17.4.09

Cehennemde niye huri vermiyorlar | istiyorum.

Yazan: Ukturk | 17.4.09 | Kategori: , |
Yazı: Cehennemde niye huri vermiyorlar | istiyorum.

Biliyor musunuz cennette huriler varmış.Yaa.Peki cenenemde niye huriler yok.Tamam onların ismi huri olmasın sizi mi kıracağım.Ateş bombası olsun mesela.İngilizler için fire bomb deriz.Neden olmasın.Japonlara böyle daha ufak tefek veririz mesela onlar onlarla da idare eder.Çinlilere de çakma huri veririz.Tek kullanma da işe yaramaz hale gelen haha:D


Kaybolmayan sakız oluyor da niye ateş bombası olmasın. Cehennemde huri istiyorum... Ayrımcılığa hayır.. Hhahaha::P Hiç olmazsa bana bir torpil olsun kıyak geçilsin.Fahili meçhul kıyak.Be gözümü kapatırım kimin yaptığını görmem.Fire bomb istiyorum haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. zeussss...cehennemde sizin için Nuriler var bilmiyor musunnn:)))))

    dur yaaa...cehennemi cenneti sen yapmadın mıı:)takıl kafana göre:D

  2. ahahahah, bend e hep bunu merak etmişimdir :p

  3. fire bomb iyiymiş tuttum :D

  4. yoldan cıkarırsın adamı walla :D


Leave a Reply