıma gelmemişti. Bilgisayarın saatini falan düzenlemiştim galiba ilk kullanıcı adlarını ben aldım Türkiye’de)) 5 tane kullanıcı adı aldım. 2 tanesi kendi adım ve soyadımla ilgili biri nick tarzında bir iki tane de elimde bulunsun diye güzel isimler aldım:)) Talep bile geldi abi bana versene diye huhehe:))) Elime ne geçti hiçbir şey geçmedi mutlu oldum sadece anlıkta olsa. Böyle kasım kasım kasıldım sonra tekrar kasıldım heheytt ilk önce ben aldım lan diye :))) Marka isimler alan orangutanlarda varmış baktım da bir yerlerinde patlayacak bence o adlar onların:)))


Kullanıcı adını aldım diye biraz Facebook’ta takıldım sonra yine öyle kaldı daha da açmadım. İlgimi çekmiyor artık arkadaş. Sürekli bir video paylaşımı ayrıca meşhur testler .Bir de hadi Türkiye facebook’ta en fazla biz olmalıyız. Heheyoo Galatasaray Fenerbahçe fan sayfaları yarışı falan:D Yeter lan. Adam olun::)

İşte bu kullanıcı adı aktivitesiyle biraz dikkatimizi çekti sevgili Facebook hazretleri. Arkadaşlarıma anlatıyorum blog twitter falan daha birçok şey. Ki bu insanlar internet başından kalkmıyorlar ne kadar gelin sizi ortamlara sokayım desem de ayrılamıyorlar ortamlarından.

Girdikleri ortamlarda sınırlı .Neler mi var. Tabi ki Msn ayrıca facebook, netlog, yonja, hürriyet milliyet haber siteleri böyle gidiyor.. En nefret ettiğim siteler bunlar bir de. Benim arkadaşım olamaz bunlar:))) Ama internet bunda ibaret Türkiye’de biraz chat yapayım kızı düşüreyim sonra eve çağırırız fanfini fin fon :)) Ama işin kötü yanı başarıya ulaşıyorlar genelde. Epey bir kitle bu siteler aracılığıyla tanışıp kaynaşıyor bizzat şahidim valla:D

Bu kadar anlattım bu yazıdan bir sonuç çıkarmak lazım. Siz kendinizi yormayın ben sizin yerinize çıkardım.:) Bana kullanıcı adını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim. Artık sosyal hayat bu şekilde kendini gerçekleştiriyor huuu:D Eskide kaldı ucu yanık mektuplar mendil atmalar falan amca:D Çeşme başında beklemeyin artık kızlar bizim delikanlılar sizi facebook'ta, netlogta hazır ve nazır bekliyor:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hehhe...ben profilimi kapatmıştım ama kendi ismimi alabildim ilginç şekilde..soyadım olmadan düşünün ne kadar köşede bucakta kalmış bi isim...

    başlık çok güzel olmu ferit:))

  2. yesari ne kadar şanslısın çok bulnmayan bir ismin var:)) benimki çabucak bulunur ama ben aldım yine de o kadar erken kalkınca.

    Başlığa gelince öhömm teşekkürler :))

  3. Hep atristlik peşindesin ulan:D Aferin iyi yaptın alabildiğince al hocam!

  4. peri huhee:)) artiz sensin :))) aldım hepsini söylesen sana da alırdım kaptan kızı diye belki hala vardır :))

  5. komik lan D:


Leave a Reply