7.4.09

Bloglardan Şok Haberler | falan filan

Yazan: Damat Ferit | 7.4.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Bloglardan Şok Haberler | falan filan

Bir blog anahaber bülteninden daha merhaba.Ben spikeriniz Damat Ferit.Daha önce olmuş muydu ki nasıl olmadı bülten demeyin, sen kaçırmışın şansına küs:)) Evet blog haber ajansı BHA dan aldığımız haberler şöyle..

- Kadiköy'de iki karşıt blogger grubu arasında arbede yaşandı.Taşlı sopalı kavgada yaralananlar da olmuş.Birinin üzerineden 728+60 boyutlarında bir banner çıkmış.Yapmayın çocuklar yapmayın.Bloglarda görmek istemediğimiz hareketler bunlar.Polis'in açıklamasına göre neyi alıp veremediklerini anlamadık deniyor.Hepimi kardeşizzz parçasını gönderiyorum size insiyatif alıp:)

- Yine asi ruhlu bir grup genç blogger Boğaziçi köprüsünde kendileri sarkıtarak Obama'ya seslerini duyurmaya çalışmış.Düşeceksin ordan beynin kafan dağılacak ahh:)) Ele başı blogger'ın dediğine göre Obama umut ışığını kabul etsin.Hangi hediye derseniz işte bu hediye.Evet Obama'ya söz hakkı doğdu dilerse bağlanabilir bize:)

- Gün geçmiyor ki bloggerlar arasında bir sorun yaşanmasın.Yine genç biloggerlar topluluğuna üye bloggerlar artık önümüzü açsınlar yeter bizi de birileri okusun ben daha iyiyim güzelim ben de hediye isterim diyerekten Başbakanlık önünde soyunma eylemi yaptı.AaaaA.Soldaki çocuğu gördün mü gibi diyaloglarda yaşanmış:))

- Baharın gelmesiyle birlikte bazı bloglarda tema değişimi yaşanmaya başlandı.Çok güzel hareketler bunlar çocuklar.Bloglara bahar gelsin hep böyle.Negatif ruh dışaarı outt:))

- Bu kez bir iyi haber.İki blogger tanışıp işi pişirdikten sonra evlenmeye karar vermişler.İsmini gizli tutmak isteyen erkkeekk blogger: 4 çocuk istiyoruz hepsini blog aleminin bir neferi yapacağız.Son nefese kadar baş koyduk biz bu yola dedi.Hadi bir yastıkta inşallah.Erkek olursa benim ismimi koyarsınız artık:)) (Damat Ferit:D)

- BlogMania leader Mr. Ukturk ün el altından verdiği habere göre BlogMania yeni bir transfer hazırlığı içindymiş.Transfer sezonu açılmasına az bir süre kala TR'nin yine en çok okunan bir bloggerını takıma katacakmış.İsim şuanda gizli tutuluyor ama imzalar Avrupa KPSS Şampiyonasından sonraya kalmış.Tamamına erer inşallah:)

- Son haberimiz ise blog borsasından.15 kişilik kötü ruhlu blogger çetesi çökertildi.Bloglar aası manipülasyon yapmaktan kodese tıkıldılar.Bloglar arasında aslında kötü olmasına rağmen vay bu blog süper diyerek onun üzerinde rant sağladıkları tesspit edildi. Ben de bir şey anlamadım bu haberden.Salla gitsin:))

Evet bir blogmania tv haber bülteninin sonuna geldik. Yarına bir şans ver blogger ve şarkı girer burda havasına suyuna ....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. karikatür on numara seçim :))

  2. Damat Ferit :)) Çok harika bir haber sunumuydu çok keyif aldım, teşekkürler. Hahahaha :)

  3. iki karşıt blogger grubu nedir abi yaa...:)

  4. Cesetizleri, google a spiker yazdım bu çıktı çok mu şanslıyım ne:)))

    @Zehirli Örümcek, bloglada malzeme çok yaparız huh:))

    bi dost, karşıt , zıt yani haha:)))

  5. Bayıldımmm...;))

  6. günün haberlerinide aldım haber sitesi sitesi dolaşmaya gerek yoktur artık. Tşkler efeem

  7. walla ben bi tema deiştim ağbii gerisiyle alakam yok:D

  8. Teşekkürler yavrular:))) bilsem daha önce yazardım huhh:)))

  9. ahueha karikatüre baya bi güldüm

  10. Devamını da bekliyoruz Damat efendi:P:p


Leave a Reply