4.4.09

Piknik Çocuğu Ukturk

Yazan: Ukturk | 4.4.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Piknik Çocuğu Ukturk

Ces yazı yazmış piknik maceralarım diye.Ne kadar olumsuz yazsa da duygularım depreşti nan...

Piknik yapmak istiyorum nan nasıl ama.Şöyle giyeyim eşofmanlarımı, çizgili pijamamı giyecektim ama diz yapmış vazgeçtim karizmayı bozmayalım.Çekeyim üstüme de beyaz atletimi oh nan.Hayat ne güzel.Sonra serelim sergimizi bir ağaç gölgesine.Arabayı yanaştıralım açalım teybi de.Azcık göbek atalım karşılıklı... biraz da top oynayalım düşelim falan.Sonra dere,nehir,çay.. varsa illa ki vardır orada ayaklarımızı suya sokalım.Birbirimize salak salak su sıçratalım...Sonra suyun içine kola,fanta(sarı kola:s)ve karpuz kavunumuzu koyalım soğusun diye.Sonra su alsın götürsün onları arayalım su da...


Üstümüz ıslansın hasta olalım sonra..O kadar ıslandıktan sonra kurutmak lazım o yüzden bir de mangal yakalım.Hem acıktık ta..Şöyle kuşbaşı,köfte azda tavuk pişiririz.Domates ve biber olmadan olmaz tabi onlarda mangala..Afiyetle yiyelim tıka basa kilo milo, kalori, kolestrol düşünmeden.. Sonra haftaiçi Ebru ile Pilates yaparak yakarız onları..

Sonra kola içip en çok bir genirecek yarışı yapalım.İp atlayalım takla atalım.Yandaki komşu piknikçilerle yemeği paylaşalım.Hem onlarda pasta var bizde yok.Ondan da yeriz.Pikniğe gelen kızları keselim..Kesmekten çok yorulduk yeter diyip gölgede azcık şekerleme yapalım,mayışalım en güzelinden..Ne güzel olur nan.

Gitsek iyi olur ama hani gidecek adam.İyice apartman çocuğu oldunuz nan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Dereye düşmemi önlerseniz gidelim :)

  2. Ayrıca leyn madem okuyorsun bir yorum yaz gelmiş kendi bloguna yazıyor:D

  3. Ces ben senin gizli hayranınım ondan kendimi ele vermek istemedim:P:p :D

  4. Niyeki ne oysa k küçük bir lokmaydı yemen lazımdı ama:P:p Tamam ben readerdan okuyorum bloga girip yorum yazmaya erindim.Hem bu kez bak yazı yazarak okuduğumu belirttim:P:p Affer:D

    Ayrıca en çok ben senin blogu okuyorum.En çok post giren sensin.Sürekli gözümün önündesin.Okumadan olmuyor:P:p

    Bir de genelde ilginç konular hakkında yazıyorsun.Okumadan duramıyorum:D

    Gönüllerin bloggerı:D afasdfadf:D

  5. =) ne güzel demişsin valla yaz moduna cokdan girmissiniz gibi walla benim bile canım cekti okurken

  6. piknik deyince önde gidenin allahi olmama rağmen ne yazık ki aynı pozisyonda sek sek sekiyorum bende ukturk ya.. güneşi görünce paçaları sıvamak istiyorum hemen .. ama bu kene olayi çıktı çıkalı paça sıvama yerine çorap içine oturtma durumları var ne yazık ki.. piknik tüpleri olmasa da piknik tipleri üzerine döktürecek kadar birikimim var yazını okuyunca anladım ki.. belki bir ara üşenmem, gidemediğim pikniklerin acısını, gittiklerimi yad ederek çıkarırım ben de
    kal sağlıcakla
    fasulye

  7. Fatih, girmek istiyorum o moda ortam müsait deil onun için:P:p

    @Fasüyle hocam, bekliyoruz 4 gözle:P ayrıca boşver keneyi bişey olmaz erkek adama:D aahha.P

  8. Nerde o ilkoklda gidilen piknikler??Saklama kaplarındaki sigara börekleri,çukulatalı kekleeeerrrr :(
    istesekte aynı olmuyor hiç bir şey ya..

  9. abi herşey süper de, şu koladan sonraki eylem yarışını yapmasanız? hayır yani sonra komşu piknikçilerle ilgili kısım yalan olacak:)

    bizim aile hiç pikniğe gitmezdi ki hala da gitmez. babiş sevmez öyle şeyleri. başkalarının peşine takılırdık arasıra. son piknik süperdi bak aklıma geldi, geçen seneydi sanırım. bi kaç genç aileyle gitmiştik, ablam ve ben. arabanın teybine angaralı namığı koyup bi güzel kurtlarımızı dökmüştük. yine olsa yine yaparız.

  10. tamam oldu şimdi :))
    illa böyle sıkıştırmak gerekiyormuş güzel şeyler duymak için :)
    aferin hep böyle ol :)

  11. Thanks:D aha :D


Leave a Reply