2.4.09

Converse Ayakkabı | bir sokak analizi

Yazan: Damat Ferit | 2.4.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Converse Ayakkabı | bir sokak analizi

Boş zamanımın çok olduğundan dolayı bazen gereksiz analizler incelemeler yapıyorum.Analiz dediysem böyle çok iyi şeyler beklemeyin saçmalibite ( oda ne:D) kapasitesi yüksek biraz:)) Sürekli yaptığım sunumlardan, ödevlerden, makalelerden ve daha birsürü şeyden dolayı oluyor böyle bazen:))

Şimdi dün akşam üstü bu okulların dağılacağı zaman bir yerden bir yere 20 km hızla ilerliyorudum.Derken okulun önünden geçerken bir Converse ayakkabı neferleri ile karşılaştım.Sanki hepsi Converse fahri konsolosu gibiydi bu kızlarımız.Alayının ayağında bu ayakkabılardan vardı.Hemen çıkarttım kalem kağıt not almaya başladım böyle gözü dönmüşcesine, saçlarımda uzun olsaydı tam deli profesörler gibi olacaktım huh:))Lan biz lisedeyken de vardı ama böyle herkeste yoktu ne bu böyle derken bir kız arkadşıma sordum eve gidince dediğine göre bunun çakma olanları da varmış.Çakma Converse gönüllüleri sizi...:) Ama kim nerden anlayacak çakmayı Puma mesela heryerde var anlayamıyor kolay kolay kimse:)))

Sonra bugün sabah uniye gittim orda da birçok kızın ayağında bu vardı hatta benim arkadaşımda da vardı.Daha önce hiç farkında olmamışım.Düşman değilim ki ayağa bakayım.Öyle bir fantaaazim de yok.:)) Sonra okuldan eve geliyorum bir ilkokul servisinden inen çocuklarda da gördüm bu ayakkabılardan öyle her renkten.Hatta bunların taşlı maşlı bekeklere olanlarıda varmış...Ne yapmaya çalışıyor lan bunlar dedim içimden.Darbe yapacaklar bunlar.Tehlikenin farkında mısınız? :))

Sonra inceledim tabi bu ayakkabıyı akademik biri olarak:)) altı üstü bez bir ayakkabı arkadaş.Üşütür hasta olursunuz sonra çocuğunuz olmaz :)) Neyini beğeniyorlar anlamıyorum.Hem yere çok yakın yerle bütünleşiyor ayak sanki incecik birşey:)) Tamam deseni rengi çeşidi bol olabilir.Ama güzel değil ne güzel ayakkabılar varken Converse'ler .Bir de herkeste var aynı aynı ikiz gibi herkes:)) Renkli değişik olmasını istiyorsan Ed Hardy diye bir marka var onu da giyebilirsiniz o da buna benzer hem daha kaliteli:)))

Sokaklarda daha değişik şeyle görmek istiyoruz artık Ayrıca Converse Türkiye isterse denemem için bir çift gönderebilir.O zaman belki anlarım bende nasıl birşeymiş diye:)))

AmA bu saçma sokak analizinin sonucu ise tam bir çelişki, şimdi baktım benim de bir kırmızı converse ayakkabım varmış.Ne zaman aldım ki ben onu yaa karıştı galiba:)) haha:D huh:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. benim yeşillerim meşhur mesela.
    onlar da çakma. çünkü markaya para vermem. dayanamayıp almıştım o yeşilleri. yine görsem yine alırım ama yok artık o ayakkabım yeğenim kaptı :)
    lisede hatırlıyorum böyle o zamanlar dünya ile ilgili düşüncelerim oluşmaya başlamamıştı. çocukluk işte. bazılarında vardı ben de aslında yabancı filmlerde görüp özeniyordum baya rahat bir şey herhalde bu diyordum. liseye bir gittim ana türkiye'de de varmış bunlardan. o zamanlar çakmaları yoktu. baktım o zamanın parasıyla 2000-2001'de 100 milyonu aşkındı fiyatı. oha dedim almadan çıktım tabii. liseyi bu tip ayakkabıları giymeden geçirdim kışlık botlarım vardı onları giyerdim. neyse sonra babam yazın ortasında nasıl giyersin bu botları diye benim botları benden habersiz atıncaaaaa... yeni ayakkabı almak zorunda kaldım. anaa baktım çakma makma ama güzel bir şey. orijinaline para verip insan istismarını pekiştirmek istemedim işin aslı. madem istiyorum inadına çakma alcam bunu da herkese göstercem dedim. yeşillerimi aldım çıktım. sonra çok meşhur oldu bu çakmalar. artık giymiyorum işte bu yüzden herkeste var artık. hele bir de bu sene boru paça kotlar moda oldu midem bulanıyor boru paça altı converse görünce...
    Alacaksınız çakmasını alın..!! :))

  2. Cesetizleri, çok doluymuşun bu konuda sen de:)) Ama genelde her Türk evladının böyle bir hikayesi vardır bu Converseler ile alakalı..

    Tabi şimdiki yeni bitmeler için geçrli değil bu durum:))

    Ayrıcakine, benim ki de çakma haha:)) Converse Türkiye bana gönderirken bir çift sana göndersin deneyelim nasılmış diye orjinal:D

  3. herzaman beyaz, sadeceee beyazzz:))ahada şuan ayağımdalar...:D

  4. Benim converse'lerim hepsi orjinal :)
    çok seviyorum,çok rahatlar yaz kış giyiyorum.kışlık versiyonları da var bak damat ferit efendi :)
    parayada kıyarım çakmaları o kadar rahat değil :)

  5. blog yazarı olmanın güzelliğini yaşatsınlar bize. bence de göndersinler ama dışarda giymem ben onları. evde giyerim denerim :D

  6. Yesari beyaz olanlar çabuk kirleniyormuş diyorlar çakmalar kirlenmiyor bile haha:)))

    Kırmızılı, kışlıklarınıda gördüm converse bot diyor eğer onşarı kışın giyersek bot diye çocuğu unut sen:)))

    Çakma always huh:))

    Cesetizleri, ben de ben de evde giyerim orjinal hem onlar gözüm gibi bakarım yeter ki göndersinler duy sesimizi Converse haftabir yazı yazarım maniler yazarım sana:)))

    İmza çakma conversiciler:)))

  7. uff çok çirkin o ayakkabılar ya.. bittaane bile yok, hiç özenmedim.. afferim bana.. ay heyt yu konvers..

  8. yapma ferit yaaa converse bi klasiktir ajda pekkan bile konserlerinde giyer bee.Çok rahattır bi kere şahsen benim en rahat ettiğim ayakkabı.Her türlü kıyafetle giyilebilir doğru kullanımla ben şahsen gelinliğimin altına bile yapıcam beyaz alıp tülle süslicem :)çok şeyin çakmasını giyebilirim conversin asla bağımlıları bilir;)çakmalarının anlaşılması mesela normalde all star yazar onlarda one star fln yazar böle şelerden ayırt edilir:D

  9. Damat oğlumo kırımızı converselerden bende de var nan:P:p Beraber almıştık hatta parasını da ben vermişitm ahaha:P.p AYrıca ayrıca:D çakma değil original onlar :D tribünlere oynama:P

  10. çakma converse e hayır :)
    ya hiç giymesinler ya orjinal giysinler be :p

  11. Adsız dedi ki...

    kırmızılıya bak kızım yukarıya yazmıssın çakmalar o kadar rahat olmuo die bak demek ki sende denemissin bi kerede çakma giyy nası olsa hayadı çakma yasıosunn:)

  12. adsız kardeşim :)
    evet denedim ama tabanı çok sertti anam dedim yara olur benim güzelim ayacıklarım,olmaz nayır yapamam bunu :)sonracığma o gün bugündür bayılıyoz paracıkları :p

  13. Adsız dedi ki...

    somalide çocuklar bırak ayakkabı giyebilmeyi açlıktan ölürken siz burda orjinal ve marjinal converselerin tartışmasını yapıyorsunuz.orjinalinide alsan eskiyo çakmasınıda alsan eskiyo...


Leave a Reply