20.4.09

Sertab Erener ve Demir Demirkan Twitter & Friendfeed te. :D

Yazan: Ukturk | 20.4.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Sertab Erener ve Demir Demirkan Twitter & Friendfeed te. :D

Bu yazıyı yazmasam olmazdı çatlardım heralde.Blogcu ruhuma aykırı.Muro'nun devrimci ruhu varsa benim de bir blogcu ruhum var bunu engelleyemem.Çoğunuz farkında olmuştur zaten ama olsun bilmeyen birsürü blogger vardır.

Bir kaç gündür Sertab Erener'i yanlış duymadınız Sertab Erener'i şu Eurovision fatihimiz Sertab Twitter ve Friendfeed'te hesap açmıştı.Ama fake mi dğeil mi diy tereddüt içindeydi herkes.



Ama bugün ben şahsen fake olmadığına inandım.Zaten sevdiğim bir sanatçıydı kendisi gözümde daha da bir sempatik hale geldi.Pamuk şeker gibi ya:D Sonra sadece Sertab değil tabi Demir Demirkan'da Twitter ve Friendfeed'te.Friendfeed'de iyice bağımlı olacaklarını düşünüyorum özellikle.

Çok güzel hareketler bunlar.Hatta Friendfeed'te benim girdim bir entry'yi Sertab Like yaptı poster yaptıracağım.Ne kadar çok seviyormuşum meğer ben:D İçimdeki Sertab sevgisi ortaya çıktı birden:D İşte o resim yandaki resim altı çizili meleğe dikkat:D :D Bu yaştan sonra neler yapıyorsun Ukturk deme içimdeki çocuk dur durak bilmiyor benim:D

Çok sevindim zaten bir milyon olan egom 100 milyon trilyon baloncuk oldu ahha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. "Ne kadar çok seviyormuşum meğer ben:D İçimdeki Sertab sevgisi ortaya çıktı birden:D"

    olay bu yaa.. :D

    biz ilkokuldayken okulla bi yere gitmiştik. gittiğimiz yerde perihan savaş vardı. normalde kadını görünce kanalı çeviririz, orda herkes imza almaya kalkmıştı, öpmek isemeler falan..

    yoo, bi alakası olduğundan değil :P

  2. Bu farklı farklı :P:p hehe:D

  3. beni de izlemeye aldılar çok sevindirik oldum. :P

  4. sertab'ın yeri bambaşka gerçekten.
    ezgiili ezgili bom etiketimde iki şarkısı var mesela. iki şarkısını aldığım tek "sanatçı"dır.
    biz alışmışız böyle "ünlü"lerin soyutlanmasına garip geliyor içimizde olmaları ama bana garip gelense soyut olmaları.
    çok güzel hareketler bunlar'ına katılıyorum gerçekten çok güzel hareketler bunlar.


Leave a Reply