14.5.09

Fenerbahçe kupayı yine göremedi tühhh haah:P

Yazan: Ukturk | 14.5.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Fenerbahçe kupayı yine göremedi tühhh haah:P

Bu yazıyı yazmazsam ortadan çatlarım heralde ahha:P Fener yine alamadı kupayı birşey yazmayacağım. Fotoğraflar konuşacak sadece. Hahaha . Fenerle dalga geçmesini çok seviyorum nan:P:p En büyük hobim:D



Hehe resme bak. Bobiler'den. Alex bile kabullenmiş artık:P:p Bırak gitsin. 26 sene sonra belki bir daha kısmet bu işler:P:p



Bu fotoğrafı da Friendfeed'te gördüm. Hahah:P Pozisyon süper. Faul yok. Fenerin maçtan sonraki hali. Dikkat edin Fenerli oyunucunun eli havaya kalkmış. Tamam pes ettim gibi bir havası var:P HAHHA:p

Daha da koymam fotoğraf. Sonra blogu kapatacaklar haha:P:p Fenerliler üzülmesin 26 sene daha beklesinler 27. seneye merhaba desinler:P haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Türkiye'de takım taraftarları ikiye ayrılır..Fenerbahçeliler ve diğerleri..Fenerle uğraşmayı çok seviyorum sözünle hep diğerlerinden olacağını anlatmışsın aslında..Neyse sustum, anlayana :D

  2. Hehhee:P:p Anlıyorum seni delinin biri:P:p Seneye alırısınız belki? :P: hah:D

  3. :))

    inanırlarsa olur belki, bu kadar ağır yazı da yazlmaz ki ama abi!

    :PPP

  4. Tüm fenerlilerden özür diliyorum:P:p ahha:D Hıı birde Çelikten de özür diliyoruz haha:D İnanırsanız olur bence :P :D

  5. hahaahhha...sabah sabah beni güldürdü fotoğraf...en son kupayı gördüklerinde 3 yaşındaymışım...bi 3 sene sonra 33 oluyorum...neden olmasın...
    yaa zeus ben bu yazıdan senin Galatasaraylı olduğunu düşünüyorum her nedenseee...biz bejekelilerden daha mı çok sevindik nee:P:D

  6. sen hiç renkli tv'de türkiye kupası gördün mü feneev hey gidi hey. :D

  7. Huhehe:))) bu nedir abi hhehhe:))) Kara kartalım kanatlarını açmış asdasfass:)))

  8. en büyük beşiktaş bu sene iki kupa da bizim ;)
    eline sağlık fotoğraflar ve yazı süper:)

  9. Teşekkürler Esra sana da bir blog açalım sen de yaz:P Burda da yazabilirsin:P


Leave a Reply