1.5.09

Blogger "bX-r1ezpk" error çözümü

Yazan: Ukturk | 1.5.09 | Kategori: , , |
Yazı: Blogger "bX-r1ezpk" error çözümü

Blogger da bazı bloglarda bX-r1ezpk diye bir hata veriyor. Bunun çözümü ilk benden tüm dünyada ilk:P:p Bloxoo da cevap yazdım ama belki orayı bilmeyip Google dan arayanlar bulsunlar diye buraya da yazıyorum.



Önce Blogger panelimizden Yerleşime giriyoruz. Daha sonra Yerleşime girdikten sonra HTML düzenle kısmına girip orda Kodların üstündeki Widget Şablonlarını genişlet kısmını işareteleyip Şablonu kaydet diyoruz. Sornumuz çözülüyor doğal olarak:P

Hadi hayırlı olsun:P

FOR ENGLİSH :D:D

Go to Dashboard. Click Layout. Go To Edit Html. Click
on Widget Templates Default check it.

The error gets fixed.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Aynı şekilde yaptım.Bu sefer de bX-gaw3um hata kodunu verdi.sitem http://mosquiiito.blogspot.com.Yardımcı olursanız memnun olurum.

  2. Öyle bir hata kodu yok ki ben bilmiyorum Google da aradım orda da yok öle bir kod herkeste işe yaradı bu bir daha dene bence sen.. olması lazım çünkü olmadı temanın yedeğini alıp klasik bir blogger teması seç bakayım bir

  3. teşekkürler sayende blogum bu uyuz yazıdan kurtuldu:)))yarım saat kadar önce bloguma girdiğimde bu yazı çıkıyordu ilk etapda yardım yerlerine girdim ama fazla kurcalamak istemediğimden çıkmak zorunda kaldım ve seni buldum çok kolaymış ama baştan epey sıkıntı çektim:)hakikaten çok kolaymış çok sağolun..

  4. Bişey değil paşa:P hayırlı olsun:D


Leave a Reply