9.4.09

Ergenekon'un "Twitter" Ayağı Damat Ferit

Yazı: Ergenekon'un "Twitter" Ayağı Damat Ferit


Hehhe bu haberi duyduğumda çok güldüm.Aklımda hemen bir hınzırlık belirdi:) Darbeci kanım hızlı akmaya başladı.Kenan amcamdan aldığım dersler aklıma geldi birden:D

Ntvmsnbc'de gördüm Moldova'da neler oluyor teknolojik devrim diye bir haber.Haber içeriğini de vereyim sonra makara yapcam önce konuyu anla:)) Molodova muhabirimiz Olga'nın verdiği haberlere göre Moldova'da hafta sonu yapılan seçimlerde komunist parti önde çıkmış ama muhalifler seçime hile karıştırıldı diyerekten ayaklanmış haberimiz bu.Ne var ki bunda Ukrayna ve Gürcistan işte aynısı diyen çok bilmişler var aranızda görüyorum.Sus söz vermeden konuşma.Otur sıfır:)

Ama ayaklanmayı Twitter ve facebook gibi yerlerden örgütleyerek yapmışlar.Bu twitter çok zararlı birşey.Fazla olmaya başladı.Tayyip hemen bunun önünü alması lazım.Yoksa birgün birileri Twitter'dan örgütlenerek darbe yapabilir.Buna da sonra Twitter Darbesi derler karışmam.:)

Hatta sonra Twitter günlükleri falan çıkar sen gör eğlenceyi.:))Hehe. Gazete manşetleri bir anda gözümde canlandı.. Twitter Darbe Hareketi:)), Ergenekon twittera da sardı :)), Ergenekon'un Twitter ayağı Damat Ferit:)) (ismim de uygun hani Ergenekon'a:D) 140 karekterle gelen devrim:) Twitter'ın arkasında kim var kime hizmet ediyorlar.. haha daha da yazarım çok yaratıcıyım:D

Haberi saptırdım ama zaten amacım da buydu.Haberi görünce aklıma ilk bu geldi.Eğer ki ilerde böyle bir darbe çıkarsa benden bilirler ondan korkuyorum:))) Damat Ferit bilmem kaç sene önceden görmüştü işte fi tarihindeki açıklamaları.. Kim bu Damat Ferit..:)) Tamam sustum Tıp:)) hahaah:D Ben yazıyı yazarken çok eğlendim amaaa:)

Resme tıklarsanız duvara asabileceğiniz boyutlarda size özel.Tshirt baskısı da yapılır.Sadece 10 Lira..Öhh:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. iyi akşamlar ben size mail yazdım ama cevap alamadım bide burdan şansımı deniyeyim dedim :)

    yi akşamlar ben sizinle link değişimi yapmak istiyorum ben sizin bloğun linkini sayfamda yayınlıyorum sizde benimkini yayınlarsanız daha çok kişiye hitab etmiş oluruz olumlu yada olumsuz cevabınızı bildirirseniz sevinirim tşk ederim

    http://aysed.blogspot.com/

  2. Aysed link değişimi yapmıyoruz malesef.Sadece beğendiğimiz blogların linkini paylaşıyoruz karşılık beklemeden.:P


Leave a Reply