11.4.09

Yapı Kredi Adios Kart Reklamı | bu bir şaka mı?

Yazan: Damat Ferit | 11.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Yapı Kredi Adios Kart Reklamı | bu bir şaka mı?

Nette değildim sabahtan beri bir bakınayım bloglara derken ne göreyim heryerde Bööööö:))) Yeter altı üstü yarışma tadını çıkarın :) Mesela televiyonlarda çok güzel reklamlar dönüp duruyor hiç görmüyor musun.Ne güzel komik komik, saçma saçma.

Çok güzel reklamlar olduğu gibi böyle nasıl bu reklamı yayınlayıp televiyona koymuşlar dediğim reklamlarda var.Sanki reklam 0-7 yaşa hitap ediyor.Hitap ettiği kiteleye aykırı bir reklam.

Ayrıca Türkçe bu kadar katledilir heralde.Yapıyozz içyozzz, daha neler ediyoz heberiniz yoksss:))) Sen neler yapıyonusss. Ay ne yapayım şekeross oturuosss:)) Hiç sorma bizim oğlan isilik olmuşsss. Hadi ya vah vah yavrumsss:)) Galiba bu reklamı tiky reklamcılar yapmış haha:))

Yapı Kredi gibi büyük bir banka nasıl tongaya düştü anlamadım.Tanıtymaya çalıştıkları kartın ismi de Adios.. Ben şahsen bizzat kendim (anlatım bozukluğu:D) beğenmediğim reklamı.Tamam komik biraz değişik ama uygun değil arkadaş karta falan.Çocuklar için reklam, izle gül eğlen.Az dalganı da geç:)) Bak ben geçiyorum.Benim bile dilime düştünüz düşünün gerisini siz:))

Yazıyı bitiriyoss burda.Şimdi reklamı izlemeyenler için Yapı Kredi Adios reklamını izliyosss hep beraber oysss:))) Çok kötü çok:)) Haa ben karta değil reklama kötü dedim aman:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hakkında "gidios yapıos" gibi kelimeleri tercih ettiği için iyi bir eleştiri duymamıştım ama sonra baktım onlar da dalga geçiyorlar zaten özendirme amaçlı yapılmamış.
    Bir kere rastladım. anamm sabahtan beri dilimde..
    beeedava yiyos içios zıçıos deyip duruyorum sabahtan beri :D

  2. Evet biz de çok özeniyosss:))) ben çok kötoss bu reklamsss:D

  3. yau ilk sen bas bas baırdın bizi oylayın die:D sen yok musun?!

  4. Kelebenk ben Damat Ferit ukturk deil hatlar karıştı huhh:))

  5. siz aynı kişi deil misiniz sdşlfksdşlfksdşl:D

  6. huhhh nasıl olacak o allah yazdıysa bozsunsss :)))

  7. orasını bilemicem:D

  8. çok berbat bi reklam ama takılıo insanın aklına
    deli dürtmüş gibi yiyooss içiosss sıçıoosss die dolanıom bende

  9. off ailecek nefret ediyrz bu reklamdan ,ne bu böyle çok kötü ,son zamanlrn en kötü reklamı heralde

  10. Ben o reklamdan daha cok İş bankasının reklamını tercıh edıyorum..
    Bı kez daha yazmıstım yıne yazıyorum
    yorum kosenızde bı sorun var
    yazılarınıznız yarısı gozukuor yarısı gozukmuyor

  11. öykü ben baktım sorun yok sen hangi tarayıcıyı kullanıyrsun acaba explorer 6 mı firefox ve ie 8 de sorun yok safari de de yok...

  12. bir ben tiksindim bu reklamdan sanırım :/ bedava tabii, herşey bedava zaten. öncesinde eşek yüküyle alışveriş yapıp worldpuan kazandıysan tabii ki de bedava.

    bu arada google chrome'da da bir sorun yok ;)

  13. Marjo, evet bir ie 6 da var.Onuda kullanmayın bir zahmet.Herkes uyarı koysa blogun yükletse ne güzel olur:D Ben koydum:P

  14. Hepsine birden katılıyorum. Akıllı gördüm kendimi...

  15. Adsız dedi ki...

    Bn bir Türkçe Öğretmeni olarak böyle bir reklam yaptıkları için onları kınıyorum. Türk'üz biz ve dilimiz Türkçe. Türkçe'de -os diye bir ekimiz yok hepimizin bildiği gibi. Yiyos, içiyos vs... Bu gibi şeyler Türkçe'yi zedeliyor. Zaten yabancı diller çok sık kullanılıyor. "Bye bye, ok..." Böyle giderse İngiliz falan olacağız sanırım. Sizde diyorsunuz ya "Dilime dolandı. Sabahtan beri 'yiyos, içiyos' Gördüğünüz gibi bizi yavaş yavaş dilimizden ediyorlar. Lütfen buna göz yummayalım...


Leave a Reply