23.5.09

Pascal Nouma Alpet reklamı (video)

Yazı: Pascal Nouma Alpet reklamı (video)

Şampiyonluğa adım adım koşan şanlı Beşiktaş'ımızın kalbimizde her zaman yeri olan Pascal Nouma Alpet'in yeni reklam filmi ile yine karşımızda. Reklam çok güzel olmuş bence. Beşiktaşlı kardeşlerim beğenmişlerdir benim gibi. Ben çok beğendim. Yapanların eline sağlık:)) Galiba M.A.R.K.A isimli şirketin elinden çıkmış. Alınlarından öpüyoruz tüm kara kartallar olarak.


Özellikle reklamın sonunda Zeki Müren Şimdi Uzaklardasın çok süper olmuş yav:))) O da ne güzel şarkıdır arkadaş. Pascal Nouma'yı seviyoruz kara kartallar olarak. Reklam videosunu izlemek için play demeniz yeterli.:) 4-5 defa ardarda izlemek serbest:)) Ben öyle yaptım:))

video

Ayrıca bu yazıyı sabaha karşı 3 sularında yazıyorum. Bu saatte neden ayaktayım. Az sonra Ntv de Orlando Magic Cleveland Nba maçı var. Lebron'a bir ders daha vereceğiz inşallah. Argo tabirler ki hiç sevmem argoyu ayhh:)) eline vereceğiz yani:)) Hadi bakalım sporu seviyoruz. Futbol basketbol farketmez. Pascallar Hedo'lar olduktan sonra:)) Nasıl da bağladım:))

Fransa'da doğdu
Beşiktaşlı oldu
Helal olsun sana
Pascal Nouma Pascal Nouma
OooooO

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ben sevmiyorum noumayı..kıl herif :D
    bir de ben de maçı bekliyordum ama uykum geldi yatıcam sanırım..benim yerime de izle.. :D

  2. Adsız dedi ki...

    PASCAL KALBİMİZDESİN HİÇ UNUTMACAĞIZ FRANSADA DOĞDU BEŞİKTAŞLI OLDU HELAL OLSUN SANA PASCAL NOUMA PASCAL NOUMA

  3. delinin biri maç çok güzeldi Hido çok iyiydi ama Lebron son saniye 3 lüğü gönderdi uzaydan:)) pascal bizim herşeyimiz:))

  4. karşıyaka siyah desene :D ahahha güzel olmuş ama replikleri biraz kastırmışlar.. daha iyisini beklerdim. bir de pascal'ın daha iyi türkçe öğrenmesi lazım bunu anladık :P

  5. qrHsn evet bazı replikler dediğin gibi abartı olmuş ama genel manada başarılı bir reklam:) Şimdi uzaklardasınnn gönül hicranla doldu:))

  6. Nabıyosun abiii???

    Birileri hatırlamıştır..

    Özledik seni PASCAL çok özledik...

  7. Bu arada lebron insan değilsin :)

  8. Cimbakuka evet çok özledik iyi geldi bu reklam:))

    Lebron bu kez sıçradı Orlando da alacağız ifadesini yine Hedo bu kez affetmez:))

  9. Adsız dedi ki...

    pascal seni cok sevdik be abiiii!!!!gelişin gidişin hep olay oldu beşiktaşa...özlemiştik seni bu reklam gerçektende iyi geldi....

  10. çArşı dedi ki...

    ssevmeyi bize sen ögretttn abim benim beeaaa

  11. :( ayy cidden duygulandım bende ağlıycam şimdi bu sene biz beşiktaşlıların yılı olcağının sinyalleri gibi geldi reklam bana:)
    reklamda emeği gecenlerin ellerine sağlık tabi burda paylaşanlarında :)(:
    pascal bizi discoya götür:P:p

  12. Tombalacı Paskal :( harbi okadar cok ozledik bea abi :(

  13. ben bile özledim cimbomlu olarak, bana noluyosa :P

    bi de paskal ilk türkçe cümlesinde çok kayık be :D

  14. Yağmurlu bir günde görmüştüm seni üstünde çubuklu formalar vardı bir anda vuruldum aşık oldun ben hayatın anlamı siyah beyazdı ölümle yaşamı ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramaz ki her yolun sonunda ölüm olsada sevenleri kimse ayıramaz ki....

    Löylöyy:)))


Leave a Reply