21.5.09

Twitter | Domuz gribi bizim buraya ne zaman gelecek? :)

Yazan: Damat Ferit | 21.5.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Twitter | Domuz gribi bizim buraya ne zaman gelecek? :)

Domuz gribi gittikçe yayılıyor ovalara.. Hatta ülkemize de sıçradı. Huehe çaktırmıyorlar tabi turist zamanı. Kaçmasınlar turistler. Son olarak Konya'da da görülmüş galiba bu domuz gribi:) Ben yaymadım valla:)) Burda da turist kaynıyor şu sıralar. Konu dışı: Aklıma gelmişken geçen Capon tursitlerle fotoğraf çektirdim. Böyle bir grupla. Sonra eve geldim kankalara gösteriyorum fotoyu. Bir de ne göreyim çan çın teyzenin biri arkamdan 2 kulak yapmış. Bir de sırıtıyor. Vayy adi Japon:)) Huehe öyle işte:D

Panik panik !! yapmaya gerek yok tabi. Böyle olaylarda en çok yapılan şey paniktir. Hayır ölmek istemiyorum daha çok gencim falan fiş:))



Yukardaki resimde de gördüğünüz üzere Domuz Gribinin Twitter sakinleri arasında nasıl karşılandığını hicivlemiş biraz:)) Huheh bilgisizlik bunları doğruyor tabi. En çokta şuna güldüm acaba diyor ben Madagaskar'dayım ne zaman ulaşır buraya Domuz Gribi diyor:))) Az kaldı az bir Meksikalı turiste bakar hacı:))) Canını sıkma sen:))

Allahtan yaz aylarına giriyoruz. Yani gerip sezonu kapnıyor. Ucuz atlatılabilir. Ama yok Ekim'de yine hortlarsa şimdikinden daha hızlı yayılır bu lanet.

Yatmadan önce domuz gribi duası okuyun da yatın. O nasıl bir duadır diye sorcan. Yazıyorum daha yazınca açıklayacağım kamuoyuna 3 kere okuyup üflüyorsun etrafa tüm virüsler haşat oluyor:)) Çok etkili. Çok cuzi fiyata yakında sizlerle:)) Damat Hoca diyebilirsin bana evladım. Hapşuuu . Çok yaşa:)))

Notcuk: Yazmak için yazmadım.! (ünlem var hueheh:) Resme tıkla büyüsün kocaman olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bi domuzun gribi kaldıydı zaten çıkmadık oda çıktı hayır olsun cümleten :D O diilde bi yandanda ii oldu aslında. Bizim buraların koylarına domuzlar iner akşamüstleri... Şimdi domuz var grip olces diye koylarda temizlencek ohh rahat rahat gir denize artık temiz temiz :P Çokmu çıkarcıyım yav millet ölmeyek diye düşünüo ben hala deniz derdinde :D

  2. Huhehe:)) böyle panik durumlarını değerlendirmek lazım hatta bu koydaki domuzların hepsi gripmiş falan diye huehe:)) sana özel koy olur:D

  3. diğğmi ama bak iyi fikir gerçekten ben bi söylenti çıkarayım böyle :D


Leave a Reply