11.4.09

BlogMania Seçim Otobüsü Bö!

Yazan: Ukturk | 11.4.09 | Kategori: , , , |
Yazı: BlogMania Seçim Otobüsü Bö!

Blog Ödülleri oylaması başladı malumunuz o kadar yaygara yaptım hala görmeyip hatta görüp oy vermediyeseniz okuduğunuz postlardan utanın.Ayıp ayıp:P:p haha:D Tüm günüm bu işe gitti benim:D Ne fırsatlar teptim bu Bö! yüzünden:P

Şuanda heryer buram buram oy avcılarıyla kaynıyor.Bunlardan biri de benim.Peki ben ne vaad ediyorum onu açıklayayım önce.Belki aranıza kararsızlarda vardır diye:D

- Öncelikle bekar erkeklere bir hayırlısından eş bulması için onlara özel yazı yazacağım 2 günde bulacakla hemen:D
- Zengin koca arayan kızlarımıza özel eğitmenlerimizden aldığım bilgilerle yazı yazacağım.Onlarda en geç 3 vakte kadar zengin kısmetleri bulacaklar.
- Bebelere balon vereceğim...
- Hayranlarıma bana ulaşamayanlar için 30 dakikalık msn görüşmesi vaad ediyorum.Webcam li:P Erkekleri için ise Pucca ile buluşturcam sizleri daha ne olsun.Başka nerde var böyle blog:D
- Aynı zamanda oy verenler bize oy vermenin rahatlığını tüm iliklerinde hissedecekler.Bunu oy verince analayacaksınız.
- Son olarak ne isterseniz onu vereceğim para çok ben de:P Düdükle tencere,Lcd televizyon, iphone istersen Nokia da var, sonra ütü,bulaşık makinesi,.

Bize oy veren ünlüler arasında Murat Boz ve Hadise de var haha:D Her iki tarafada hitap ediyor biraz biraz:P:p

Ayrıca bizim blogu 200 ü aşkın insan takip ediyor.En azından yarınız veri nan.Ayıp o kadar yazımı okudunuz:D:D Bloglarınızda destek olabilirsiniz bize ne olurrr haha:D

Bir de şunu anladım bu seçim ne acaip birşeymiş insan kendini kaybediyor.Misal ben kaybettim bulana aşk olsun:P:p haha:D

Kültür Sanat kategorisinde kardeş blogumuz Absurdica'yı desteklemekten onu duyuyoruz:P Bize verirken oraya da atın.Onların daha büyük hediyesi varmış öle diyorlar:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. oyum size kişiselde de kelebenk e beklerim efenim:D

  2. Yiriim yirimmm:P:p Tüm oylar Kelebenke:D

  3. kuzum gazı veriosun da bakıorum sayı da hiç bir deişme yok hala 1 im 1 onu da kendim verdim sdlfksdşlfkdsşlk. allammm ya bir sıkımlık diş macunu kazanıcam:D

  4. bekle geliyorum :D refresh yap:P

  5. oldu oldu eki :D oleyyy:D deiştirirsen küserim:D sdşflkdsşflkdlk

  6. ben oyumu verdim ukturk ayrıca ekip üyesiyim de farkındaysan kazandıkmı avantamı isterim öle akıl vermekle olmaz direk bana mırat boz gibi eli yüzü düzgün işi gücü olan janti bi adam bulcaaan avcuma bırakcan nihahaha

    absurdicayı destekledim kişiselde oylar siminyaya diorum :))

  7. 2 gün içinde oylarımız %100 (en az) artacak.Bize destek verenleri de göreceğiz tabi.. 3 forumumu arkama aldım durdurun beni huhh:)))

  8. Damat ferit kültür sanatı es geçme gözünü seveyim.. ;) bizim absurdica da var. desteklerini bekliyorum.

  9. Yapacasss bişeyssler:)) Kelebenk artı Absurdicasss:))


Leave a Reply