4.4.09

Var mısın Yok musun Fenerbahçe | Roberto Carlos

Yazan: Damat Ferit | 4.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Var mısın Yok musun Fenerbahçe | Roberto Carlos

Bugün Var mısın yok musun yarışmasında Roberto Carlos yarışacak. Fenerbahçeli futbolcular ise kutu açacaklar..Güzel bir yarışma olacaktır.İzlemiyorum yarışmayı normalde ama buna bir göz atmayı düşünmüyor değilim:)) Ayrıca yarışmada kazancakları parayı da İşitme Engelliler için kullanacaklar.Yani tamemen bir yardım programı.

Var mısın yok musun yarışmasını sevmeyebilirsiniz.Ben de sevmiyorum ama böyle yardım programları yapmaları çok güzel.Aldıkları reytingin, kazandıkları paranın bir teşekkürü de diyebiliriz bunun için.

Bu yardım programının Fenerbahçeli futbolcular ile birlikte yapılması ise ayrı bir güzel olmuş.Roberto Carlos'ta yarışmacı koltuğunda olacak.Eğleneceli bir yarışma olacak galiba.

Benim tahminim 110.000 TL alacak Carlos.:)) Her zaman bu şekilde engelli vatandaşlarımıza destek verilmesi gerektiğinin çok güzel bi örneği.Var mısın yok musun ekibini ve Fenerbahçe'yi canı gönülden kutluyorum...O kadar övdük fazla Fenerbahçe'ye bu kadar şey gerçeklere gelirsel ama şampiyon Beşiktaş..Kusura bakmayın arkadaş:)) Gerçekler acıdır:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bidost tv izlenilen odaya girer ve abisine;

    -aa bu adamın adı neydi?
    -neydi?
    -ronaldo.. mu? yok ya. neydi la?
    -rivaldo kızım.
    -üff yürü git ya, neydi hakkat unuttum bak. roberto muydu? roberto karlostu dimi?
    -roberto karlos fb'de mi bidost manyak mısın??? zidan işte.
    -he oldu yok devenin nalı.

    iki dakka sonra acun roberto diye seslenir, bidost da rahatlar..

    neyse işte şeyi diycektim ben, var mısın yok musun fan kılap kurucu üyesiyiz ya, çok seviyoruz acunu. feneri sevmiyoruz ama olsun.


Leave a Reply