18.4.09

Teoman insanlık halleri | yeni albüm

Yazan: Ukturk | 18.4.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Teoman insanlık halleri | yeni albüm

Son yazılarda baktım ki hep aynı konsepti işlemişim:P Demek ki o aralar aklım fikrim biraz öylemiymiş neymiş bilemedim:P Bu kez 2 günden beri dinlediğim bir albümü sizle paylaşayım diyorum.İlk dinlediğimde fazla birşey anlamamıştım ama dinledikçe hoşuma gitmeye başladı.

Teoman'ın İnsanlık Halleri ismini taşıyan albümü piyasaya çıktı.Sıfır kilometre şarkıları ile yine kulaklarımızın pasını sileecek.Ne kadar klişe cümleler bunlar böyle ya.:P aha:D Şu sıralar hep aynı şarkıları dinliyordum ben hatta Türk sanatçı dinlemiyordum bile arada bir Müslüm veya Orhan Baba patlatıyordum ama onlar sayılmaz aha:D

Sulandırmayalım.Albümde beğendiğim şarkılar var.En çok beğendiğim şarkılar şunlar gönlümün dostları:D

Galata'da Rıhtımda adlı şarkı süper bence.Dinleyin bence çok güzel.Favori bu şarkı.Sonra Mavi Kuş ile Küçük Kız var o da çok güzel.Sözleri çok güzel.Son olarak Ruhun Sarışın şarkısı da çok güzel.Ne güzel diyor bak tenin esmer ruhun sarışın. Allahh:P

Albüm alınıp dinlenesi albümlerden kısaca.Önceden bir fikir elde etmeniz amaçlı Mavi Kuş ile Küçük Kız adlı parçayı dinlemeniz için koyuyorum buraya kaldırcam 1 gün sonra kaçırma vatandaş.:D Gidip albümü alın ayıp korsanda neymiş..:)



Güzel di mi:P di di:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. pek iyi olmadı şarkı en iyisi gel ortaçgil dinleyelim.. :))


Leave a Reply