1.4.09

Türkiye İspanya Maçı ve Yaprak Dökümü üçgeni ?

Yazan: Ukturk | 1.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Türkiye İspanya Maçı ve Yaprak Dökümü üçgeni ?

Türkiye İspanya maçı var bugün.Saat 21:00 da atv ekranlarında.Tüm Türkiye bu maça kilitlendi.Ya da şöyle diyeyim maç severler bu maçı izleyecek.Bugün yaprak dökümü var galiba evlerde olası kavgalar da yaşanabilir ahha:P:p Bizim evde öyle bir sorun yok allahtan:P Başıkta üçgen demişim üçgen yok ama uysun diye öyle dedim hep derler ya bilmem ne üçgeni falan ahha:D

Hem maç varken yaprak dökümünde Leyla Oğuz'a geri mi döndü bu Necla da az değil haa kıskandırıp duruyor ne biçi kardeş gibisinden şeyler mi izleyeceksiniz.Bir de madem konu açıldı bu yaprak dökümü ne antrikalı dizidir arkadaş:P Hem bu annelerinin yüzünden bu güzelim kızlar bu hale geldi yazık:P:p Ayrıca şu Ali Rıza beyede acıyorum adam sen o kadar Kaymakamlık yap hizmet et şimdi düştüğü hallere bak..Genç çocuklar bu adam yüzünde kaymakam olmaktan vazgeçmiş hep diyorlar.aha:P Bir de oğlu var adamın salak.Ne bahtsız adammış valla:D Neyse biz zaten maç izleyeceğiz maça dönelim.Ne karışık bir yazı olu böyle ya ahha:D

İlk maçta zaten İspanya bizim Fnerbahçe gibi sıradan bir takımmış işte.Haa Kadıköy haa Madrid aynı ahha:P:p Fatih Terim'in de dediği gibi bu kez Ramos'u değil Arda'yı izleyeeceğiz.Maç tahminim nedir onu sorarsanız bence 2-0 alırız biz bu maçı eze eze:P:p Golleri atanları da söyliyeyim bak:D bir tanesini Emre Aşık atacak aha:D diğerini de eğer oynarsa Semih atar.Sonra demedi demeyin.Bahisçiler elinizi çabuk tutun buları oynayın kaçmaz:P:p

Maçtan sonra görüşmek dileğiyle.Yok kazanırsak konvoy var Bağdat'ta olmaz:P kazanmazsak görüşürüz :D ahha:P Yaprak dökümü izleyen arkadaşlara da selam ediyorum burdan baş baş:P:p aha:D Ferhunde forever:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Şu anda hem yaprak dökümünü izliyorum aynı anda maç izliyorum)ki öndeyiz 1-0 ve gölü semih attı,bingo tuttu tahminin) ve aynı anda nette bloglarda geziniyorum..

    Manyak mıyım,evet :P

    Bu arada bu cincon'un stadı ne kadar da minik yahu ehi ehi :P

  2. yenildik böhüüü keşke ferhunde bacımı izleseydim:P:p ahha:D

  3. olsun be iyi maçtı :p

  4. yenildik neresi iyiydi olmaz ki böle bu kadar lakaid takım:P


Leave a Reply