16.4.09

Bö! de bize oy ver "bir kutu kesme şekeri" götür blogger ?

Yazı: Bö! de bize oy ver "bir kutu kesme şekeri" götür blogger ?

Evet bugünkü dersimiz blog ödüllerinde nasıl mükerrer oy verilir çaktırmadan:P İyi okuyun herkes yapsın.Şimdiye kadar yapmadıkta ne oldu işe yaramaz bloglar bile geçmiş nan bizi puuu bize:P haha:D Onlar kendini biliyor utanma da yok nan adamlarda ne kadar pişkinler:P

Ayrıca bize oy veren herkese bir kutu kesme şeker veriyoruz blog olarak.Bütçemiz ancak ona yetiyor.Halkın bloguyuz biz.Bize oy verin.Bu yolda her türlü sahtekarlığı yaparız arkadaş:P Oyunuzu bize satın.:P


Mükerrer oy vermek için önce modemimiz açıp kapatıyoruz.Toplam 5 saniyenizi alır en fazla.Sonra çerezleri mısır çerezi değil, cookie'leri siliyoruz.O da bir 5 saniye sürer.Etti mi sana 10 saniye.Sonra bir de mail adresi açıyoruz 1 tane (zaten hepinizin vardır 1 tane 2 tane fake maili:D) Ok malzemeler tamam.

Şimdi yemek yapımına geçiyoruz:P Almış olduğumuz bir tutam maili blog ödülleri adresine girip üye olup önce bize oy atıp daha sonra diğer kategorilere de oy veriyoruz ki dikkat çekmesin hahha:d Sahteciyiz kolpayız ama salak değiliz:P Sahtecilikte son nokta hah:D

50 kişi böyle yapsa al sana 100 oy.Oh oh:D 3 fake maille yapsak 150.5 ile 250.Bobileri bile geçersin valla:P Sonunda da pişkin pişkin benden iyisi yok nan halk bizi seçti deriz ahha:P

Bir tane de Forward mail yapacağım.Bu maili 10 kişiye gönder üstüne oy ver tüm dileklerin gerçekleşecek.Bir de sonuna bu maili maykrosoft izliyor.Şu bu holding arkasında falan:P:p haha:D Hadi Türkiye bizi seç mükerrer oyun dibine vuralım .Bunu beraber yapalım.Bizi yanlız bırakma.Blogta birlik için tek adres BlogMania :D

Bir de hiç utanman yok mu Ukturk demeyin.Kesme şekerileri düşünün haha:D İroni ironi ironi ironi hehe:D Bir de Doğuş Küp Şeker bize sponsor olsun o kadar reklam yaptık resimle haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Şimdi 10-20 sn vaktim yok ama sana modemi açıp kapamadan helalinden temiz süt emmiş 1 oy veririm :)

  2. sizin kategoride bobiler.org varmış.. işiniz zor valla. :)

  3. Hocam Doğuş şeker tutmassa diyet şekeri dene :) bence oy patlaması yaşayabilirsin.


Leave a Reply