21.4.09

Kolbastı (Hoptek) öööğ geldi artık | biraz da halay çekelim..

Yazan: Ukturk | 21.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Kolbastı (Hoptek) öööğ geldi artık | biraz da halay çekelim..

Son zamanlarda dikkatizi çekti mi bilmiyorum ama kesin çekmiştir.Bir kolbasti hoptek fırtınası var ki hiç sormayın.Tam magazinlik bir olay bence.Bir de nasıl bir Türk dansıdır arkadaş bu anlam veremiyorum.Çok free style belli bir figüre de yok sanki.Salaş bir dans.Dans ta denmez aslında ortaya karışık akdeniz yeşilliği gibi.:P


Yakında televizyonlarımızda Hoptek Star.Türkiye Star'ını arıyor diye görürseniz şaşırmayın.Osman Tan bekliyoruz senden hadi haha:P Bütün yarışmaları o yapıyor ya ondan şeyettim.Şöyle karşılıklı Zeybek oynayalım,çiftetelli oynayalım.Ya da tango yapalım,Salsa yapalım falan.Ama hoptek nedir ya isminde bile hayır yok.Popüler kültür nasıl bir şeydir böyle içine çekiyor herkesi düşünmeden.Çok çabuk tüketiyoruz hem herşeyi..

Bir de Trabzon'un mu Giresun'un mu belli değil.(Tartışma yaratıyorum:D) Bence Giresun'lulardan çalmış Trabzonlular.Trabzonlulara söz hakkı düştü isterse bağlanabilirler.:D Hiç beğenmedim yani ilk çıktığından beri.

Ama sevenleri anlıyorum.Popüler kültür işte hemen kapılabiliyorsun.Ama zamanla heves edenlerde unuttacak gidecektir.Kolbastı falan kalmaz ortada 1 seneye kadar.Bir figürü falan yok ki saçma bence..:P

Ama madem hopteki kolbastıyı çok sevdiniz.Bazı isteklerim var benim de onlar geçekleşsin:D

- Hadise Eurovision'da kolbastı oynasın zenci dansçılarla
- Emolarda hoptek oynasın kendi tarzlarını oluştursunlar.
- Mezdeke kasetleri gibi Hoptek kasetleri çıksın düğünlerde oynansın.
- Ankaralı Turgut Hoptek şarkısı yazsın.Büyük bir boşluk var bu konuda.
- Bir de klasik olarak kaybolmayan sakız istiyorum:P ahha:D

Tamam tamam oynayın izin verdim:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yine üçüncü paragraf diyorum, yine kopuyorum :P

    hayır ama tam ben kolbastı dinlediğimi yazıyorum blogda, burda bu oluyo. ben daha yeni keşfetmiştim ya öğ möğ gelmedi abi :D

    yalnııız.... dünya bir yana, halay bir yana.. o derece yani:)

  2. Kolbastı ya savaş açtım savunun:P bundan sonra burada ukturkbastı oynanacak ahha iğrenççç:P

  3. ay ne nalet bişey o bıktım heryerde kolbastı hoptek. bi bokada benzemiyo

  4. zheuhe:D valla bizim yönreye ait değil ama artvin'de de düğünlerde oynanabiliyor ama nasıl patladı anlamadım... tamam eğlenceli aslen ama suyunu çıkardılar patlamanın.. :D bu yıl üniversiteye başladığım zaman ilk tepkiler kolbastı biliyon mu? biliyosan öğretir misin? :D ... zuahuha :D

  5. Missipipi, ne güzel de söyledin öle muahh:P

    Yeşo, bana da öğretsene ya hadi be hacı ::P:p haha:D

  6. sıkıntı vermeye basladı bu oyun , en azından bana , abarttıkça abarttılar bişeye bnzese içim yanmıycak ama figür desen figür yok , karadenizlilere yapıştırmadılar mı bide bu oyunu , iyice soğudum bende karadenizliyim ama ne oynuyorum ne izliyorum ne de beğeniyorum , ukturkbastıyı tercih ederim ama bundan iyidir :D :D (:


Leave a Reply