22.4.09

Piraye'nin İsimsiz Mektupları

Yazan: Böcek | 22.4.09 | Kategori: , |
Yazı: Piraye'nin İsimsiz Mektupları

Kafamdaki pireleri kaşıyamazken,haşarelerle haşır neşir olamazken sıcacık blogmaniacıgıma her gün yazıyorum diye niyetlenip yazamazken,"nerede bu hatun"dinleme ve inlemelerini duymaktayım..Ancak sebebi maruziyetim malumdur..İşte geldim burdayım:)

Uzun giriş cümlemden sonra tekrar başını şişirmeye geldim..Yok zaten gecenin bir vakti,gözlerimi uykusuzluktan toplayamıyorum da..Bir maruzatım olacaktı.. Söyleyip gideceğim yani korkma..
Piraye..
Kadınım'ı naptım ne ettim,zorla,canla başla blogger olmaya ikna ettim..Azmettim,şevkettim hatta hırs ettim ve sonunda başardım..Blogger ışığını gördüm gözünde:)

Piraye iş yerinden arkadaşım benim..Şimdi burada blogunu anlatmaya geldim sözde de..Önce kendisini anlatmaya başlıyorum..Hoş o anlatılmaz birşey de..Ben yine de bir deneyeyim..
"Ben senin yaşına geldiğimde ne olacağım" diye içlendiğim,"pirayeee abla ben napacam birşey söyle ne diyim ne söyleyeyim" diye höykürdüğüm,"pirayee ablaa izin alıp dışarı çıkalım hava çok güzel" diye her gün başını etini yediğim yeşil pasparlak gözleri olan dünya güzeli birşey..

Bir nevi psikologum da denebilir sanırım kendisine..Öyle bir edası var ki..Asıl mesleği de psikolog olmalıymış bence..Her an herşeyi sorsam sanki cevap alacakmışım,bana anında ne yapmam gerektiğini(kanalda son saatlerim de saksının işlevsiz algının yetersiz kaldığı anlar oluyor bunlar)söyleyecekmiş gibi..Her eve lazım cinsinden birşey işte kendisi..Mantıklı,anaç(bana ana gurban demesine hastayım zaten)hazır cevap bir hatun..Tanımanızı da isterdim açıkcası..

Şehrinde sıkışmış ama kendi içinde bir özgür ruh..Gerçek aşkı deniz derinliklerindeki istiridyenin içinden söküp çıkarmış nefesini bıraktığı halde..Ve önemlisi gerçek bir dost sanırım..
http://isimsizmektuplar.blogspot.com/ bu bizim linkimiz..Tanıştırayım piraye ablamız..
Daha çok yeni bir blogger..Sevilelim sevelim aramıza alalım paylaşalım dostlar..
İyi geceler yedi cüceler..Bir de günaydın ve iyi akşamlar diliyorum..uyumaya gittim ben..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hoşgelmiş..

    bayılırım psikolog kılıklı insanlara :D

  2. Yeni blogları seviyoruz.Böcek seni de seviyoruz hah:P

  3. Nazım Hikmet'in eşi Piraye diye atladım bir anda yazıya..Ne mektubu nerdeymiş diyerekten :) Güzel blogmuş..


Leave a Reply