17.5.09

Norveç Fairytale | Eurovision 2009 birincisi

Yazı: Norveç Fairytale | Eurovision 2009 birincisi

Eurovision 2009 da tamamlandı. Hadise malesef birinci olamadı. Ama birinci olana yaklaşmak ne mümkün. Açık ara aldı oylamayı. Heyecanaın kaçırdı işin:P Ama çok güzel şarkı bence. Sonuna kadar hak etti. Tabi kuzey ülkelerinin bunda biribrlerine sürekli oy vermeleri de etken. Ama yok yok güzeldi şarkı:P Demek ki sadece baldır bacakla olmuyor bu işler:P

Bu yazıyı yazarken daha bitmemişti oylama o kadar açık ara yani haha:P Ayrıca Azerbaycan'a da helal olsun. Onlarda bizim kardeşimiz. Uzun zaman sonra Ermenistana tam puan gitmedi çok sevindim. Gelişme var gelişme güzel:P

İşte Eurovison'un kazanan şarkısı. Norveç Alexander Rybak Fairytale.




Norveç'in Eurovison şarkısı Fairytale'in sözleri ise şöyle;

Years ago when I was younger
I kinda’ liked a girl I knew.
She was mine, and we were sweethearts,
That was then, but then it’s true

I’m in love with a fairytale
Even though it hurts.
‘Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

Every day we started fighting,
Every night we fell in love.
No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above

I don’t know what I was doing
But suddenly we fell apart.
Nowadays I cannot find her.
But when I do we’ll get a brand new start

I’m in love with a fairytale
Even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

She’s a fairytale
Yeah
Even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind;
I’m already cursed

Eurovision 2009 gecesi performansı için ise;



. -

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 23 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Norveçten seneye ev sahibi şov olarak TrueBlack metalcilere yer vermesini bekliyorum,işte o zaman erovizyon dadından yenmez:)

  2. Hehe Lordo gibi mi onlarda renk katarlar valla :P:p Bizde de Müslüm katılsın Müslüm in Metal:P

  3. ooo Gaahl katılsın valla süper olur,hem yarışmanın ruhunada uygun azıcık hırpani korkunç ama gay:)

  4. Hadise her zamankinden berbat söyledi yaa:((

  5. Baldır bacakla anak bu kadar oluyor işte. Norveç'i herkes gördü Harry Potter kılıklı çocuk aldı götürdü:P

  6. Adsız dedi ki...

    bnce norveç 1.liği hak etmiyodu.10 yıl boyunca 0 puan alıp sonuncu olan bir ülke nasıl olur da birden bire 387 puan alıp 1. olur.var bu işte bi bit yeniği.haksız yere birincilik!

  7. @adsız
    asıl her sene sonuncu olmakta bir bit yeniği yokmudur eğer şarkı güzelse ülkeye bakmamak gerke.Norveç bu sene her daim favoriydi. bknz: blogumdaki yazılar

  8. ben azerbaycan'a helal olsun diyorum baska da birşey demiyorum aysel de ayselmiş valla:P:p

  9. yok yaa hadise bu sefer iimiş cidden dışardaydım eve geldim izledim sesi daha iiymiş şovu da yani bence gene hakkımız yendi bu fairytale de hiç benim kalemim bi şarkı diil ne bokuma millet bu kadar beendi anlamadım walla anaokulu şarkısı gibi bi kız sevdim adı hülya temalı bi şarkı aamaan neyse hadise gönlümün birincisi bi kerem:P

  10. sahsen sarkıyı begendıgımı solıyemıcem ama azerbeycanın sarkısı hakettıgını aldı ılk 3 te olmayı hakedıyorlardı hadisedense zaten bi beklentım yoqdu ne dıyelım onumuzdekı maclara baqıcaz artıq

  11. Norveçin şarkısı berbattı.. Gösteri yapan küçük çocular gibiydiler.. Ayrıca kostümler de hiç uymamıştı..

  12. BU şarkının nesi 300 küsür puan aldı inanamıyorum.

  13. Norveç'in parçasını beğenmeyenler ve Eurovision'da hakkımızı yediler diyenler için bir blog post yazdım. Blog editörü ''reklam yapma'' demezse linkini vereyim.

    Zevkler ve renkler tabii ki tartışılmaz. Ama Norveç'in parçası neden tuttu, bunu bilmek belki zihinleri açar...

    http://5posta.com/russendisko-eurovision/

  14. Bu çocuğun kazanacağı 2 ay önceden belliydi. En büyük favori gösteriliyordu:)) Yunanistan Saki ssakis diye bağıranlar vardı aykk ne zevksiz kızlar var ya huejeje:)))

  15. Adsız dedi ki...

    The music is wonderfulll and alexsander is very handsome congratulationssss rybak ı love youuuu

  16. Adsız dedi ki...

    En iyi olan kazandı. Yıllardır Eurovision'da şarkı dinlemiyorduk. Zaten amacından uzaklaşmış bir organizasyonda herkesin mutabık kalmasının sebebi de bu. Şarkı en iyiydi ve en iyi olan da gerçekten iyiydi. Nihayet müzik kazandı.

  17. Adsız dedi ki...

    Bence en ibretlik sonuç, orasını burasını sergileyerek ortalığı et pazarına çevirenlerin aksine (bkz. Almanya, Hadise vs) sesiyle, mimikleriyle ve müziğiyle ön plana çıkan bir erkeğin birinciliği alması. Herkes kendi payına düşeni alır umarım.. Birilerinin epey ağırına gitti ama gerçek ortada artık milletin karnı tok cinsellik de bir yere kadar.

  18. Adsız dedi ki...

    YA bırakın hadiseyi madiseyi boktan bi düm tek tek dedi die 1. olck deildi ya . yok neymiş hadise çok hastaymışta başı ağrıyomuşta sahneye zor çıkmışta bilmemnede bilmemne keşke sahneye çıkmasaydı iğrenç söledi ve ayrıca bn norveçe oy verdim hadiseye vercek deilim !!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÜM TEK TEK KIÇINA GİRSİN FAİRYTALE BAŞINA BİNSİN . SENİ SEWİORM ALEXANDER RYBAK

  19. Adsız dedi ki...

    bence de hadıse berbettı. ıgrenctı neyse kendı reklemını bol bol yaptı ıste ona yaradı dum tek tek. alexander ıse superdı show muzık ve sempatıklık kazandı.bence hakeden kazandı...

  20. ben alexander rybakı çok seviyorum adsız kişi ama hadise için bu kötü konuşmana üzüldüm.evet bence de herkes hak ettiği yeri almış.alexander gerçekten de birinciliği hak ediyordu.şarkısını kendi yazmıx ve kimseyi de eurovisiona kemanla gelirken görmedim.ayrıca çok da sempatik.sesi de güzel.daha ne olsun.hem hadisenin normal radyoda tvde şeyde dinlediğimiz sesi gibi değildi.hastalanmış mı ne yapmış.kendine iyi baksaydı ilk üçe girebilirdi.sonuçta türkiye yi temsil ediyo.hasta olma gibi bir lüksü yok.ayrıca arka plan ve kıyafeti boğmuş.şöyle renkli bir plan olabilirdi.kıyafeti de açık renkli bir şeyler.is it true şarkısı da ikinciliği hak etti yani.arka planı falan güzeldi.kız da.sesi de.ama üçüncü de güzeldi de bari onu geçseydik.gerçi azerbaycan diskalifiye edilebilirmiş.neyse alexanderı çok seviyorum.çok sempatik.şarkısını her gün en az 7 kere dinliyorum.ezberledim de.her gece resmiyle yatıyorum.çok güzel bir resmini de çizdim.izlemediğim videosu kalmadı.keşke bizim türk tvlerinde de yayınlansa...ve size şunu söyliyim(norveçi kötü eleştirenler)çocuk şarkısı gibi değildi.insanı bıktırmayacak,çok zevkli.görünüm olarak hayal gücü yüksek ve mana olarak da gayet anlamlı bir şarkıydı.kendi yazmış işte daha ne.evet hadise de çalışmış ama çalışmasının boşa gitmesini istemiyorduysa kendine iyi baksaymış.tabi türkiye yi tuttum ama sıralama da hak verilmeyecek gibi deil.herkesin kalbinde kendi ülkesi birinci.ama benim kalbimin birincisi alexander.onu anlatılamayacak kadar seviyorum ki zaten günlüğüme yaz yaz sığdıramadım.bütün şarkılarnı dinledim.diğerleri de gayet başarılı.o kızın yerinde olsaydım onu bırak terk etmeyi yalnız bile bırakmazdım.keşke onu bir kere görebilsem.gerçi bu sevgiyi çoğu kimse anlayamaz herkesin kalbinin görüş açısı farklı.

  21. Adsız dedi ki...

    valla çok güzel bir şarkı ben beğendim hadise en başta kıyafetiyle bozuyordu ne o kırmızı bide arkadan gelen yeşiller yok böyle bir şey ya

  22. Yarışma sırasında Şarkılar birer birer ekrana gelirken

    Çogu kişi ( buna bende dahilim) Türkiyeden başka bir ülkenin şarkısını
    BEĞENMEK İSTEMEDİK.
    Ama O sırada hangi ülkenin şarkısı olduğuna bakmadan Bu güzelmiş dedim.
    Sonra Düm Tek Tek okundu.Korkak ve Titrek bir sesle.
    Ama yinede güzeldi.Birinci olmalıydı o anki ruh haliyle.
    Herşey abartılı görünmeye başlamış ve Moskova da şarkıyı dinleyen herkesin
    hiç olmadığı kadar büyük bir çoşku yaşadığını dÜşünmüştük.
    Aslında biraz öyleydi.İyiyydi,güzeldi.Ama o anki gurur yaşama istegi ile
    Hadisenin şarkıyı daha önceki performansından azıcıkta olsa daha kötü seslendirdiğinden çok diğer ülkelerin Bizimki kadar iyi olmadıgını düşünüyorduk.
    Neyse Düm Tek Tek Tek ten sonra Tüm'ü Tek Tek okudu şarkılarını
    ve her yılki oylama sırasında düşündüklerimizi düşündük oylama sırasında.
    "Bizde komşu yok ki","Herkes komşusuna veriyo","Bu bir şarkı yarışması değil",
    "Çok saçma bir sistem","Bir daha katılmayalım","Erdoğandan sonra İsrail bi daha da vermez",
    "Kıbrısta Türkler de var bak göreceksin bize ordan iyi oy çıkacak",
    " A vermediler,ordaki Türkler zaten Türkiyeyi sevmiyolar",
    "Ermenistan hiç vermedi.Erdoğan ın Karabağ söyleminden sonra hiç beklemeyelim",
    "Danimarka ile Karikatür krizi yaşadık o vermez" ,
    "İsviçre yi maçta tekme tokat dövmüştük onlar vermez",
    "Bak bak gördünmü ne diyo Bir kuzey ülkesinden üç kuzey ülkesine yüksek puanlar"................



    Neyse biz bunları düşünürken Norweç arayı açmıştı.
    Bu kezde şimdiye kadar Norweç in komşularıydı ondan böyle açıldı.
    Birazdan gerçek yerine geriler dedik".Ama hala bilmiyorum Hangi Şarkıyı söylediklerini.
    Fark iyice açıldı.Bu nasıl bir şarkıdır aarkadaş dedim.Bi iş va bundda..Araştırsınlar kesin bi sebebi vardır dedim.Komplo teorileri falan filan.



    Sonra Keman sesini duydum ilk üç ülkenin hatırlatmasını yaparken
    HAAA TAMAM BEN DEMİŞTİM.dedim.
    İBRAHİME DE DEDİM GERÇİ.DEMEDİM Mİ İBRAHİM BU ŞARKI GÜZELMİŞ DİYE. :) diye sordum.Tabi İbrahim dumur yine.

    Uzun lafın kısası evet Bizim ki güzeldi ama.Alexander Rybak ta Eurovizyon tarihine geçmeyi haketmişti.
    Belki ilk üç şarkı olmasa birinci olurduk. :) Oylaamada ki komşuluk iliişkileri adaletsizligi ilk sıraları etkilemedi.Nokktaaaaaaa

  23. Adsız dedi ki...

    HADİSE ŞARKIYI HARCADI BENCE HAKETTİ BU ŞARKI BİRİNCİLİĞİ AMA BİZ DE BENCE İKİNCİLİĞİ HAKETMİŞTİK. EĞER GERÇEKTEN GEREKEN AYRINTILARA DİKKAT EDİLSEYDİ BİRİNCİ OLUNMIYCAK Bİ ŞARKI DEĞİLDİ.


Leave a Reply