13.4.09

Lugano ananı da al git ülkemizden .!

Yazan: Damat Ferit | 13.4.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Lugano ananı da al git ülkemizden .!

Dünkü maçı izlemişsinizdir.İzlemesenizde duymuşsunuzdur maçta yaşanan olayları maçın son dakikasında.Tam 4 futbolcu kırmızı kart gördü.Neden? Çok basit 2.5 senedir maçlarda terör estirmesine rağmen yaptığı hareketlere rağmen hala bu ülkede top oynayan, para kazanan Lugano yüzünden.

Herşey futbolcu kılığındaki terörist Lugano'nun Emre Aşık'a kafa atması ile başladı.Diğer futbolcularda zaten yorgunluk var üstlerinde bir de olay olunca birbirlerine girdiler.

Lugano yatığı açıklamada olaylardan sorumlu kendisinin olduğunu ateşi fenerbahçe'nin yaptığını açıkladı.Açıklama aynen şöyle

Serbest atış sırasında 21 numaralı Emre Aşık'ın üst üst 3 kere ayağına bastığını savunarak, ''Üçüncüde dayanamayarak kendimi tutamadım ve kafa attım. Aslında çok da sert bir darbe değildi. Ancak 21 numaralı oyuncu kendisini yere attı. Olayların ateşini biz yaktık.
Bakalım federasyon ne ceza verecek.Yine Fener kurtulur olan GS'ye olacak gibi.Aziz paraları çıkar bu kez fazla ister federasyon senden...

Ayrıca maçın bu hale gelmesinin sorumlusu Emre Belözoğlu,Sabri ve Lugano'dur.Bunları istemiyoruz ligimizde.Futbolcu kılığındaki terörist bunlar.Keşke Arda Emre'ye vursaydı içimin yağları erirdi vallahi.Emre'nin orası burası çok kalktı Cimbom koy cimbom emre'ye koy dedik ama olmadı başka sefere.. Birde hakem Selçuk'a göstermedği kırmızı kart için kaç para alamış açıklasın.. Göstermediği kartlarla hakem çığrında çıkardı olayı..

Bakalım satılık medya Lugano'nun yaptıklarını ne kadar konuşacak.Çok merak ediyorum.Sonuç olarak Lugano ananı da al git ülkemizden..

Son olarak Antucular tamam sizin istediğiniz olsun çok cicisiniz siz..Çocuk parkı yaptırcam Antucular için.Oynasınlar kumda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. walla bencede kabak gs ye patlar... para kimde federasyon onla oluo...

  2. Lugano'nun sınırdışı edilmesi gerekir artık...

  3. bu kadar yanlı bir yorum yapılabilir ancak..öncelikle selçuk'un sarısı sarı değildi..erman hoca da söyledi bunu..o yüzden kırmızı görmemesi doğal ;) gösterilmeyen kartlar demişsin de lincoln de mesela kart göster diye hareket yaptı aydınusa ama sarı görmedi..aynısını guiza yaptı anında sarıyı yedi..bunu neden söylemiyorsun?
    lugano yanlış yapmıştır evet..ama o son olaylardan önce zaten gerilmişti ortalık yeterince..bu maçı en çok provoke eden 2 adam lugano ve sabriydi..aydınus sabriyi en başta atsaydı bu kadar gerilmezdi maç..ayrıca emre ne yapmış çok merak ediyorum ben? o kadar çirkef ki gs taraftarı, yıllar önce kendi takımlarından gitmiş bir oyuncunun fbde oynamasına katlanamıyor..maçtan haftalar önce emrenin üstüne oynanmaya başlanmıştı zaten..adam öyle bir stres altında çıktı maça..sen de zaten bu hırsını göstermişsin emre dayağı yeseydi diyerek. bunu söyledikten sonra luganonun emre aşıkı dövmesini eleştirmen saçmalıktan başka bir şey olmuyor..

  4. Öncelikle Antuculardan "o" diye bahsetmişsin,ne olduğunu merak ettim,bende antucuyum zira,nedir bu "o" ?

    yazı olabildiğince taraflı,amacın eğer futbol terörüne dem vurmak olsaydı böylesine sert bir yazı yazmadın,senin yazında da futbol terörü var çünkü..

    taraftarı olduğun takımın hiçbir hatası yok,karşı takım ise adinin alası senin yazına göre..

    bence bu yazı kollektif bir blogun düşüncelerini yansıtmıyor,kişisel bir blogda yazılmalıydı..

    şimdi bende çıkıp "o" ultra aslanlar diye yazı mı yazayım? saçma..

    ne objektif ne ılımlı,kin kusulmuş ama yeri burası değil..

  5. sana kesinlikle katılıyorum üfürükten prenses..yazı futbol terörünü eleştirirken bir yandan savunuyor da..enteresan..
    bir antucu olarak da 'o'nun devamını getirmenizi bekliyoruz..

  6. 1 - Zaman'ında yaptığı hareketten dolayı sınır dış'ı edilen ve adeta hain haline gelen Pascal Nouma'nın olayından sonra genital bölge hareketi yapan Volkan Demirel Türk ve Fenerbahçeli olduğu içinmi hala korunmaktadır?

    2 - Roberto Carlos ve Lugano gibi oyuncular geldiği günden beri futbol'u unutup başka şeylere yöneldikleri halde yine Fenerbahçeli oldukları içinmi bu derece korunmaktadırlar?

    3 - Galatasaray gibi büyük bir camia Sabri Sarıoğlu gibi bir velet'i neden dizginleyememektedir? O'na bu emri kim vermektedir?

    4 - Arda Turan, Emre Belözoğlu, Semih Şentürk, Sabri Sarıoğlu, Emre Aşık gibi milli takım iskeletini oluşturan bu oyuncular bu agresifliklerini Fatih Terim hoca'larından kapmış olabilirler mi? Acaba İspanya'dan 10 puan geride kalma'nın sebebi içinde bunlar yatıyor olabilir mi?

    5 - Glatasaray Kapalı tribününün dün atlattığı büyük vahşet kötü sonuçlar doğursa ve can kayıbı olsaydı bunun sonucunda çıkıp yine provakosyandan'mı bahsedilecekti? Federasyona gönderilen kayıtlarda soft görüntülerden bu olayların çıkarılması da neyin nesi?

    6 - Yıllar önce İnönü Stadı aynı olaydan 5 maç kapanmışken, dün sahaya giren taraftar için yapılan yorumlarda "fiili bir saldırı yokki?" kelimesi komik değil mi peki?

    7 - Maçtan hemen sonra Adnan Polat'ın takım'ının iğrenç futbol'unu ve acizliğini bir kenara koyarak herşeyi unutup "Bu ligde tezgah var demesi" bir ironi mi acaba? Yoksa Tofaş'lar, Malatyalar, Zalatlar, 90+6'lar, 8-0'lık şampiyonlukdan mı bahsetmekte Sn Polat?

  7. Ben "O" yazarken bir art niyet küfür kastetmedim.Zaten sonuda da çocuk,kum ve havuz dedim. Anlamanız lazımdı ama.

    Kolektif blog; herkes dilediğini belirtir istiyorsanız siz de yazabilirsiniz.Ben gocunmam.. İlla ki herkes aynı şeyi düşünecek savunacak diye bişey yok.

    Ben böyle düşünüyorum beğenmeyen görüşünü belirtir ki zaten belirtiliyor bence sakıncası yok..

  8. Ferit..
    net bir şekilde soruyorum "o nedir?
    "o"sunuz ne demektir,küfür değildir nedir iltifat mıdır,kaç yaşındayız birbirimizi mi kandırıyoruz..

    tırnak işareti içine alınmış "o" yazan biri ne demek ister ve sorulunca niye cevap vermez..

    ben de antucuyum ve nasıl bir "o" yum merak ediyorum..

    burası gsfanclub değil..kollektif bir blog,ben blogumda çıkar anaavrat söverim gs'ye ama buraya yazmam,yazamam..

  9. Bir yazı yazılacaksa dün ki iğrenç görüntülere dair,Cimbakuka kadar objektif olmalıydı..

    Ortada bir kavga,sorun çirkinlik var ise iki tarafında suçu vardır,,,

    sen bu yazıyı kendi blogunda yazsaydın,yorum dahi yazmadım bana ne ,adamın düşüncesi,gs taraftarı söver de sayar da derdim.. ama burası başka..

  10. Lugano gitmesin,Mecidiyeköy'de uA tarafından öyle bi dövülsün ki artık kendisi karar versin gitmeyi...

  11. "O" kelimesini ben genelde karşı tarafı iğnelemek amaçlı kullanırım. Burda da çocuk ve basit anlamında kullandım.İnanmak size kalmış.TArtışmaya gerek bile yok bence..

    Ayrıca bu bloga o kadar yazı yazıyorum burda görüşümü de belirtebilirim buna hakkım var bence.. Bundan başka da konuşmam.

  12. rakibine kafa atan futbolcu sınırdışı edilmeli, ama blogunda bir gruba "o" diyen siz, mazur görülmelisiniz. Hiç değilse, Lugano eşit şartlar altında attı kafayı pandikçi Emreye( aa siz unutmuşsunuzdur, Emre'yi, hatta Emre Aşık Türkiye ve dünyanın en munis ve sportmen futbolcusu di mi?) ve karşılığını gördü, cezasını aldı. Peki sanal dünyada Antu'ya o demek nasıl bir erkekliktir? Esas "o" szisiniz. İster bu yazıyı yayınla, ister yayınlama, senin gibiler oldukça, hiç bir şey düzelmez, benim futbolcum suçsuz, senin futbolcun suçlu mantığı ile bir arpa boyu yol alamayız. O yüzden yazıma bu şekilde son vereceğim, sen ananı alda git bu ülkeden.

  13. hiçbirimiz senin özel terimlerini bilmek zorunda değiliz..

    iyi bende sevdiklerime p.ç derim ..
    bu yüzden bütün gsliler p.çtir desem sence ben ayıp etmiş olmaz mıyım?

    bu seviyeden bakıldığında anlıyorum,sıkışınca karşıdaki adama " o" sunuz demek,galatasaraylılıksa ben iyi ki fenerbahçeliyim..

    hala savunuyorum ki burası bizim kişisel blogumuz değil,senin öyleyse bize de bildirsinler,bizde haddimizi bilelim..

  14. işte tam da mete'nin söylemek istediğini anlatmak istiyordum..

    adam şöyle demiş..

    "ama blogunda bir gruba "o" diyen siz, mazur görülmelisiniz. "

    mete,bu blog onun blogu değil,bu sebeple "o" lafını sadece ona bağla bloga değil..

    ne demek istediğimi anlamışsındır umarım ferit.. neden tepki gösterdiğimi..?

  15. blogumu okuyanlar bilir, hasta GS'liyim ama dunku maci izlerken hem utandim hem de sinirlendim. her iki takimda amator liglerine bile yakismayacak hazimsizliklarda bulundu. sabri'nin cocuksu fevri hareketleri, emre'nin taraftarlara olan hincini sahaya yansitmasi, lugano'nun her seye maydonoz olup gerilen ortami iyicene germesi, volkan'in bir taraflarini tutup ortalarda gezinmesi, arda ve semih'in karambolde birbirine girmesi, de sanctis'in "caktirmadan" hirpalamasi, emre asik'in olaylari alevlendirmesi..daha sayamayacagim bir ton sey. stad ise cosmus durumdaydi, o cati dusseydi kimbilir kac kisi altinda ezilecekti ya da olecekti? dusunmek bile istemiyorum..sonuc bence her iki takim icin de mac skoru gibi SIFIR..ayrica her zaman oldugu gibi EGITIM SART!!!

  16. Emre nin ne suçu vardı ki ..Boğazı sıkıldığı için mi terörist olarak adlandırdın .. Sen taraftar olduğun halde bu kadar sinirlendiğine göre .. Sabri , Arda , Lugano yerinde olsan demek ki , öldürcektin birilerini..
    Spor denenince aklına ne geliyor çok merak ediyorum.. Dünkü olaylar spor müsabakasına yakışan olaylar değildi , fakat bu şekilde daha büyük ayıp işleyerek eleştirmek yanlış..
    Ülkemizin Başbakanı olan Recep Tayip Erdoğan ın ayıbını alarak senin de bu ayıbı (Ananı da al git) alarak kullanman , bu ülkenin vatandaşı olarak çok gururlandırdı beni..
    Holigan olmayın lütfen taraftar olun..

  17. Ne oldu burada böyle öpüşün barışın bakayım:P:p

  18. şunu da belirtmek isterim, lugano "olayların ateşini biz yaktık" derken kendisi ve emre'yi kastetmiştir. duyduklarımızı doğru analiz edersek ateşe körükle gitmemiş oluruz. ama tabii türkiyedeki taraftar profili buna müsait değil henüz.

  19. Bunları istemiyoruz ligimizde.Futbolcu kılığındaki terörist bunlar.Keşke Arda Emre'ye vursaydı içimin yağları erirdi vallahi.Emre'nin orası burası çok kalktı Cimbom koy cimbom emre'ye koy dedik ama olmadı başka sefere


    çelişkiye bakın sayın seyircikleer!

  20. Adsız dedi ki...

    aşığım Lugano'ya gittiği için zaten üzgünüm:( keşke bütün 6Slileri dövüp gitseydi


Leave a Reply