11.4.09

Hey Blogger Büyük Düşün "BÖ!" de Blog Mania'ya oy ver

Yazan: Ukturk | 11.4.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Hey Blogger Büyük Düşün "BÖ!" de Blog Mania'ya oy ver


Evet Blog Ödüllerinde diğer ismiyle BÖ! (ünleme dikkat) 'de oylama süreci başladı.Ben de ilk tepki oyları bizim olsun diyerekten blogger kitlesinin kafasını karıştırıp mührü bizim bloga bassın diye sağda sola propaganda çalışmaları yapmaya başladım.

Bunun için öncelikle Bloxoo,Twitter ve Friendfeed'te çeşitli kafa kol hareketlerinde bulunacağım.Hiç utanmıyormusun diyorsanız hayır utanmıyorum haha:D Daha sonra sosyal medya'daki propaganda çalışmalarıma ilaveten yarın İstiklal'de sürekli bildiri dağıtan devrimci arkadaşları kafaya aldım hadi hadi tamam para yedirdim onlara bizim afişleri dağıttırcam.Halk bilinçlensin.:P:p

Bakıyorum yavaş yavaş tav oldun sen de yazıyı buraya kadar okuduğuna göre:P O zaman şimdi tam zamanı bizim kategori Topluluk blogları bu kategoride yarışacağız...Ortalığın tozunu arttırmaya var mısınız .Duyamıyorumm... Siz burda eveett diyorsunuz:P Oy vermek için buraya hatta buraya da tıklayabilirsiniz.:P Ordan Blog Mania Editörü'nü bulun oy ver diyin SÜper:P

Vereceğiniz her oyun karşılığını vereceğim efendim... Maillerim doldu taştı Ukturk bana öpücük gönderir misin seni çok seviyorum diye.. Eğer bize oy verirseniz tüm öpücüklerim sizi olsun hah:D Ayrıca yanında bir de 3 numaralı bakışımı promosyon olarak veriyorum.Kampanya yaptım yarışma süresince..:P:p

Evet hey blogger yenilikçi ol.Eskileri gönder yenileri gelsin.Bize oy ver.Büyük Düşün BlogMania'ya oy veeeeerrrrr (Burda yankı yapıyor :D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bi görebileydik adayları neim

  2. Topluluk kategorisi kişiselle beraber en karmaşık kategorilerden biri olacak gibi. Ama sizin içeriğinizi çok beğeiyorum, sizi sonuna kadar destekleyeceğim. Eski ve rüştünü ispatlamış blogların üstüste birinci olması saçma birşey bence.

    Kültür-sanat'ta bize de bekleriz :D ...

  3. kültür sanat'ta asıl biz bekleriz :)

    Ukturk ve tüm blogmania camiası :) Absurdica, kültür sanat kategorisinde aday desteğinizi bekliyoruz.


Leave a Reply