14.4.09

Denizbank Reklamı | Beyaz ve Robinson

Yazan: Damat Ferit | 14.4.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Denizbank Reklamı | Beyaz ve Robinson

Reklamlara yer vermeyi çok seviyorum.Son Adios reklamını beğenmemiştim ama beğendiğim reklamlarda var tabi hepsini buraya koymak zor ama Denizbank'ın Beyaz ve Erdal Özyağcılar'la çekmiş olduğu reklam çok hoşuma gitti.Direkt mesajı veriyor hem de sıkmadan reklamda.


Reklam çok güzel bir seri olacak gibi duruyor.Galiba 3 seri reklam yayınlandı televizyonlarda.Devamı da gelecek gibi.Mesela reklamın birinde ıssız adaya düşsen ne alırsın Cuma diyor Robinson , Cuma da Tc kimlik numaram,telefonum birşey daha istiyordu orda unuttum onu ama o da kredi ile alakalı birşeydi:)))

Sonuçta 12 den vuruyor reklam söyliyeceği şeyi söylüyor, bunu da Beyaz ve Erdal Özyağcılar'la yapması daha sempatik kılıyor.

Daha da öenmlisi çekilen yerin günlük güneşlik deniz ve mehtap seni bana sordular tarzında olması bir sıcaklık katıyor işe.Denizbank'ın marka değerine artı puandır bence.:))

Olayın magazin boyutuna inersek ikili reklam için Denizbank'tan tam 700.000 TL almışlar.Reklam filmi Maldiv adalarında çekilmiş ayrıca.Bir reklamda köşeyi dönmek böyle birşey.Tabi onlar için değil bizim gibi sıraadan insanlar için:))) Burdan Denizbank'a sesleniyorum beni de oynatın ben 10.000'e fitim oynarım sizi mi kıracağım.En sevdiğim banka Denizbank .İsmi de ne güzel ferah ferah:=))) huh:D

Bu reklamda yozz bozz çozzz yok.Adios ..:)

video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yalnız şöyle birşey dikkatimi çektii
    beyaz nüfus kağıdım,tc kimlik no ve cep telefonu diyor.
    her seferinde be saf nüfus kağıdında neden tc kimlik numaran yazmıyo diyesim geliyo :D

  2. Nüfus kağıdı haa onu unuttum işte söylemeyi ama doğru unutmam normalmiş nüfus cüzdanında da yazyor Tc kimlik no huhh:)))

  3. kırmızılı aynı şeyi bugün sınıfta bayaa tartıştık en sonunda bunlar ıssız adaya düştüğünde nüfus cüzdanında tc kimlik zorunlu halke getirilmemiş demekki acaba hangi zamandalar gibi lost benzetmesi yaptık :):) mantıksız ama idare et şekeer..


Leave a Reply