8.4.09

Sosyete Pazarı | alışveriş falan

Yazan: Damat Ferit | 8.4.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Sosyete Pazarı | alışveriş falan

Dün bir ilki yaşadım Damat Ferit olarak.Bloglardan şok haberleri yayınladıktan sonra atladım bizim kız arkadaşları aldım evden, hepberaber Sosyete Pazarına gittik.Süpersonik izlenimler yaptım ve bu ülkede kriz falan yok kardeşim, ne krizi giren en az 3 poşetle çıkıyor dışarıya.:)

Hiç bu kadar kadını, kızı birarada görmemiştim valla.İçeriye adımınızı atmanızla bir uğultu bir gürültü karşılıyor sizi.Kadınlar gözleri dönmüşcesine sağa sola saldırıyorlar.Böyle sanki "hap" almışlar gözleri başka birşey görmüyor:):) Aslında bunun bir oyununu falan yapsalar manyak olur:)) hehe:D

Her fiyat aralığında ürün var pazarda.1 milyona incik boncuk, sonra 10 milyona büyük beden tunik var mesela:)) 10 milyona çanta var.Bir tane aldı yanımdakilerden biri.Paçoz:)) 5 milyona Benetton tsihrt satıyorlardı "tiky kızlara tiky tshirtler" diye:D Ayrıca,galiba bütün kızlar ordan giyiniyor tüm kampüs ordaydı lan.:)

Çakma converseler gördüm bir fiyatını sorayım ucuzsa bir tane de ben alayım diyordum ama sordurmadılar ayyy Damat çakma converse mi giyeceksin dediler, beni rencide ettiler, sen kamyoncusun dediler :))) Ama çakma değildi galiba onlar aynısı lan.Bravo adamlara çakmanın kalitelisiydi onlar:))

Bir amca da sarışınlara bedava bu bodyler diye bağrıyordu.Sarışın var biziz burdayız heyy el yaptık falan sonra ver ordan 5 tane bedava değil mi dedik.Vermedi ahlaksız:)) Bir de 10 lira diyor.Ama iki tezgah ileride 5 e satıyorlar.Git ordan al o zaman dedi:)) haha:D Hıh:)

Bir de hiç ikizlere takke, bebelere balon diye bağıran yoktu.Hayallerimi yıktılar.Pazarcılar moderin olmuş artık.Nerde eski o sosyete pazarcıları:))

Sonuç,tam 2 saat içeride mahsur kaldım.Ordan oraya sürüklediler beni.:) Toplam 7 poşetle çıktık dışarı.Dışarı çıkınca ben de Mahsun gibi Güneşi Gördüm. Ne kadar da güzelmiş bu güneş :) Bir süre erkeklerle takılma kararı aldım.Yeniden çizgiyi oturttmak amaçlı.:)) Ziyan olmasın sonra koskoca delikanlı :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bir keresinde çok yakın hatta tek yakın erkek arkadaşım "gel pazara gidelim" dedi "yok param yok olum yürü git işine" desem de "ne beğenirsen ben alcam söz" diyerek ikna etti.
    Yok ama ben elimi kolumu sallaya sallaya yürüyorum hiç de bir şey bulamadım o gün. pazarla alakası yoktu yanımda erkekle alışveriş... böğğğ :)))

  2. Cesetizleri,Siz de heryere saldırıyorsunuz ama bir de tüm pazar geziliyor sonra alınıyor ne alınacaksa:))

  3. hahahah bi pazar müdavimi olarak diyebilirim ki süper gözlemler e napalım 5 liraya almak varkene mis gibi tshirt ne veriim 40 lira mağazada dimi ama

  4. Çakma mı Çaktırma mı? :) Damat Ferit devam devam ehehehe :)

  5. Babegazelle seni kınıyorum burdan kınnn:)))

    Zehirli Örümcek, çakma su götürmez:))

  6. Ben saldırmam pek ama giderim pazarın en güzel en ucuz en karlı ürününü alırım. herkesler de hayran oldu..
    -ayy inanmıyorum kaçaaa aldın.
    -tahmin et
    -100
    -olduuu
    -120
    -ya kızım insene aşağı
    -80
    -in in
    -eee iyiymiş o zaman
    -off be 10 lira 10...
    Ne zaman pazardan bir şey alsam buna benzer şeyler yaşanıyor. :)
    pazar buluşması gerçekleştirebiliriz esasında blog hanımlarıyla :)

  7. hahaha:))) sen ocak batıranlardan değilmişsin:)) huh.:D

  8. hahaha:P:p bir sosyete pazarın eksikti nan Konya düzelteceğine iyice bozdu seni:D

  9. pazar iyidir, hoştur.. alacan yanına 1-2 kafa arkadaş, ağzını ayıra ayıra gezecen. halka karışmak gerek arada :Pp

  10. o çakma benetton adidas t-shirtlerden gece yatarken bile giymem :D
    yani gidip üstünde herhangi bi logo olmayan tshirti 1 ytl olsa bile alır giyerim ama öyle çakma logo lu şeylere acaip karşıyım,bide belli oluyo alenen yaa!

    özetle pazardan giyinmeye karşı değilim,ama çakmaları alıp giymeye karşıyım :D

  11. @kırmızı çakma olup da markası görünmüyor mesela benim eski çakmalarımın üstünde. öyle bir iddiası yok yani :) onu ben de öldürseler giymem. hiçbir marka amblemi yoktu benimkilerde.
    (bana da noluyorsa konuyu sahiplendim cevap yazıyorum ehehe mazur görün valla)
    :)

  12. Ces sende bizdensin ısınma turları diyelim:P

  13. Adsız dedi ki...

    ya pazar kaca kadar acik bilen var mi ?


Leave a Reply