17.5.09

Ferhat Güzel Begüm Begüm huuu (For Hot)

Yazan: Damat Ferit | 17.5.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Ferhat Güzel Begüm Begüm huuu (For Hot)

Yeteerr kestik kes..:) Eurovision eurovision diye nicesine sarıldık ama yeter artık öğkk geldi lan:)) Hadise birinci olsaymış ne olumuş acaba o zaman bir hafta kapalı kalırdık eurovision diye. Ukturk denen şahıs zaten çok sever böyle şeyleri. Hemen konuyu deiştiriyorum blogta. Damat Ferit değil mi ismim benim karışıklık yaratırım:)

Dün eurovision haricinde televizyonlarımıza damgasını vuran bir olay yaşandı Okan Bayülgen'in sunduğu Disco Kralı programında. (Çok mu devrik oldu:D) Hepimizin severek! dinlediği Ferhat Güzel abimiz yeni şarkısı Begüm begüm huuu huu diyerek kalbimizi çalmayı başardı yine:))) Seni gidi kerate seni:)

O ne güzel parçadır öyle. Kaçıranlar izleyemeyeneler ve tüm eurovision mağdurları için gelsin. Hadise senin için de gelsin:))Hadi şimdi kırılmasın Harry Potter Norveçli'ye de gelsin bu parça. Gönlüm çok bol:)) Ferhat Güzel Behüm begüm huuu suçu kendine at (For Hot diğer ismi:D)

video

O muhteşem eserin kulaklarınızın pasını silen Begüm begüm huu nun sözleri:)))

begüm begüm huuu
suçu kendine at beybii
begüm begüm huuu
kalbim seni ignore etti

baydın ha bu ne diyalektik?
bileydim baştan ben kızardım derdim git
bıktım ben pantomimden
bak izi kalmış yüzümde ne ettin sen?

manitaya nakit de yetmiyo
hatasını kabul de etmiyo
manita da terso da bitmiyo
iteklesen de gitmiyo
anormaliz valla (begüm)
kız nolur artık sus (huu)
adama garson ver
hop diye sorsun ne ulan o
kes begüm

begüm begüm huuu
suçu kendine at beybi
begüm begüm huuu
kalbim seni ignore etti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 30 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. damat bu gerçek mi.?
    okan'ı izlemedim ama az önce bir yerde izledim bu videoyu bana şey gibi gelmişti. hani koca kafalar ünlüler için video klip yapıyordu ya eğlencelik. öyle bir şey sandımdı. okanın ekibi falan sandım.
    şimdi pardon siz gerçek misiniz diye sormak istiyorum.
    bu arada rabbime şükürler olsun ki adım begüm değil.

  2. Okanın ekibinden yine sözlerde onlara ait galiba:)) çOkkomik huehhe:)) Aziz Kedi diye birinin başının altından çıkıyor şarkı bir cover galiba. Yabancı bir şarkıdan üstüne bu sözler:))

    Begümlere yazık oldu çok iyi insanlardı:)))

  3. Aman Yarabbi yılın bombası bu olsa gerek.
    Cesetim sen cingıl için daha çoook çalışmalısın benden söylemesi = )
    Damatım Feritim bu güzel şarkıdan haberdar olmamı sağladın ya Allah tuttuğunu gold etsin (Ben ne diyorum yaa = S )

  4. Amin amin gold olsun 24 ayar olursa daha iyi olur ama huhuehe:)) yılın şarkısı bu :)

  5. suçu kendine at beybi

    hayatımın şarkısı ilan ediyorum :P

  6. ahahahaha süper yaaa bittim bittim, hemen feysbuk alemlerinde dolandırıyorum:D

  7. grup vitamincilik oynuyorlar yani.
    bu mudur.
    püfff

  8. ya begum begum huu nun yabancıların soledıgı adı neydı arklar yaa hmn cvp verınn yada adamın ısmı neydı lutfen yardım!!!

  9. Herkes beğenmiş :heue:)) @Ferocan kardeşim bak hele:)) şarkının yani yabancıların söylediği şarkının orjinal ismi "Madcon-Begging you" :))) hadi bakem:D

  10. ya ben koycaktm bunu bloga şimdi :D

  11. oh bee bende bi an gerçek fln sandım korktum abi
    ama çoh koik olmuş

  12. Adsız dedi ki...

    begümmm begüm huuuuu :)) ferhat beni de iknor ettt. cok komik teşk. paylaşım için

  13. Adsız dedi ki...

    aziz kedi bizzat klipte dans eden esmer elemandır

  14. @Ucandeppik sen de koy ne olacak:)) herkes koysun kamu malı:)) senden de okuyalım:))
    @Missipipipipi hee çok komihtir:)) huhehe:))

    @Adızlarrr paylaşmak ruhumda var engel olamıyorum buna:))

  15. aziz kedi'nin işi bu evet. :D

    orjinali bu,
    http://www.youtube.com/watch?v=edtun2odUyc

  16. "ben kırmızılı
    anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
    artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
    bilgilerinize..."

  17. Adsız dedi ki...

    tanrıımm :D ismimden utanıyorum :D

  18. ama bu begümlere bi hakaret :) 2 gndr kime adım begüm desem begüm begüm huu dio:D

  19. seneye eurovision'a bununla katılalım bence :D

  20. ahahaha
    süper olmuş.

  21. Hahaha:P:p Neler kaçırmışım yine ben neler.:P:p Çok iyiymiş:D

  22. Adsız dedi ki...

    ya altıma sıçtım sıçtım!!!

  23. Adsız dedi ki...

    çok komiiik xd baydın haaaaaaaaa bu ne diyalektikkkkkk =D

  24. koptum yaa ; ))

  25. Adsız dedi ki...

    türkçemizi kirletmenizi istemiyoruz. ve ferhat mısın forhot musun nesin sözlerine dikkat et

  26. Adsız dedi ki...

    O ne be? Nooldum ya ahahahahaa...

  27. Adsız dedi ki...

    klipte dans eden 2 uzun sacli adamdan siyah sacli olani aziz kedidir. süper bi adamdir kendileri..

  28. Adsız dedi ki...

    ne yazayım bok gibi olmuş kendisinide sanatcı diye bu millete yutturuyor medyaya maymun lazım iyi bir maymun arkadaş tebrik ederim

  29. Mükemmel Bir parça EHuehehuehe (:


Leave a Reply