13.4.09

Türkan Saylan çağdaş bir Türk kadını mı yoksa misyoner bir Türk düşmanı mı? (Soru)

Yazan: Ukturk | 13.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Türkan Saylan çağdaş bir Türk kadını mı yoksa misyoner bir Türk düşmanı mı? (Soru)

Blog ateş gibi olmuş maşallah:P Bu ateşi söndürmemek lazım.Blog ateşi yansın:D Şaka bir yana sakin:P Şimdi ne zamandır kafamı kuracalayan birşeyi sizle paylaşmak istiyorum ve beni aydınlatmanızı istiyorum.Beyaz'ın bir programı vardı hani Nası Yani? diye soruyordu.Ben de soruyorum o zaman.Cevap istiyorum.Özgürce fikrinizi belirtin.Kimdem neden korkuyorsun koyun olmayın ne düşünüyorsan söyle.. Neyse,

Türkan Saylan'ın evinde Ergenekon operasyonunun bilmem kaçıncı dalgasında arama yapıldı.Bu haberi görünce hemen aklıma geldi sorayım dedim.Şimdi Türkan Saylan ile ilgili iki cephe var.Birinin ak dediğine diğeri kara diyor.Fenerbahçe Galatasaray gibi bunlar.İki tarafında görüşünü yazacağım.Sonra sizden hangisi olduğunu öğrenmek istiyorum.Çünkü ikisi görüşte çok farklı iki farklı insan profili çiziyor.Hangi görüş olursa olsun belirtmenizi istiyorum.Ben tarafsızım bu konuda onu söyliyeyim.Çünkü yargı getirecek bilgiye sahip değilim o kadar.


1.İddaa: Türkan Saylan Misyoner bir Türk düşmanıdır. Bir tarafın görüşü böyle.Mesela bir konferans öncesi çocuklarımıza namaz değil bale yaptırmalıyız demiş.Ayrıca yine aynı konferansta Türkleri barbarlıkla suçladığı ifade ediliyor.Başkanı olduğu ÇYDD'nin dış destekli olduğu ve farklı amaçlara hizmet ettiği iddaaa ediliyor yine.Misyonerlik faaliyetlerinde bulunduğu söyleniyor.Van'da haçlı üniversite manşetleri var mesela.Türkan Saylan yine Türk musikisini kötüleyerek "batı müziği dinleyen demokrasi anlayışına sahip olur" demiştir.

Ayrıca Ahmet Hakan'ın 2007 yılında yazdığı bir yazıda Türkan Saylan'ın 1983 yılında bilimsel bir sempozyum için Cidde’ye gittiğinde Kábe’yi tavaf edip umre yaptığı orada baştan ayağa örtünerek ´Türbanlı bir Türkan Saylan´ portresi çizmiş mesela.(Yandaki foto)

Acaba şimdiki durumla bir çelişki oluşturuyor mu bu durum.Sonradan birilerinden emirler mi almaya başladı ki misyoner ve Türk düşmanı oldu.Laikliğe aykırı deil mi bunlar...diyorlar..

2.İddaa: Çağdaş Türk Kadını

Diğer görüş ise diğerinin tam zıttı.Aydınlıkçı çağdaş bir Türk kadını olduğu ifade ediliyor.Herşeyi bu ülke için çalışmak olan iyilik meleği ve çok iyi bir insan olduğu ifade ediliyor.

Ayrıca cumhurbaşkanı olacak kadınlar arasında bile gösterilmişti ismi yanlış hatırlamıyorsam.ÇYDD ile çok büyük sosyal projelere imza atmış kendisini eğitime ve bu ülkeye adamış biri.

Mesela Kandilli kız lisesinin yeniden restore edilip açılmasında büyük rolü olmuştur.Laikliğin en önde gelen savunucularından biridir kendisi ayrıca.Hayatı tümüyle mücadele ve adanmışlıkla ve başarılarla dolu olan, gurur duyulacak, örnek alınacak kişidir.Verdiği burslarla birçok kızın okumasına katkıda bulunmuştur.

Kısacası kendisi büyük bir bilim kadınıdır.

******************
İki görüşte böyleydi ikiside birbirinden farklı.Ben hangisi inanacağıma şaşırdım.İki ayrı tez.Kanıtlayacak olan var mı tezini.. Eğer ben bile şaşırıyorsam neye inanacağım konusunda sokaktaki okumamış insan neye inansın soruyorum size.Ne denirse ona inanır.Koyunuz nasıl olsa.Bu budur şu şudur o kadar..

Bir insan nasıl bu kadar farklı görülebilir iki taraftan anlamıyorum.Çok değişik bir ülkede yaşıyoruz.:.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 21 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çk sinirliyim çok bu tamamen atatürkçüleri sindirme operasyonu çağdaş kadın tabii ki yobazlara gavur görünür misyoner denir allahsız denir günahkar orospu denir.Bunlar bu kadar korkuo laiklerden işte şaibeli oylamalarla yenemediler,her şekilde uğraşıolar işte kadrolaşma şimdi de bunu çıkardılar tek tek cadı avı atatürkçüleri topluyolar rektörler askerler haberal hoca türkan hanım tek sucu atatürkçülük laiklik olan insanlar,amaç diktatörlük belli değilmi ekmeklerine yağ sürmeyen insan gidecek!çok sinirliyim ya bıraksan daha neler sayaırm

  2. Öncelikle, bu konuda istediğin kanıtlara sahip olmadığımı ve senin inanmanı sağlayacak herhangi bir belgenin de benim elimde bulunmadığını belirtmeliyim.

    Ben, sadece kendi kişsel fikrimi -onu da kendi siyasal eğilimim ve dünya görüşüm doğrultusunda- söyleyebilirim. Bunun dışında, başkaca bir bilgi vermem söz konusu değildir.

    Kendi eğilimim hakkında da bilgi vermem gerekirse; Çağdaş, Atatürk ilkelerinin savunucusu, Anayasada sayılan; Laik, Demokratik, Sosyal ve Hukukun üstünlüğü kavramlarını öngören bir devlet anlayışını benimseyen, İnsan haklarına saygılı bir yurttaşım.

    Bu çerçeveden baktığımda gördüğüm manzara şöyle görünüyor; Yukarıda saydığım anlayışı benimseyen ve bu anlayışın kaybolmaması için çaba gösteren, asker, bilim adamı, işadamı gibi her ne meslek insanı olursa olsun, bu ülke için bir şeyler yapılması için çaba gösterip, ön plana çıkan veya bunlarla birlikte çalışan kişiler teker teker Ergenekon kapsamında toplanmaktalar.

    Ben bu yapılanın adına "Polis Darbesi" diyorum. Aslında bildiğimiz darbe, aniden ve bir defada yapılır. Ancak bu darbe bildiğimiz darbelerin çok ötesinde bir operasyon. Aslında buna darbeden çok, "devrim" demek daha doğru olur. Yapılanlar, Atatürk devrimlerine karşı, aynı tarzda bir "Karşı Devrim" olarak anlaşılmalı. Fakat bu defa yapılanlar, halkı fazla korkutmadan, fazla üzerine gitmeden, "uyutularak" yapılan bir darbe.

    Elbette, bu 12. dalgaya kadar tutuklanıp sorgulanan kişilerin hepsi için aynı yargıda bulunmayacağım. İçlerinde bir çok mafya tipi yapılanmalara ve eylemlere girmiş kişilerde mevcut. Zaten bu durumu da özellikle bu şekilde düşünerek organize ediyorlar ki, halk yapılanları ve tutuklananları gördüğünde fazla tepki göstermesin.

    Halbuki bilse, kurbağa misali soğuk olduğunu sandığı suyun altında ateş yandığını ve suyun yavaş yavaş kaynatıldığını.

    Uyutma taktiğinin uygulandığını, halkımız ne zaman görecek çok merak ediyorum. Bu konuda, yazdığım postda da belirttiğim gibi, anladığında çok geç olacak.

    http://arzununincileri.blogspot.com/2009/04/yemekteyiz-birbirimizi-yemekteyiz.html

  3. arzu gerçekten ağzına sağlık yavaş yavaş uyuta uyuta kısık ateşte diktatörlük kurmak amaç adam cadı avı başlattı yaaa pes diorum ellerini kollarını sallaya sallaya saldılar zehirlerini heryere >:X

  4. KAAN'A İTHAFEN: Baştan sona objektif bir gözle izle. Sorunun cevabını aklınla kendin vereceksin.

    http://www.youtube.com/watch?v=CCal233vGVE

    http://www.youtube.com/watch?v=M_OeCmco-nE

  5. namaz yerine baleyi koyan bi insan misyoner midir bilemem ama, dine ve dindara zerre saygısı olmadığı açıktır. dinime saygı duymayan bi yaratık da benim için, klozetin derinliklerindeki maddelerden farksızdır.

    ayrıca çydd nin burs vermesi için, kızlı erkekli bir odalarda kalınan kamplarda kalınması gerekir. bizzat yaşayandan duyduğumu söylüyorum. laiklikten ve çağdaşlıktan anladıkları buysa, evet türkan saylan laik ve çağdaş bir atatürkçüdür.

    atatürk cumhuriyeti darbe yapıla yapıla içine edilsin diye kurdu çünkü. ondan böyle uğraşıyolar.

  6. Geçen sene ÇYDD'den burs alan arkadaşları olan biri olarak bazı şeyleri söyleyebilirim
    sanırım. Hatta ben de başvurmuştum ama vazgeçtim daha sonra... Bu kesin bir yargı değil
    tabii sadece kendi gözümle gördüğüm yaşanmışlıklar.

    - ÇYDD'den burs alan öğrencilerin telefonlarına sürekli, derneğin faaliyetlerine,
    konferanslarına katılmaları gerektiğiyleilgili mesajlar geliyordu.

    - Konferanslara katılmayan öğrenciler, burslarının kesilmesiyle tehdit ediliyordu.

    - Konferanslarda, başörtülü kişilerle ilgili hoş olmayan sözler söyleniyordu. Hatta burs alan başörtülü bir öğrenci söylenen o sözler karşısında kendini dışarı attı.

    Gördüklerim ve çok güvendiğim kişilerden duyduklarım bunlardır.Tekrar söylüyorum kesin bir yargıya varmak ne kadar doğru olur bilemem.

  7. Ha bir de geçen sene İzmir'de yapılan Cumhuriyet Mitingi, yine öğrencilere ''Mitinge katılmazsanız bursu gesebiliriz.'' şeklinde bildirilmiştir.

  8. fiduilas bence ii yapmışlar çünkü fethullah cemaatleri bin beterini yapıyo 7 24 beyin yıkama bizimkiler de yapsınlar sonuna kadar destekliyorum ben

  9. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar bu hanım misyonerdir. ülkemize yaptığı bilimsel katkılar ise paravanadır. gözler önüne iyilikler serilmeli ( göz boyamak için) bir milleti arkanızdan sürüklemek için bazı başarılarınız olmalı.türkan saylan ise aynen öyle yapmıstır. kendisini bu millete farklı göstermiştir.ama el altından bu milletin saf, masum yarınlarını lekelemeye çalişmiştır.en somut örneği; ben üni öğrencisiyim ve bu dernekten burs aldım bi süre.fakat bunların gaip toplantıları beni çileden çıkartmaya başlamştı. derneği biraz araştırdım ki; derneğin kaynakları dışardan sağlanmaktadır. bu da bana yetti zaten. dısardan destek alan bir dernek ne kadar bizim ülkemizin genclerinin menfaatini düşünebilirdi ki.arkadaşlar bir fikre inanmadan önce arastıralım. ben cok dindar biri değilim fakat yinede maneviyatıma,inançlarıma aykırı hareket edilmesinde iyi niyet aramam. atatürkçü, çağdaş bir kadın diyorsunuz. bizim atatürk gibi değerimizin arkasına sığınmadan bu insanlar bu ülkede ekmek bulamazlar. lütfen prim vermeyelim. görünüşe aldanmayalım. tekrar diyorum; cok arastıralım, cok okuyalım...

  10. Adsız dedi ki...

    bir misyonere güvenmemek için en büyük sebep Hristiyanların inanmakta ve yaşamakta mecbur oldukları İncil den bir alıntıda gizlidir. uyanık olan görecektir. Obamayı da takip edin...

    1.Ko.9: 16 Müjde'yi yayıyorum diye övünmeye hakkım yok. Çünkü bunu yapmakla
    yükümlüyüm. Müjde'yi yaymazsam vay halime!

    1.Ko.9: 17 Eğer Müjde'yi gönülden yayarsam, ödülüm olur; gönülsüzce yayarsam, yalnızca bana emanet edilen görevi yapmış olurum.

    1.Ko.9: 18 Peki, ödülüm nedir? Müjde'yi karşılıksız yaymak ve böylece Müjde'yi
    yaymaktan doğan hakkımı kullanmamaktır.

    1.Ko.9: 19 Ben özgürüm, kimsenin kölesi değilim. Ama daha çok kişi kazanayım diye herkesin kölesi oldum.

    1.Ko.9: 20 Yahudiler'i kazanmak için Yahudiler'e Yahudi gibi davrandım. Kendim Kutsal Yasa'nın denetimi altında olmadığım halde, Yasa altında olanları kazanmak için onlara Yasa altındaymışım gibi davrandım.

    1.Ko.9: 21 Tanrı'nın Yasası'na sahip olmayan biri değilim, Mesih'in Yasası altındayım. Buna karşın, Yasa'ya sahip olmayanları kazanmak için Yasa'ya sahip değilmişim gibi davrandım.

    1.Ko.9: 22 Güçsüzleri kazanmak için onlarla güçsüz oldum. Ne yapıp yapıp bazılarını kurtarmak için herkesle her şey oldum.

    1.Ko.9: 23 Bunların hepsini Müjde'de payım olsun diye, Müjde uğruna yapıyorum.

  11. - Bu ülkede hristiyanlığı nasıl yayabiliriz? KÜRDİSTAN'ın temellerini nasıl atabiliriz?;
    - ATATÜRK ismini kullanırsak bunu daha rahat yapabiliriz. Hem para toplar hem destek alırız, kampanyalar düzenler, Türklerden topladığımız paralarla, kürtleri daha bilinçli hale getiririz, cahil insanlarla kürdistanı kuramayız, hristiyanlığı bu şekilde daha rahat yaymamız da mümkün.

    bu sözler o sözde çağdaş "Türk" kadınına aittir.İsteyen araştırsın.

  12. Adsız dedi ki...

    çok enteresan ve tutarsız ifadeler aynı yorumda kullanılmış:kürtlük,hristiyanlık,yabancı kaynaklar,toplantılara ya da etkinliklere katılma zorunluluğu. eğer bilinçli bir insansa yorum yapanlar önce oturup neyi savunduğuna neye inandığına bir bakmalı kafasında bir tartmalı düşüncelerini.yorum yapmak çok kolaydır ama yerinde ve anlamlı yorum yapmaktır önemli olan. madem o kadar kötü bir insan madem o kadar berbat işler yapmış bana tek bir örnek gösterin-tek bir kötü sonuç-gösterin. yorum yapın fakat biraz düşünün her duyduğunuz beyninizi yıkamasın çeşmeler biraz da sizin elinizin altında olsun!

  13. Adsız dedi ki...

    HER KUL YAPTIGINI ER YADA FEC GORECEKTIR!ONCE KENDIMIZE SAYGI DUYMAKLA BASLAYALIM BIR TARAF BI GORUSU SAVUNURKEN DIGERINE SARFEDILEN KUFUR HAKLILIGI YERSIZ CIKARIYOR!KALPLERIN DERINLIKLERINI BILEN YUCE RABDIR!BELKI DOGRU BELKI YANLIS!BIZ INANCIMIZI DOGRU YASAYALIM!KENDIMIZCE DOGRU NE ISE ONU ALALIM AMA KIRMADAN KUFURSUZ VE RIYASIZ...

  14. Adsız dedi ki...

    Sevgili dostalar Turkan Saylan ne bir misyonerdir ne de sudur budur o bir onurlu bilim kadinidir tedavi ettigi hastalara sorun.....saygi sevgilerimle

  15. Adsız dedi ki...

    bu konuda bnde çok endişeliyim daha hala anlamadım herkes kndi düşüncesi söylüyor.kanıt yok herhngi bi blge yok ltfn yardmcı olun

  16. Adsız dedi ki...

    Türkleri barbarlıkla suçladığını ve namazm. bale karşılaştırması yaptığına resmen şahit olduk. Türkler İslam dinine girmeden önce yakıp yıkar yağmalarlardı. Ancak İslam' girdikten sonra adaletten uzaklaşan islam medeniyetini tekrar ayağa kaldırıp dünyadaki müslüman sayısını ona katladılar.Bugün Pakistan, hindistan, Bangladeş, Endonezya en kalabalık islam dünyasını barındıran ülkeler. Kime zulmetmişiz ki... Ne zaman tekrar zulüm girmiş Osmanlı yıkılmış. Kim gelirse gelsin o yüce İslam sancağı biz Türklerin elinde dalgalanacak...

  17. CEHALET NE KADAR DA KÖR ETMİŞ GÖZLERİNİZİ!!....UMARIM KENDİ CEHALETİNİZDE BOĞULUR GİDER, TÜKENİRSİNİZ...İŞİNİZE GELMEYİNCE NASILDA ASPARAGAS HABERLERE İNANIYORSUNUZ..

    KENDİNİZİ O KADAR KÖR ETMİŞSİNİZ Kİ ARAŞTIRAMIYOR,ÖĞRENMEYE AÇ HİSSETMİYORSUNUZ..O ÖYLE DEMİŞ BU BÖYLE DEMİŞ..KENDİ FİKRİNİZ YOK ÇÜNKÜ O DOĞRU ZANNEDİYORSUNUZ ARAŞTIRMAYA DA GEREKTE YOK ÖYLEYSE! ÇÜNKÜ ONLAR SİZİN ADINIZADA FİKİR SUNUYOR ZATEN ONLAR NE DERSE DOĞRUDUR ÖYLE Mİ?..
    KENDİSİNİ EĞİTİME, BİLİME ADAYAN HERKES NEDENSE HEP SİZE DÜŞMAN ZATEN..HEP SİZ VARSINIZ ÇÜNKÜ BU DÜNYADA..SİZ AT GÖZLÜĞÜ TAKARKEN İNSANLAR HASTALIKLARLA, SAVAŞLARLA MÜCADELE VERİYOR!!...EY SİZ AT GÖZLÜKLÜ CAHİLLER HERŞEYİ TEK BİR KİŞİYE MAL ETTİNİZ. E SONRA????

  18. Adsız dedi ki...

    dh sen o kadar cok haklisin ki bunu at gozlugu takanlar gormezler sadece kulaklari duydugu ici o nun bunun dediklerine ne cobukta inaniyorlar atatuk olmasaydi acaba boyle pervansizca davranabileceklermiydi acaba turkan saylan gibi bir eyitim savascisina boyle dil uzatamazlar sannadiyorlarki herseyi onlar biliyorlar ama bir seyde bildikleri yok seyh edebalinin osman gaziye vasiyetinin bir bolumde sunu der ey ogul su uc kisiye ac zenginken fakir dusena hatirli iken itibarini kaybedene su cok onemli cahilerin icindeki alime

  19. Adsız dedi ki...

    finduilasa sonuna kadar katılıyorum ve babe gazelleye diyorumki diktatörlüğün ne oldugunu ve tam manasyla ne anlama geldiğini ögrensin ondan sonra atatürk dönemini bi sonuna kadar araştırsın... bakalım ondan sonra dikta rejiminin nasıl oldugunu ögrenecektir zaten...bu ülkede tek partili dönem diye bi dönem var yaaa allahını seven söylesin sececek baska bi parti yok yaaa...halkın bi onemi yok isterse butun halk istemesin yine o secilecek...çünkü başka bi parti yok....böyle bi çagdaslık anlayısı vardı o zamanları bi arastır bi bak bakalım dikta nasıl oluyormuş ögren... müslüman olan bi kimse anlarki... biz namaz kılmalarını degilde bale yapmalarını istiyoruz diyen bi kadını savunan ya dinini yaşamıyodur yada bilmediğini dahi bilemeyecek kadar cahildir yada dinsizdir...bir kitabında kendimi meryem ana gibi hissedıyorum... başka bir kitabnda mesih olan isaya kandimi adadım gibi lafları bizzat bn okudum. maksadım size muhalefet etmek degil bir gerçeği elimden geldigince size aktarmak... adım emre

  20. Adsız dedi ki...

    bu kadın masonun tekidir artistlik yapmayın okularda incili övdüğü bilinir başörtüsüne çok laf etti kanser olup başörtüsü takmak zorunda kaldı allah intikamını çabuk aldı ya sizde azaba uğramadan kılın namazınızı laiklik falan taslamayın akıllı olun

  21. Adsız dedi ki...

    Bir kere vikipedia dan okuyun hayatini kimlerden destek görmüş. sonra da övüyor iseniz diyeceğim yok.


Leave a Reply