26.4.09

Manga Evdeki Ses | evdeki ses bam bam

Yazan: Ukturk | 26.4.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Manga Evdeki Ses | evdeki ses bam bam

Yeni yaşam alanımdan ilk yazımı yazacağım.Yaşam alanı ne demekse artık:P Mim var aslında gül cemalin görmediğiniz bloggerlar hakkında görüşlerinizi isteyen cici mi cici bir mim var.Onu yazacaktım aslında ama şöyle bir baktım fotoğraf bile olsa görmediğim kalmadı sanki.Var 2-3 tane blogcumuz ama düşünüyorum yazabilirim yine de:P Ama bu mim gönderenler yazmadım diye diğer mimleri esirgemesinler benden:P:p

Neyse konum Manga bugün.Yeni albüm çıktı biliyorsunuz.Hemen edindim müzik marketlerden haha:P Korsana hayır.İsteyen varsa mail atsın msne yazsın falan.Göndereyim:P Neyse, Manga'nın şarkılarını önce ilk dinlediğimde beğenmemiştim pek.Ama sonra çok güzelmiş nan.Manga dinleyeceğimi sanmazdım ama dinleniyormuş demek ki:P Özellikle Cartel'in eski bir şarkısı olan Evdeki Ses'i yeniden söylemişler.Süper olmuş.Dönüp dönüp dinliyorum:P

Ayrıca Dünyanın Sonunda doğmuşum,Sessizlik sona erdi,Her Aşk ölümü tadacak,beni benimle bırak şarkılarıda ssüper gerçekten.Dinle Türkiyem..Sizin için albüm hakkında bir ön bilgi olması amaçlı Evdeki Ses şarkısını dinleteceğim.Dinle bakayım nasılmış.Ben beğendim.Sen de beğen.Sonra git albümü al mesela bakkaldan.:P



Son olarak:P

Evdeki ses evdeki ses bam bam

Evdeki ses, kes ses yaratma
Hepimiz eğlenmeye geldik buraya
Bir iki ses kontrol mikrofon elimde
Yaklaş çekinme hele beni dinle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ben sana ne demiştim:):)


Leave a Reply