9.4.09

Kızlararasında.com | Berkecan kendine gel

Yazı: Kızlararasında.com | Berkecan kendine gel

Bugün ne gördüm bak.Şirkete yeni stajer kızlar göndermişler.Elimde çayla tur atıyordum içerde, volta deil tur:P neyse baktım stajer kızlardan biri internette birşeyler yapıyor.Dedim ne yapıyorsun sen o ne? Baktım Kızlararasında diye bir site.Berkecan diye biri uydurmuşlar.Berkecan güya diyor ki kız olmanın nesi güzel pehh ... Kızlar da altına yazıyor işte busu güzeli şusu güzel diye.:P Sonunda Berkecan etek giyecekmiş.Bak bak:D

Süper bir pazarlama olmuş valla.Neden ben daha önce düşünmedim bunu.50.000 slogan arıyorlarmış.Kız olmanın nesi güzel diye.51.000 aşmış şu an slogan sayısı.Yuhh:P:p O kadar güzelse bizde olalım kız hahah:P Ben de diyorum o zaman neresi güzel hıh:P


En çok oy alan slogana ödüller de vereceklermiş.Çeşitli hediyeler var işte.İyi olan kazansın bir de bu Berkecan'a allah akıl fikir versin.İsminde hayır yok zaten Berkecan hha:D Kaan olsa hadi bir nebze:D Bir de iyi gaza getiriyorlar kızlarımızı hadi kızların gücünü gösterin diye.Gölgelerin gücü adına He-man..:P:p

Yazılan sloganlardan seçtim.51.000 sloganın hepsini okudum.Yalaannn haha:D Evet sizin için seçtiklerim.Bakalım neden güzelmiş kız olmak..?:P

- Birini öpünce sakalimiz batmiyor!.
- Her istediğimizi erkeklere yaptırırız.
- Erkekleri de biz doğuruyoruz.
- Çocukta yaparız kariyer de...
- Sünnet olmassın.
- Gelinlik her zaman için damatlıktan pahalıdır ve ikisini de damat öder..
- Kız olmanın en güzel avantajı boy farkını ortadan kaldırıyo kısa boyluysak topuklu giyerek uzun gözükebiliyoruz..
- Meslek grubunda ”ev kadini” diye kebap bir seçenek var..
- Zengin koca bulma ımkanımız var=)sora yan gel yat..
- Bizler zerafetin simgesiyiz..
- Kızlar olmazsa erkekler aç kalır..

Bunlar mı güzel, erkek olmanın güzelliklerini saysam oooo bir milyon:D haha:P

Not: Siteyi şimdi denedim açmadı.Kapattılar mı yoksa ki.Boşver konu önemli zaten.Kız olmanın neresi güzel ki..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 41 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. şimdi siteye bi baktımda bilge ablaya sor kısmından anladıım kadarıyla bu sloganların coğunu yazanlar 10 la 15 yas arası, kızlarımızı bilgilendirelim adı altında güzel bir pazarlama, dierleri pazarlamalrı gibi , kızların gaza gelmelerini hedef alıyolar genellkle
    çocukta yaparım kariyerde misalii , aferin orkid'e !!!!!
    ( bu arada say 1milyon tane bizde görelim :D :D )

  2. kadın olmanın en güzel yönünü ben sana söliim bi adet erkek kurban alınır hadi aslanım erkeksin sen yürrü maşallah yapsan yapsan sen yaparsın tarzı ucuz bi gazla adama her şeyi yaptırırsın o debelenirken koştururken arkana yaslanıp içinden nası verdim gazı da işimi gördürüyorum diye gerim gerim oturursun ne demişler dünyayı erkekler yönetir erkekleriyse kadınlar muhahahahha

  3. bu yıllarca devam eden bir savaş... kadın erkek savaşı. devam etti, devam edecek...
    site çok ilginç. baya ziyaretcisi vardır mutlaka ::)))

  4. böyle kızsal siteleri sevemedim gitti:):)stajerleriniz epey eğlenceli hani şu bakan ismini bilmeyip vitrin ezberleyen türden..

  5. @anjelique, sayarım bak:P:p

    @babe, çok kötüsün kötü babe:D aha:D

    @gulcinkuju, olmaz mı keşke ben açsaydım limdi hawaiye gitmiştim:D

    @lilith, evet çok eğleceliler onlarda olmasa şirket çok monoton sürekli hata yapıyorlar haha:D

  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  7. çok saçma ya,nedir bu yarışın sebebi.
    bi süre sonra da birileri bi site açar böyle
    Tikinur la iddia ya girer erkekler
    Erkek olmanın iyi bilmem kaçbin yanı diye.
    sidik yarışına girerler hayır bırak sen bunu da erkekler kazanır
    hahah iğrençti tamam neyse.
    saçmalık kınıyorum özetle.

  8. Kadın olmanın güzel bir yanı yok..seçme şansım olsaydı kesinlikle erkek olarak gelmek isterdim bu dünyaya..

  9. Kadın olmanın güzel tarafı yok çünkü seçme şansın yok:)

  10. kdın olman güzel bi yanı güzelliğindir. herkesin kendine göre bi güzelliği vardır ve bu güzellik karşısında siz erkekler pardon ama öküzün trene baka kaldığı gibi kalırsınız bizim güzellimiz karşısında ve dier bi sebebte acaba biz kadınlar olmasaydık siz erkekler nasıl yaardınız ;D =D=D

  11. göksu ciftci dedi ki...

    bnm için en güzelsey formunu koruyorum :d:d:D

  12. göksu ciftci dedi ki...

    KIZ boy olmaya bilir ama boydan baskahersey war :P.p

  13. göksu ciftçi dedi ki...

    kız kıza aleme akmak

  14. Adsız dedi ki...

    AŞERMEK SADECE BİZE MAHSUS :)

  15. Adsız dedi ki...

    Bence çok eğlenceli bir yarışmaydı. Berkecan'da zaten kaşınmıştı :) Kız olmak süper bişi ben halimden çok memnunum. şimdi orkid'in yeni bir yarışması daha var. Kızlar özel günlerinizde istediklerinizi arkadaşlarınıza yaptırabiliyosunuz :D kısaca şımart beni diosunuz hihihihihihi... www.bitanesinyaparsin.kizlararasinda.com çok eğlenceli bu da bakın bi...

  16. Adsız dedi ki...

    bence kıs olmak hiçte iyi bişi değil bana bıraksalardı erkek olmak isterdim kısacası erkeksen özgürsün

  17. Adsız dedi ki...

    bence sana katılmıyorum kız olmanın güzellikleri şunlar : ilerde bigün evleneceksin ve nasip olursa hamile kalıcaksın ve buda senı annelıge surukleyen ılk adım olucak bnce kız olmanın güzellikleri bunlarlar kalmaz ..

  18. Adsız dedi ki...

    adet kanaması ne demek

  19. gizem dedi ki...

    ya manyak mısınız ya kız daha adet'in ne demek olduğunu bilmiyo

  20. özlem dedi ki...

    burda kızlar konuşuyor ama erkekler her şeyi öğreniyor ne yazmak istediğinizi gizlice yazınız....

  21. Adsız dedi ki...

    aman ne diyon özlem

  22. Adsız dedi ki...

    tamam canım ben sizin sınıftanım bence çok doğru söyledin

  23. Adsız dedi ki...

    berkecan çok yanılıyo kız olmanın en güzel tarafı anne olmaktır habi berkecanın bir saç taradığını yemek yaptığını ev temizlediğini göreyim de yanılıyım ha bunların içinden en zoru çocuk bakmaktır ama kızlar öyle mi ütü de yapar çocuk da bakar saç da tarar ev de temizler ooooo daha neler neler hem berkecan bir düşünsene senin annen de kız idi annen olmasaydı sen büyüyüpte kız olmanın nesi güzel diyebilirmiydin

  24. Adsız dedi ki...

    bilge abla ben 11 yaşında ve hamile bir kızm annem ve babam bilmiyor ne yapabilirim yoksa deniz yıldızındaki bernaya mı versem ki ne yapsam allah aşkına söyle yoksa şimdi evleniyim mi ?

  25. Adsız dedi ki...

    Bence erkekler kendini daha şanslı buluyor ama öyle bir şey yok zaten kızlar erkeklere emanet değilmi ?? Dinimizce öyle yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda daha ne istiyorsunuz ya !!!

  26. Adsız dedi ki...

    kızlar çok şanslı istediklerini giyip süslene biliyorlar ama erkekler sınırlı giysiler giyiyorlar

  27. Adsız dedi ki...

    kızlar ben size bir şey sorucam.yaaa google de videoları var.ben fake değilim diyip duruyolar.bu fake kelimesi ne anlama geliyor.
    bana yardımcı olur musunuz.çooooooooooooooook
    rica ediyorum...

  28. Adsız dedi ki...

    kızlar ben şifremi unuttum.baya uzun du ya şifremi unuttuma basıyorum .e-postaya şifrem gönderiliyor.buna rağmen hala üye olmıyorum.
    bana yardımcı olur musunuz...
    bu ara da benim adım pelin soyadım kaşıkçı.
    tanıştığıma memnun oldum...

  29. Adsız dedi ki...

    bilge abla benim sana bir sorum var ama soramıyorum çünkü sizler de biliyorsunuz ki
    erkekler bu siteye giriyolar ve yazdıklarımızı okuyolar buna bir çözüm bulalım.lütfen rica ediyorum.bu ara da kendimi tanıtayım benim adım pelin sarı saçlı mavi gözlü biriyim.ben bu siteyi çooooooooooooook sevdim ama erkekler girmediği müddet de. GOOD BYE...

  30. Adsız dedi ki...

    bana bak berk can mısın nesin bilmiyorum.sen var ya sen kadınların ne marifetli olduğunu biliyomusun bana bak ben seni bi buldum mu yemek yaptırıcam kendi elinle çamaşır yıkatıcam vs.var ya biz olmasaydık siz aç kalırdınız.hadi o zaman çok kolaysa çocuk doğur.noldu gözlerim doldu.ben seni bi buldum mu sana zevkle hepsini yaptırıcam.hee şöyle demişsin erkek olmanın güzelliklerini saysam 1 milyon olur demişsin ben bu siteye çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
    sık açıyorum.bir daha açtığım da o 1 milyon saydığın şeyleri liste halin de 1 2 3 4 5 diyerekten sıralayacaksın 1 gün süren var şimdi sen bana diceksin 1 gün de nasıl yapıcam.sen benim kim olduğumu biliyo musun ben var ya ben 1 gün de 2 milyon liste yöntemiyle bazı şeyleri yazan kişiyim.hem zaten bu lafı ağzından çıkartmadan önce düşüncektin.hahaha hihihi hohohoho...

  31. Adsız dedi ki...

    merhaba ben çağatay ulusoy nasılsınız ben iyiyim inşallah sizler de iyisinizdir ...
    ben bu siteyi açtım bu konu da sizlere bi şey demek istiyorum .evet erkek olmanın da güzellikleri vardır ama kadınlar kadar değil.
    SAYGILARIMLA.

  32. Adsız dedi ki...

    çağatay ulusoymu ? yok artıkk . inanmamızıı bekleme bizden bence.

  33. Adsız dedi ki...

    tamam ister inan ister inanma zaten şu an çoooooook sinirilyim benim adıma yorumlar yazmışlar.bu siteye değil.başka sitelere....

  34. Adsız dedi ki...

    kız olmak güzeldir

  35. Adsız dedi ki...

    bencede boşverin

  36. Adsız dedi ki...

    bence kız olmak çok zor adetmiş falan çooookk zor beni bıraksalar erkek olarak gelmek isterdim bu dünyaya

  37. Adsız dedi ki...

    çok kilo alıyorum bilge abla ne yapacagım

  38. Adsız dedi ki...

    çahatay ulusoyun işi yokta burayımı açsın kocaaaaaaaaaaaaaaa adamınbir resmi vede adını yazacak kadar cesareti yokmu
    birdeadet olunca çooooooooooook kilo alıyorum diyorlar ama bende tam tersi gözüküyo

  39. Adsız dedi ki...

    nedense bende tam tersi o çok yediğindedir çoooooooooooook merak ettim kaç kiosun

  40. Adsız dedi ki...

    sabah uyanıp aynya baktığında sinir bozucu bir erkek görmemesi güzel

  41. Adsız dedi ki...

    beni iyi dinleyin.eğer biz kızlar olmasak asla siz erkekler olmazdınız.biz kızlar bu dünyanın bir taneleriyiz.çünkü her gün sizin kokuşmuş suratlarınızı görüyoruz.kopya lazım kızlar kapak lazım kızlar ek ödev lazım kızlar para lazım kızlar biz sizegeri alamadığımız borclar vermeseydik okul zamanı açlıktan ölürdünüz açlığınıza dayanamayıp para veriyoruz açlıktan ağzınız kokuyor mıymıntılar


Leave a Reply