30.5.09

Yer siyah gök beyaz Şampiyon Beşiktaş

Yazan: Damat Ferit | 30.5.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Yer siyah gök beyaz Şampiyon Beşiktaş

Şampiyon belli demiştik ikinci kim olacak demiştik. İşte şampiyon karakartalım. Kıskananlar çatlasın. Bir takıma bu kadar mı yakışır şampiyonluk arkadaş. Beşiktaş'ımızı ciddiye almayanlar en güzel cevabı aldılar bu sene. Tokat gibi bir cevap:))

Sivas'ı itekeldiler iteklediler ancak buraya kadar. Tüm anadolu takımları yatıyor adamlara. Sonra Sivas böyle şöyle. Pırt:)) Konuyu dağıtmayayım şampiyondan konuşalım:)) Bu şampiyonluğu en çok hakeden takım Beşiktaş'dı. Alnımızın akıyla kazandık. Boboyla,Holoskoyla, Ekrem'le, Delgadoyla...Takım oyunu böyle oynanır işte. Koçlarım benim.)))


Yağmurlu bir günde görmüştüm seni üstünde çubuklu formalar vardı bir anda vuruldum aşık oldun ben hayatın anlamı siyah beyazdı ölümle yaşamı ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramaz ki her yolun sonunda ölüm olsada sevenleri kimse ayıramaz ki....

Haa bu arada Konya ligten düştü burda ölüm sessizliği var. Fazla ses yapmadık maçtan sonra. Yazık adamlar düşmüş:)) Sessiz dediysek o kadar da değil ama kısa sürdü ben eve geldim hemen:)) Şimdi İstanbul'da olmak vardı. İstanbul yanıyordur şimdi:))

Tüm karakartallara selam olsun. Tek aşk Beşiktaş

Haydi hepberaber.! Yer siyah, Gök beyaz, Şampiyon, Beşiktaş!!! En büyük Allah'tır, Takımlardan, Beşiktaş'tır. 1903 yılı, Kutlu yıl, Kara kartalın, Doğduğu yıl! Hayatımız, Namusumuz, Tutkumuz, Beşiktaş! Yer siyah, Gök beyaz, En büyük, Beşiktaş!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Kaç sene sonra şampiyon oldunuz nan:P:p Gerçekler biz yazarız . Denizli'ye dikkat Şampitonlar liginde 0 çekebilir yine haha:P

    Ama Sivas'ın yerine Beşiktaş'ın olmasına sevindim. Keşke Trabzon'da Şampiyonlar ligine katılsaydı. Fener araya girdi kara kedi:P:p

  2. Bırak lan. Şampiyon biziz itaat edin:))) Seneye de tüm kupalar bizim. Siz seyredeceksiniz yine.:)

    Trabzon geç açıldı bir ara ardarda kaybettiler Sivas'da itekelenince dışarda kaldılar.:) Ama Şampiyon bizi gerisi önemli değil. Küçük bir ayrıntı sadece:D

  3. ahaha kıskananlar çatlasın demiş bir de..ne kıskanıcaz lan :D ezik beşiktaş yani :D
    neyse trabzona da son dakikada çaktık golü pek şık oldu :D
    hadi tebrik edelim bari :Pp

  4. O değilde "Lan"lar havada uçuşuyor süper haha:P:p Ne kadar ayıp:P ben nan diyorum daha hoş:P
    Bu sene izin verdik her sene Cimbom olmaz. Fener mükünse hiç olmasın BJK aradan çıksın 10 sene sonra bir daha izin veririz ahha:P:p

  5. Nasıl bir göst6eriştir bu yahu.Oldunuz şampiyon işte.Ahh fenerbahçem ahhh kimlerin eline verdin şampiyonluğu:( elinizde paralansın kupa lan.

  6. Harbiden haa Lanlı manlı konuşuyor herkes:))) Yeter lan huhe:) delinin biri neresi ezik şampiyon şampiyon fenerli misin sen ezikbahçe:)))

    ukturk şikeyle mikeyle alıyordunuz yok artık öyle biz varız:))

    Prenses Peri huehehe:)) elimizde paralanmaz daha bir değerli olur. Siz daha çok ağlarsınız Gülizar gibi transferler yaparsanız:))) Şampiyoonnn Beşiktaş oley oley oleyyy:)) huehe:)))

  7. konuşurum ben lanlı manlı :D fenerbahçe'nin büyüklüğü yeter bi kere! kupa büyüklüğü değil ayrıca bizim büyüklüğümüz! hıhh... :D

  8. dün sabah 5e kadar meydanda
    koptuk o ortamda bütün beşiktaşlılar olsunisterdim çok güzel bi duygu :) iki kupayı almak her takıma yar olmaz hele türkiye kupasını ne zaman aldıkları belli olmayan fbliler hiç konuşmasın bnce hahha:D
    ayrıca
    ı love u zapo(L) :P:p

  9. 2kupayı birden evimize götürmüs olmanın gururu tartışılmaz :)

  10. gülcan dedi ki...

    esraya katılıyorum son kısmı için hahhah

  11. gülcan dedi ki...

    şampiyonluk hasretiyle çok çile çektik geceleri uyumadan sabahlar ettik uçurumdan düşmeden tut elimizi şampiyon ol beşiktaşım mesut et bizi


Leave a Reply