24.4.09

Ukturk ile bir demet klasik saçmalık

Yazan: Ukturk | 24.4.09 | Kategori: , , |
Yazı: Ukturk ile bir demet klasik saçmalık


Aaa bugün buraya yazı yazmamışız.Çok yoğundum bugün 23 Nisan ya ondan.İnanmazsın içim neşe dolu böyle taşacak sanki anlatamam yani:P Ama tabi soğuk kanlılığımı korudum ben karizmayı çizdirecek hareketlerden uzak durdum.:D

Eahh öyle işte havalarda bozdu yine düzelecek diyorlar geri hayırlısı.. Çocuklar nasıl sizin iyilerdir umarım... Amin amin cümlemizin... Hıı öle valla ne olacak bu memleketin hali hiç sorma.. Sizin çocuk ne yaptı denemelerden kaç alıyor kerata.. Bu bilgisayarları kaldırmak lazım aslında.... Evet evet telefonunuda alın çalışmaz yoksa bunlar...

Sizin kız okulu bitirdi mi... Kpss'ye çalışıyor demek ki... Çok çalışsın çok ne kaldı şurda günde kaç soru çözüyor... Azmış bizim oğlanda ne yapsın işte üniversiteyi bitirdikten sonra Oxford'ta master yaptı. Sonra da Harward'ta doktorasını yapıyor işte hıhh... Amin amin hayırlı kısmet arıyoruz öğretmen...:P

Kız Aşk-ı Memnu'yu izledin mi... Evet ya Behlül ne hoş çocuk yaaa nasıl bakıyor ölee... O karıda ne buluyor ki ben olsam daha iyi oynarım ondan hasbam... Hiçç bişeye de benzese bari.. Yok ya ne kıskancam ben daha güzelim beni ne doktorlar istedi de gitmedim ben hah...

Ayşe'nin çantasını gördün mü Handan... Ne kadar güzel di mi yeni erkek arkadaşı almış diyorlar... Evet evet çok zenginmiş hem de yakışıklı.... Nerden bulacağız biz öyle zengini Ayşecim... Başbakanlık önünde soyuncam artık iyi erkeklerin hepsi kapılmış yaaa poff:P

- Sen Ne yazmak böyle Ukturk kuzum
- Hiç öyle içimden geldi Olga..
- Çok saçma olmak ama anlamadı birşey
- Önemli değil zaten anlamsanda olur
- Niye ama sen bilmek en iyisini tamam
- Boşver, Olga hıı hadi (kaş göz)

Bitti.Son.:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 0 Sesime ve fiziğime güveniyorum:


Leave a Reply