3.4.09

Starbucks Coffee | sevdim seni bir kere :)

Yazan: Damat Ferit | 3.4.09 | Kategori: , , |
Yazı: Starbucks Coffee | sevdim seni bir kere :)

Hey de heyy:)) Dün Converse'e o kadar çağrı yaptık Cesetizleri ile ,bize bir çift gönder diye ama sesimize kulak vermediler sanki.Kim kaybeder canım onlar kaybeder :)) O zaman ben de acaba kimden ne istesek diye düşündüm.Aklıma direkt Starbucks geldi.Niye o geldi onu da açıklayacağım:))

Şimdi öğrenciyiz tabi para falan yok olsa bile burstur annedir babadır gelen paraların kaynağı.Eskiden belediye vardı onu da aldılar çok gördüler bize:)) İşte birgün piyango tutar ya da Mısır'daki büyük dedemden miras falan kalırsa birtane Starbucks açmak istiyorum.En büyük hayalim bu benim.Ne saçma hayal diyebilirsiniz ama ben istiyorum işte:)) Önceleri McDonald's açmayı düşünüyordum ama sonra düşündüm ne olsa ilk önce buraya bomba atıyorlar saldırıyorlar.Boşuna masraf çıkarma Damat dedim kendi kendime:))

6-7 sene önce karar verdim buna.Açacağım bir Starbucks diye.Tabi araştırdım ettim sordum falan öyle açmak her babayiğidin harcı değilmiş.Niye ki dersen malesef bayilik sistemi yokmuş Starbucks'ta ühüh:))Ama olsun gönlümün biryerinde duruyor.Damat's Coffee açarım bende hıh:)) Güzel isim oldu :))

Ayrıca bazı gundiler (köylü demekmiş:D) ne canım bildiğin kahve işte o kadar para bayılıyorsunuz diyorlar.Bu tipler zaten herşey muhalefettir.Ama hiçbirşeye de imza atmamışlardır hayatlarında.Sallayın gitsin.Evet benim param çok haha:))

Starbucks'ın bir de ezeli ragibi Gloria Jean's var..O da güzel ama ben sevmiyorum onları. İsmi kötü bir kere kot markası gibi:)) Ama neden Starbucks yok Konya'da.Ya da varda ben mi bilmiyorum.Oxford vardı da biz mi okumadık:))) Burdan Starbucks Türkiye'ye sesleniyorum.Burda büyük potansiyel var.Açın ilk müşteriniz benim sadece ben yeterim size:)) Böyle pazar kaçmaz :))Benim gibi masterlı gençler çalışmak için sizi bekliyor:))

Eğer bu kez de ses çıkmazsa yeni firma önerilerinizi bekliyorum.:)) Çok çıkarçı gördüm kendimi:))

Osss:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çakma converse giyerim diyosun starbucksta kahve içerim diyorsun :D
    ne diim oğlm ben sana
    hahahha

  2. kırmızılı sen diğer yazıdaki espriyi kaçırmışın son da benim de bir tane kırmızı converse im var demiştim orjinalinden:))) kahveler benden:))

  3. evet ukturk almış onları da :)
    çakmaya evet demiştin bide yavrım :p
    kahveye de evet :D

  4. Hep çakmacıyım hem orjinalciyim:)) huh:D

  5. ya damat be bak şincik starbuck starfucktır aslında.
    Ya ben zamanında az gitmedim oralara :)
    ama inan fiyatlarından bihaberdim. sonradan öğrendim bir kahvenin 15 lira olduğunu :)
    karamellisi vardı hem soğuk karamelli hem sıcak isimlerini bilmiyorum şimdi neyse tabii ben bu kadar pahalı olduğunu öğrenince yasaklamıştım o beraber gittiğim zata da kurtuldum bu utançtan :))
    Converse meselesi içinse hala beklemedeyim :)

  6. efenim shaya diye bi marka var..
    bunların ense kalınlıklarının yaklaşık 75 cm olduğuna dair bi rivayet var.
    ülkede ne kadar topshop, sturbucks, bodyshop varsa hepsi bunların elinde.
    bence bulaşma onlara sen...
    damat's coffe daha orci hem. daha bizden :)
    (bu ne demekse)

  7. Cesetizleri, allahtan umut kesilmez, çıkmadık candan da umut kesilmez sabron sonu selamettir:)))

    Polly bence de Damat's Coffee daha cici daha güzel çok güzel isim harbiden ya:)) huh:DD

  8. kayfe dünyasına başvur derim ben :p kahve dünyasında oturacak yer bulmak için dört beş dakika ayakta durman ve boşalan masaya erken davranarak yerleşmen lazım :D ve bildiğim kadarıyla franchising veren bir marka


Leave a Reply