25.4.09

Yoo ben kız blogu okurum

Yazan: Ukturk | 25.4.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Yoo ben kız blogu okurum

Canıma tak dedi bunu yazmam lazım.Kendimi temize çıkarmam lazım giderayak.Belki uçak düşer falan yazmayız sonra haha:P Beni ortadan kaldırmak isteyen bloggerlar olabilir.Her an pusudayım.Ben daha iyi saçmalıyorum ama o prim yapıyor diyerekten böyle bir eyleme girişebilirler.

Ondan mütevelli açıklıyorum ne var ne yoksa.Hep diyorlar Ukturk sen kız blogu okumuyor musun niye ne kastın var diye.Yooo ben kız blogu da okurum.(Bu başlık bana ait aslında taklitlerimden sakının:P:p) Hem de ne okurum hepsini birden.Sen de 500 ben diyeyim 1000 Handan desin 2000, Olga da kafa 1 milyon zaten o kadar yani:P:p Ama güzeller içinden bazılarını seçtim.Seni seçtim pikaçu demek istemiyorum ben bile sıklıdım o espriden anladın sen:P Baştan Not:Blog yazarlarımızın dışından seçtim onlar kalbimde zaten her daim:P.pHem sonra dedikodu oluyor torpil morpil hiç yakışmıyor size:P:p

Cesetizleri: Namı diğer Ces.Ben öyle diyorum ona.Daha güzel daha havalı Ces..Bilmeyen yok zaten zatlarını.Bloglar arasında bir Ces almış gidiyor.Dedikodusu bile yapılıyormuş.Hatta onu örnek alan yeni bıcıe bıcır bloglar türemiş diyorlar. Bir de Türkiye'nin en çok güncellenen blogu olma özellğini kimseye kaptırmıyor.Gözün mü var Ukturuk dersiniz siz şimdi biliyorum ben sizin içinizi:P Gözüm varsa gözüm çıksın haha:

Ces'in bir ara beni yar boya beni yar tarzında bir kategorisi vardı ne oldu o kategori di mi.Yeni bir hal almış diyorlar.Açıklama bekliyoruz haha:P

Ayrıca aldığımız haberlere göre KPPS Championship'ten sonra büyük bir imza atacakmış kendisi.Bir blogla sözlenmiş diyorlar.İş imzaya kalmış..Hayırlısı diyoruz.Kpss öncesi dualarınız bu çilekeş bloggerınız Ces'le olsun.Ces'e dua ederken bana da edin sevaptır:P Amin:P

Voodoo Girl Sln: İşte şeker toğağı gibi bir blog daha.Allahım bir bloga siyah tema bu kadar mı yakışır.Blogger bence temanın ismini değiştirmesi lazım.Sln olsun ismi hehe:D Ces gbi o da sürekli güncellenen bir içeriğe sahip.Çok hamarat bir blogger zatı muhteremleri... Bir Ortaya Karışık serisi var ki ne zaman bitecek bilmiyorum 100 oldu mu:P:p hehe:D

Bir de Mürebbiye adayının güncesi var.O daha güzel.Tam günce.Yazdığı tüm yazıları okumuşumdur heralde Selin'in.Onun hakkında çok şey öğrendim.Arşiv yaptım.Yakında hepsini tek tek açıklayacağım.Beni izlemey devam edin.Voodoo Girl'ün Ergenekon bağlantısını açıklıyorum ilk bizde:P Türkçe'yi çok güzel kullanan bloglardan biri ayrıca.Bu özelliğiyle zaten kalbinizi çalabilir.Aman dikkat eddin:P:p Seviyorum onu da:P

Ayrıca bu ikiliyi zamanında kapıştırmıştım ben.BlogMania süperlig adı altında.Maç berbere bitmişti.O lig ne oldu dersen yalan oldu:P hehe:D Okumak istedin sanki işte burda seni mi kıracağım aa:P Eee Ukturk başka blog okumuyor musun evet okuyorum ama sürekli okuduğum iki blog var.O da bu iki kız blogu:P

Yine zamanım oldukça Yesari,Kırmızılı,Delinin biri,Tuşların tıkırtısını sonra efendime söyliyeyim hhıı Zokdaklı hatunu,Pucca kızımızı:P beenmaya,kelebenk ve efsa'yı okuyorum.. Daha çok var en çok okuduklarım bunlar.Blog yazarlarımız hariç tabi bu listede.Başta not koyduk ya.:P

Bir de başlığın patenti bana ait.Bir yerden esinlenme veya alıntı yok :P.p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. okunuyormuşum, mutlu oldum :)
    ama başlık bana tanıdık geldi bir yerden :P

  2. walla anladım ces buraya geliyo kpssden sora eheueheue

  3. heeheh...şımardımmmm:)

  4. sınırlı sayıdaki erkek blogger'lar için de bir yazı yazmalısın:)

  5. şımardım yine ben :D Ya bir de Ergenekon bağlantılarımı yakalamışsın, bir dahaki dalga için hazırlık yapayım o zaman ben :( Zavallı bir blog yazarına bu kötülüğü yapma ukturk, yazık bana, ele verme beni :'(

    :D

  6. aa ben de varım. mutlu olmak ben. :p

  7. ne dedikodum yapılıyormuş ben ona takıldım :)
    haberiim yok :)

  8. Geç cevap olacak ama ancak işte:P

    @delinin biri seni okumayacağımda kimi okuyacağım aaa:P

    @babe, sus sus suss kimseler duymasın haha:D

    @rahat yazar simi yazdı onu :P hhe:D

  9. @Sln, evet yakaladım şifreli yazıyorsun anladım belki açıklamam düşünüyorum hala:P

    @Findulias, sen mutlu olmak sevinmek ben:P

    @Ces, kuşlar söyledi.Dediklerine göre bu Ces'te ne buluyorlarki anam anlamıyorum gibisinden şeyler söylüyorlarmış haha:D Seni çekemiyorrlar ondan bence..:P

    Sev beni seveyim seni öpsün seni Cesetizleri:P:p :D

  10. anam hay allahım :)
    ben de anlamıyorum gerçi bende ne buluyorlar. bi bok yok aslında bakınca :P


Leave a Reply