11.5.09

Hadise Eurovison yarı final kıyafeti (?)

Yazan: Damat Ferit | 11.5.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Hadise Eurovison yarı final kıyafeti (?)

Alllah allah allah:)) Hadise Eurovision yarı finali için giyeceği kıyafetle prova yapmış. O nasıl kıyafettir olele le:))) Maçlarda meksika dalgası yaparlar ya haydi oley oleyyy:)) Ancak ancak çok açık değil mi arkadaş kıyafet. Tamam çok kapalı olmasında bu kadar da açılmaz bu kadar saçılmaz ki :)))

Pazarlama çok önemli Eurovision'da şarkımızda güzel biraz da orasını burasını ne kadar çok açarsak daha iyi olur diye düşündüler galiba:))) Trt yayın ilkerine aykırı sansür yapsınlar buna heleley:)))

Kıyafet nasıl bir kıyafet işte derin yırtmacı var gördüğünüz gibi hemi de çok derin abovvv tarzı yorumlar gelebilir ekranların karşısında. Hatta ev arkadaşımın yorumu olayı çok ayrı bir boyut kattı. Yorum şöyle; "Ohh ohh my godd çok iyi gider bu çekirdekle abi" Evet aynen böyle dedi acaba bu cümleyi söylerken neler hayal ediyordu bilmiyorum. Aynı evde kalıyoruz evet:)))

Ama kıyafet çok kötü arkadaş. Dansöz kıyafeti gibi bir zilleri yok kızın. Nerde göğüs dekoltesi nerde şöyle azıcık göbek dekoltesi böyle zıplayınca açılacak tarzda :)) Bunlar direkt açmış bir cazibesi kalmamış. Dekoltenin de bir estetiği var çok kötü çok..


Zaten şarkı da heryerde dinlene dinlene eskidi belki açarsak alırız dediler galiba. Açın açın tabi de şeytan ayrıntıda gizlidir bea:))) Bir esprisi kalmamış:)) Bir de erkek dansçı fırsattan istifade sürekli eli kızın göbeğinde ne kadar ayıp :))) hueheh:))

Finalde belki asıl kıyafer bekleyip göreceğiz:)) Kim birinci olur derseniz Norveç alacak kupayı bu sene. Çok iyi şarkı:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 26 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hadise'yle bozdun kafayı anam.

  2. gözümüz mü var yoooo :))
    heh bi kerem güzel değil o kadın ne o öyle.. elbise de bi şeye benzememiş zaten. o göbek mi aaa :D

  3. Hadise'nin azcık göbeği var sanki pilates yapsın az..:)) Ayrıca güzel kız fizik 10 numara ama tipim değil huhehe:))

  4. Kıyafet bence de olmamış :)

  5. tek kelimeyle iğrenç bir kıyafet ne yazık ki

  6. Herkes benim gibi düşünüyor galiba acaba bu kıyafeti kim yapmış modacılıktan atılsın sınırdışı edilsin ajan mı yoksa :))))

  7. Kendi bloğumda da belirttim rezalet!

    Hem Hadise de kilo almış bu ne hal???

    Olmamış, bildiğin dansöz kıyafeti...

  8. hadiseyi geçtim de dansçı çocuk heç fena deelmiş yıhyıh :D

  9. evet ya biraz fazlalık gördüm göbekte ve bacakları ne kadar kalınmış... artı öteki kıyafetten bin kat iyi bir ara patlamıştı hadise kıyafeti diye D:

  10. Huhhee:)) Dansçı çocuk nerden çıktı :))) Kim neyi görmek isterse onu görüyor huhee:)) Aldıda seçicilik mi oluyordu bu ne:))

  11. yok güzel değil ık cık mık ayrıca çok seksi bu trt yürovizyonu yayınlamaz bu sene :D

  12. Adsız dedi ki...

    kesin 1. olcaz ama sondan bu n ehal ya hadise kilo almış iğrenç olmuşşş

  13. Çok güzel hareketler bunlar hahha:P:p Norveç en büyük rakip bence de Hadise az daha işve yaparsa biz oluruz:P:p

  14. ya yok bu ne dansöz kıyafeti resmen bi shakira kemeri satıolar ya kınacılarda neim millet kınalarda beline bağlayıp oynuo ha bi ondan eksik bu mudur yani

  15. o ne göbek hadise! bende yok lan o göbek..türk hatununun adını çıkaracak göbekli diye..ayrıca sesim de ondan güzel..fırsat verilse daha iyi temsil ederim ben türkiyeyi :Pp

  16. :P:p Göbekli Hadise aaa:P Delininbiri oyum sana:P

  17. eyvallah ukturk..ben bu gazla seneye katılırım artık örovizyona :P

  18. bence var ya kapalı çarşı'dan almışlar kıyafeti :D o değil de o göbek ne ya yanlardan fırtlamış, sıkıntıdan kendini yemeğe verdi sanırım. :D

  19. Kriz var kriz, kriz eurovison uda vurmuş vah vah:))) aramızda para toplayıp güzel birşeyler alalım şu kıza sefiller gibi olmuş:)))

  20. Adsız dedi ki...

    bence çok kapalı bir kıyafet çok daha açık olsaydı güzel olurdu şöyle tülden benim karıma aldığım gibi

  21. Adsız dedi ki...

    Sizde acayip kiskaniyorsunuz kiz daha ne yapsin bu kadar hazirliklar harika olmus bence. Turkiyenin ismi sizin gibiler yuzunden batmis. Ha bide o seslerine ve vucudlarina guvenen eurovisiona girmek isteyen sahislar size oraya ciksaniz altiniza kacirirsiniz be. Cesur olmak gerek sizde ne arasin ancak uzaktan konusmasi cok kolay madem fizigin ve sesin guzel nediye fark etmenisler seni demeki bir boka yaramiyosun al buda sana kapak olsun hahaha

  22. Adsız dedi ki...

    bi kere göz var nizam var kadındaki yağları görmemek mümkün mü.. Allahtan 8 kilo vermiş hali bu, bi de kilo vermemiş halini düşünün; selülitler nasıl da meydanda.. bu arada örovizyona katılan bütün kadınlar çok güzel (malta hariç) Hadisenin güzellik konusunda hiç bi ayrıcalığı yok, hatta eskiden suratını begenmezdim vücudunu begenirdim şimdi suratı daha güzel geliyor vücudunu gördükten sonra...

  23. kıyafet leş, yağlar löpçük löpçük, baldırlar katır gibi, göbek desen ritim tutuyo. çık taksime dolu bunlardan. türkiyeyi 4-4lük temsil ediyo abla.

  24. Adsız dedi ki...

    hadise diyer kıyafetlerine benzer bir şey giyseydin

  25. Adsız dedi ki...

    Bence hepiniz yanlis dusunuyorsunuz hadise cok guzel bir sov yapti ayrica cok guzel de bir kiyafeti vardi uzun lafin kisasi cok guzel di.


Leave a Reply